072-3719094

ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף

תוכן עניינים
מכונת ייבוש תת רצפתי

רטיבות בקיר? נזילה? תקלה בצנרת?
השאירו פרטים ומומחה שלנו יחזור אליכם מיד ליעוץ

או התקשרו עכשיו

אם אתם מתחילים לראות סדקים במרצפות, רטיבות בקירות מעל הפנלים, בלטות מתעקמות או חלקי ריצוף שלמים מתנפחים או מוטים למעלה או למטה, כנראה שאתם סובלים מרטיבות פנים או רטיבות כלואה מתחת לריצוף. ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף היא הפעולה שנדרשת בשביל להחזיר את המצב לקדמותו ולהימנע מבעיות בריאותיות כתוצאה מרטיבות ולחות מוגברת. ככל שתעשו את זה יותר מהר ובשלב מוקדם יותר, תידרשנהּ פחות פעולות לשיקום הקירות והמרצפות לאחר תהליך הייבוש.

מדוע הפעולה נקראת ייבוש חול? האם ישנו ייבוש מסוג אחר?

היא נקראת כך משום שבחלק ניכר מבתי האב (ובמיוחד בבתים פרטיים ישנים), החומר שנמצא מעל היסודות ומתחת לבלטות, שלמעשה מחזיק את המרצפות שלמות הוא חול. בבתים מסוימים, חומר זה עשוי להיות חצץ, או אם תרצו – סומסום: אבנים דקיקות המסודרות זו לצד זו בצפיפות. ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף מתאים אך ורק לבתים בהם המצע הנו חול. בודקים זאת באמצעות בדיקת לחות שנעשית על ידי קידוח דק ונקודתי באמצעות מכשור מיוחד. 

מהי בדיקת הלחות וכיצד יודעים באמצעותה אם ישנה רטיבות פנימית?

הבדיקה היא קידוח דק ומזערי שנעשה באמצעות מקדח ייעודי וצינורית לשליפת חלק זעיר מהמצע. הוא נלקח לבדיקת מעבדה או נדגם במעבדה ניידת. במידה ואחוז הרטיבות חוצה את רף ה- 6% בחול (ו-3% בסומסום), סימן שישנה רטיבות פנימית המצריכה התערבות. הפתרון לכך הוא ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף. ישנה חשיבות גדולה לבדיקת הלחות בצורה זהירה שכן ממנה נגזרת הפעולה שיש לבצע לאחר מכן. 

כיצד נעשה ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף?

ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף נעשה באמצעות מכשיר ייבוש ייעודי הנושא בצדדיו צינורות שחלקם דוחסים אוויר חם ומייבש וחלקם יונקים את הלחות והרטיבות הכלואה. הצינורות של מכשיר הייבוש מחוברים מתחת למרצפות באמצעות קידוח דקיק ומינימאלי במיקום נסתר בדירה (לדוגמא מאחורי המקרר או במקום נסתר דומה). לאחר שהצינורות מוטמעים, הם נעטפים, בעיגון לרצפה, באמצעות באנדים סופגים להשלמת ספיחת המים. הפעלת המכשיר מתחילה את פעולת שאיבת המים והייבוש שארכה צפוי להתשנות ממקרה למקרה, תלוי בהיקף הרטיבות, סוג הריצוף, סוג המצע, הזמן שחלף מאז התחלת הרטיבות, נסיבות המקרה ועוד. חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים אשר מתמחה בעבודת ייבוש חול רטוב מתחת לריצוף תודיע לכם מה צפוי להיות זמן הפעילות הכולל עד לחזרה לשגרה, לפני התחלת הביצוע.

אריאל – פתרונות טכנולוגיים לבניין

חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים הנה חברת מומחים לעבודת ייבוש חול ומצע רטוב רטוב מתחת לריצוף. אנו מתאימים את עבודת הייבוש בהתאם למאפייני המבנה והלקוח, המצע הרטוב, היקף הרטיבות, המיקום בדירה ועוד. פתרון הייבוש מבחינתנו הינו פתרון מותאם לקוח. כאמור, תחילה החברה מאתרת את מפגע הרטיבות הפנימית באמצעות בדיקת לחות ייעודית למצע החול (או הסומסום) ולאחר מכן מייבשת את המבנה באמצעות הכשירי ייבוש עוצמתיים ומתקדמים הכוללים טכנולוגיה חדשנית לייבוש מים כלואים ולספיחת מים פנימיים ולחות. החברה תעמיד לרשותכם מבנה יבש מבפנים ובטיחותי לשהייה, כפי שהיה טרם הרטיבות או הנזילה, ללא רצפות סדוקות, מנופחות או עקומות וללא קירות מנופחים. מומלץ להכין את ביתכם לחורף ולעשות בדיקה זו לווידוא תקינות.

איתור הנזילה שלנו כולל את הבדיקות הבאות:

מצלמה תרמית

איתור מקור כשלי נזילות ורטיבות באמצעות שימוש בצילום תרמי מתקדם

סיבים אופטיים

צילום וסריקה של הצנרת באמצעות רובוט וסיבים אופטיים

לחץ מים

בדיקת לחץ וכשלים בצנרת אספקת מים ע"י ציוד ייעודי

בדיקת לחות

בדיקת לחות נסתרת ע"י מד לחות דיגיטלי

בדיקת אטימות צנרת

בדיקת תקינות צנרת וקופסאות ביקורת ע"י בלונים פניאומטיים

איתור בגז

איתור נזילות ואיתור תוואי צנרת ע"י חיישן גז ידידותי לסביבה

זכרו, הרטיבות עלולה לפגוע במבנה, בערכו ובבריאותכם. מאתר נזילות מקצועי, מנוסה ואמין יכריע את טיב והצלחת איתור הנזילה, ואת איכות דוח המומחה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת ולייעוץ מקצועי עם מומחה מחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים
חייגו עכשיו > 072-3719094  או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן