072-3719094

צנרת חלודה וישנה

תוכן עניינים
חידוש ושיקום צנרת, צנרת חלודה, צנרת ישנה, החלפת צנרת, חלודה בצנרת, תיקון צנרת
אריאל - פתרונות טכנולוגיים לבניין

צנרת ישנה וחלודה – הבעיות

צינורות חלודים יכולים להוות בעיה רצינית עבור כל בעל בית או בעל דירה. לא רק שהם פוגעים באיכות המים הכללית של הבית שלכם אותם צורכים כל דיירי הבית, אלא שהם יכולים גם להוביל לבעיות רטיבות ונזילות, דליפות ואפילו פיצוצי צנרת. ראשית יש להבין את הסכנות הנשקפות מחלודה הן בצנרת הביוב והן בצנרת המים, על הצעדים שניתן לנקוט לתיקון והסרת חלודה ומתי ייתכן שיהיה צורך להחליף צנרת ישנה. בנוסף, נעמוד על החשיבות של שימוש בשירותי טכנולוגיה מקצועיים ומתקדמים, כמו אלה שמציעה חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים בטיפול בבעיות אלו.

אחד החששות העיקריים הקשורים בצינורות חלודים הוא הפוטנציאל לנזילות ופיצוצים וכשלים בצנרת. כאשר חלודה נוצרת בחלק הפנימי או החיצוני של צינור, היא מחלישה את המבנה שלו ובכך למעשה מגבירה את הסבירות לכשל, כגון סדק, שבר, נזילה וכו'. דבר זה, אם יקרה, יכול להוביל לתיקונים יקרים ואפילו לגרום לנזקי מים לבית שלכם, כדוגמת רטיבות. במקרים חמורים, צנרת שהתפוצצה עלולה לגרום להצפות וצמיחת עובש. כמו כן, כמובן שיש לציין כי מים מצינורות חלודים עלולים להזיק לבריאותכם שכן חלודה יכולה להכיל תרכובות חיידקיות וכימיות מזיקות. בסופו של יום אף אחד מאיתנו לא היה רוצה שהוא או בני ביתי ישתו מים עם תרכובות חלודה וכו'.

 

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות לתיקון והחלפת צנרת:

072-3719094

 

 

איך מטפלים בצנרת חלודה בצורה מסורתית

לתיקון חלודה בצינורות, קיימות מספר אפשרויות נפוצות. שיטה אחת היא שימוש בתמיסה מיוחדת לחלודה, שהוא פתרון כימי המנטרל את החלודה ויוצר משטח שניתן לצבוע עליו. אפשרות נוספת היא להשתמש במדבקה (מעין תלאי) או "מהדק תיקון" כדי לכסות את האזור הפגוע. עם זאת, שיטות אלו הן פתרונות זמניים בלבד ואינן מטפלות בבעיה הבסיסית של החלודה. הדרך הטובה והאיכותית ביותר לתקן חלודה בצינורות היא להחליף את החלק הפגוע לחלוטין.

הסרת חלודה מצינורות ניקוז יכולה להיות משימה קשה, אך ישנן מספר שיטות שניתן להשתמש בהן. שיטה אחת היא להשתמש בכלי מכני כגון מברשת תיל כדי לקרצף את החלודה. שיטה נוספת היא שימוש במסיר חלודה כימי, אותו מורחים על האזור הפגוע ולאחר מכן שוטפים אותו במים. עם זאת, שתי השיטות הללו עשויות לקחת זמן רב ועלולות שלא להסיר לחלוטין את כל החלודה.

אריאל פתרונות טכנולוגיים מתמחה בטיפול בכל הנושאים הללו הקשורים לצנרת חלודה, תוך שימוש בטכנולוגיה וציוד מתקדמים. אנו מעסיקים רק את המומחים הטובים והמנוסים ביותר, תוך הקפדה על ביצוע נכון ויעיל של העבודה. אנו משתמשים גם בטכנולוגיות העדכניות ביותר כגון סיבים אופטיים לצילום, רובוטים שנכנסים אל תוך הצנרת, מצלמות אינפרא אדום וחיישני גז כדי לזהות נזילות מבלי לגרום נזק לקירות או לרצפות. השירותים שלנו כוללים לא רק תיקון מקור הנזילה אלא גם ניקוי ובדיקת קווי הביוב, איטום צנרת והסרת חלודה.

לתיקון צנרת חלודה, חשוב קודם כל לזהות את מקור החלודה. לעתים קרובות ניתן לעשות זאת על ידי בדיקה ויזואלית של הצנרת או על ידי שימוש בציוד מיוחד שיש לחברתנו. לאחר זיהוי מקור החלודה, אנו נפעל כדי להסיר אותה. ניתן לעשות זאת על ידי שימוש בכלים מיוחדים, או על ידי שימוש בכימיקלים שתוכננו במיוחד להסרת חלודה. לאחר גילוי מקור הנזילה אנו משתמשים בטכניקות וחומרים מתקדמים לתיקון ואיטום המבנה למניעת חדירת מים. אחד הפתרונות החדשניים ביותר שאנו מציעים הוא היכולת לתקן ולאטום נזילות מבלי לשבור קירות, ריצוף או תקרה. אנו נכנסים עם רובוט מיוחד לתוך הצנרת שלכם, מבלי לשבור את הקירות, ומתקנים את הצנרת מבפנים. שיטה לא פולשנית זו מאפשרת לנו לגשת אל הצינורות או החיבורים הדולפים מבפנים, באמצעות כלים וחומרים מיוחדים לתיקון ואיטום הנזילות. שיטה זו יכולה לחסוך זמן וכסף, מכיוון שהיא מונעת את הצורך בשבירת קירות, והיא גם יכולה למנוע נזק נוסף למבנה ושבירת רצפות. יתרה מכך, שיטה זו מסוגלת להגיע למקומות קשים להגעה אשר הגישה אליהם מסובכת או לא אפשרית או במקרים של פתחי גישה קטנים ובעייתיים

אחת הדרכים הטובות ביותר בטיפול ובמניעת היווצרות חלודה בצנרת היא באמצעות טכנולוגיה מתקדמת הקשורה בציפוי צינורות. מדובר במריחת ציפוי ייעודי וייחודי בחלק הפנימי של הצינורות באמצעות מגוון רחב של חומרים, כולל אפוקסי, פוליאוריטן, וציפויים מיוחדים אחרים.

שיטה נוספת לתיקון צנרת חלודה היא החלפתם בצינורות חדשים העשויים מחומרים מתקדמים. לרוב זהו הפתרון הטוב ביותר כאשר החלודה גרמה לנזק משמעותי לצנרת או אם הם ישנים מדי ואינם ניתנים לתיקון יותר. הצינורות החדשים עשויים מחומרים עמידים בפני חלודה וקורוזיה, והם יכולים להחזיק מעמד הרבה יותר מצינורות מסורתיים.

כאשר מדובר בהחלפת צנרת ישנה, ​​חשוב לקחת בחשבון את גיל הצינורות וכמה זמן החלודה הקיימת. אם הצינורות שלכם קיימים כבר עשרות שנים והם סובלים מהצטברות חלודה משמעותית, ייתכן שיהיה צורך להחליף אותם. בנוסף, אם יש לכם דליפות תכופות או נזילות או הצפות מהצנרת, זה גם סימן שהגיע הזמן להחלפה.

חשוב להזכיר כי מים מצינורות חלודים עלולים להיות מסוכנים לבריאותכם, הם עלולים להכיל רמות גבוהות של ברזל ומינרלים אחרים אשר עלולים לגרום לבעיות בריאותיות אם צורכים אותם בכמויות גדולות.

בחברתנו אנו מחויבים לתת לכם את הפתרון הטוב ביותר לאיתור וגילוי הנזילות והרטיבות בדירתכם. אנו מבינים כמה שהמצב הזה לא נעים ואת חומרת הבעיה עבורכם, ואנו מחויבים למנוע ממנה להתפשט, ואנו מצוידים היטב בציוד המתקדם ביותר על מנת לתקן אותה. עם צוות המומחים שלנו אשר מטפלים באיתור, גילוי ותיקון נזילה ורטיבויות כבר עשרות שנים, והודות לטכנולוגיה החדישה ביותר שברשותנו, אתם יכולים לסמוך על כך שהבית שלכם יהיה מוגן מפני המשך נזילות ורטיבות ושיהיה לכם שקט נפשי בטיפול בבעיה. הצוות שלנו תמיד מוכן להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתחום.

 

ציפוי צינורות מבפנים: פתרון חדשני לחלודה וקורוזיה

כאמור, חלודה וקורוזיה הן בעיות עיקריות בצנרת המים והביוב, שכן הן עלולות לגרום לנזילות, פיצוצי צנרת ונזקים נוספים. שיטות מסורתיות לתיקון ותחזוקת צנרת כוללות לרוב חפירת צינורות והחלפתן, דבר שעלול להגיע לעלויות גבוהות מאוד, לשיבוש השגרה ולפגיעה ברכוש שלכם. עם זאת, התקדמות הטכנולוגיה הובילה לפיתוח שיטות חדשות להגנה ותיקון צנרת מבפנים, ללא צורך בחפירה. אחת מהשיטות הללו היא ציפוי צינורות, הכוללת מריחת שכבת הגנה על פנים הצינורות.

ציפוי צנרת הוא תהליך בו מורחים שכבת הגנה על פנים צנרת המים והביוב. הציפוי עשוי בדרך כלל מחומר עמיד בפני קורוזיה וחלודה, כגון אפוקסי או פוליאוריטן. הציפוי מיושם על הצינורות באמצעות מכונה מיוחדת המתיזה את החומר על הצינורות מתוך פנים הצנרת.

ציפוי צנרת פועל על ידי יצירת "מחסום" בין המים או הביוב בתוך הצינורות לבין הסביבה החיצונית. חומר הציפוי מיושם על פנים הצנרת בצורה נוזלית, שם הוא מתקשה ליצירת שכבת הגנה. שכבה זו עמידה בפני חלודה וקורוזיה, מה שעוזר למנוע נזילות ולהאריך את תוחלת החיים של הצנרת.

אחד היתרונות העיקריים של ציפוי צנרת הוא שניתן לבצע אותו ללא צורך בחפירה. המשמעות היא שניתן לתקן ולהגן על הצינורות מבלי לגרום נזק לרכוש שלכם או לשבש את שגרת היום יום. בנוסף, ציפוי צינורות הוא פתרון חסכוני, מכיוון שהוא לרוב זול יותר מהחלפת הצינור כולו. יתר על כן, ציפוי צינורות יכול לעזור לשפר את זרימת המים או הביוב דרך הצינורות, דבר שיכול לסייע במניעת סתימות ונזילות.

לחברתנו הניסיון, המומחיות והטכנולוגיה המתקדמת לספק את השירות הטוב ביותר של ציפוי צנרת. אנו משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר ובטכניקות העדכניות ביותר על מנת להבטיח שהציפוי מיושם בצורה אחידה ויסודית על הצינורות. צוות המקצוענים שלנו מצויד בידע ובכלים לגישה ולטפל בצנרת באזורים שקשה להגיע אליהם, כדי להבטיח שכל החלודה והקורוזיה יטופלו.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות:

072-3719094

 

 

שירוול הצנרת / ריפוד צינור: שיטה מתקדמת לטיפול בצינור

ריפוד צנרת הוא פתרון חדשני נוסף לתיקון ותחזוקת צנרת מים וביוב שהופך ליותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות. בשונה משיטות מסורתיות הכוללות חפירה והחלפת צנרת, ריפוד צנרת יכול להתבצע מתוך הצינור, ללא צורך בחפירה. שיטה זו יעילה ביותר לתיקון צינורות שניזוקו מחלודה, קורוזיה וצורות אחרות של בלאי.

ריפוד צנרת הוא תהליך בו מותקן צינור חדש בתוך קיים. הצינור החדש, או התוחם, עשוי מחומר מתקדם אשר עמיד בפני חלודה וקורוזיה. התוחם מותקן לתוך הצינור הקיים בתהליך הנקרא היפוך, בו נמשך התוחם דרך הצינור הקיים ולאחר מכן מנופח ליצירת אטימה הדוקה.

יתרון נוסף של שיטה זו הוא שניתן להשתמש בו לתיקון צינורות בגדלים וחומרים שונים, לרבות חימר, ברזל יצוק ו-PVC. זה יכול לשמש גם לתיקון נזילות, סדקים וסוגים אחרים של נזקים, ואף יכול לשמש להגדלת קוטר הצינור במידת הצורך.

תהליך ריפוד הצינור מתחיל בדרך כלל בבדיקה יסודית של הצינור הפגוע. הדבר נעשה באמצעות מצלמה קטנה המוחדרת לצינור על מנת לזהות את מיקום והיקף הנזק. לאחר הערכת הנזק, מותאם האמצעי לצינור הקיים ולאחר מכן מוכנס לתוכו. לאחר מכן מנפחים את התוחם כדי ללחוץ אותו על דפנות הצינור הקיים.

ריפוד צנרת מהווה פתרון יעיל ויעיל לתיקון צנרת פגומה. זוהי שיטה לא פולשנית שניתן להשלים תוך זמן קצר יחסית, וניתן להשתמש בה לתיקון צינורות בגדלים ובחומרים שונים. בנוסף, ניתן להשתמש בו לתיקון נזילות, סדקים וסוגים אחרים של נזקים, ואף יכול לשמש להגדלת קוטר הצינור במידת הצורך.

ומה לגבי תחזוקה?

בנוסף לאיתור ותיקון כשלים בצנרת, חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין מציעה גם שירותי תחזוקה שוטפים על מנת להבטיח שצנרת הבית שלכם תהיה תמיד במצב תחזוקתי מעולה בכל הקשור לאיכות הצנרת, עמידותיה ותפקודה התקין, על מנת למנוע ככל הניתן תקלות ונזילות עתידית. צוות המומחים שלנו יבדוק ביסודיות את הצנרת שלכם ואת המערכות הקשורות לה, יזהה בעיות פוטנציאליות ויספק פתרונות כדי למנוע מהן להפוך לבעיות מרכזיות ומוחשיות. כאמור, תחזוקה שוטפת יכולה גם לעזור להפחית את הסיכון ל"תקלות פתע".

אנו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים מבינים את חומרת הבעיות הקשורות לצנרת ישנה וחלודה, ואנו מחויבים לספק את הפתרון הטוב ביותר לאיתור ולתיקון הבעיה, בין אם מדובר בתיקון מקומי ובין אם מדובר בהחלפת צנרת לגמרי. עם צוות המומחים שלנו והטכנולוגיה החדישה ביותר, אתם יכולים להיות רגועים שבעית הצנרת שלכם תטופל באופן המקצועי ביותר, היעיל ביותר והחסכוני ביותר ושיהיה לכם שקט נפשי. הצוות שלנו תמיד מוכן להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

 

אריאל – מגוון פתרונות בטכנולוגיה מתקדמת לנזילות ורטיבויות 

בכל הנוגע לצנרת חלודה, הגישה של אריאל פתרונות טכנולוגיים היא מקיפה, חדשנית וחסכונית. הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, הטכניקות המיוחדות והמחויבות שלנו למציאת שורש הבעיה מבדילות אותנו מחברות אחרות לטיפול בצנרת  ורק חברה כמו שלנו יכולה לחסוך לך עלויות ניכרות במצב כזה. אריאל פתרונות טכנולוגיים תזהה את הפיתרון הנכון והאיכותי ביותר עבורכם, במינימום הפרעות ויעילות מירבית, תוך חיסכון בעליות. החברה מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים אשר מומחים בזיהוי וטיפול בבעיות הנגרמות כתוצאה מחלודה בצנרת

חברתנו מתשמשת בטכנולוגיה המאפשרת החלפת צינורות ללא צורך בחפירה או פגיעה בסביבה. שיטה נוספת היא שיטה העושה שימוש במכונה המוכנסת לצינור הקיים ומפרקת אותו תוך משיכת צינור חדש מאחוריו. בנוסף, החברה עושה שימוש בחומרים מתקדמים לטיפול בצינורות, כגון PVC ו-PEX, העמידים בפני חלודה וקורוזיה ובעלי תוחלת חיים ארוכה.

בנוסף, אנו גאים בשירות הלקוחות והשקיפות שלנו. אנו נעדכן אתכם בכל שלב, מהבדיקה הראשונית ועד התיקונים הסופיים, ונעבוד אתכם על מנת ליצור תוכנית מותאמת אישית המתאימה לצרכים ולתקציב הספציפיים שלך. עם אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים בכך שאתם מקבלים את הפתרון הטוב, המקצועי והאיכותי ביותר לצנרת שלכם. אנו כאן עבורכם.

 

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות:

072-3719094

 

 

מעוניינים בפרטים נוספים וייעוץ מקצועי מחברת "אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין" ללא עלות?
חייגו עכשיו > 072-3719094 050-9959115 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת.

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן