072-3719094

ייבוש תת רצפתי/רטיבות כלואה

תוכן עניינים
מכונת ייבוש תת רצפתי

רטיבות בקיר? נזילה? תקלה בצנרת?
השאירו פרטים ומומחה שלנו יחזור אליכם מיד ליעוץ

או התקשרו עכשיו

נזילה, פיצוץ או תקלה בצנרת, הצפה, גשמים, חדירת מים וכיוצ"ב עלולים לגרום לרטיבות בתשתית של המבנה ולרטיבות מתחת לריצוף או לפרקט. במקרים בהם ישנה רטיבות כלואה מתחת לריצוף (מכל סוג) ו/או נזקי מים אנו מבצעים שאיבה של המים וייבוש של המצע הרטוב מתחת לריצוף באמצעות דחיסת אוויר, עד לייבוש והחזרת המצב לקדמותו. בשלב הראשון, בודקים את חומרת הרטיבות על ידי בדיקת אחוז הלחות מהמצע שמתחת לריצוף באמצעות מעבדה ייעודית. לאחר מכן עושים שימוש במכונות מתקדמות שמתחברות לריצוף או לפוגות שבין המרצפות, בשילוב עם ציוד מתקדם נוסף שתפקידו לייבש את הקירות ולטפל בלחות שבאוויר.

ההתחברות לריצוף נעשית באמצעות קידוחים עדינים ונקודתיים במרצפות בודדות במקומות נסתרים. סוג המכשור, מיקום ההתחברות לריצפה, מספר המכונות הנדרשות ומשך הזמן הדרוש לטיפול נקבעים בהתאם לניסיונו ומומחיותו של מומחה הייבוש של החברה ובהתאם לחומרת הרטיבות, סוג המצע והריצוף וגודל השטח הדורש ייבוש ותנאי השטח. ישנה חשיבות גדולה מאוד לביצוע ייבוש תת רצפתי, שכן הייבוש לא נעלם מעצמו אלא מתפשט וגורמים לנזקים רחבים יותר, עלול לפגוע בדירות אחרות ולגרום לנזקים חמורים כגון עובש ופטריות בבית.

אחד היתרונות הבולטים בשיטת הייבוש של החברה הינה שניתן להמשיך לחיות בבית כרגיל במהלך פעולת הייבוש ואין צורך בהריסה, תיקונים הדורשים שיפוצים, הרמת הריצוף ויציאה מהבית.

ייבוש תת רצפתי הוא שירות חשוב עבור כל מי שעבר רטיבות פנימית במבנה שלו. הרטיבות מגיעה מהרצפה ולכן השם המקובל של השירות הוא ייבוש תת רצפתי. בפועל, ניתן לשאוב מים פנימיים גם מקירות שהתנפחו במטבח, בשירותים ובחדר האמבטיה. מתי אנו נדרשים להזמנת שירות של ייבוש תת רצפתי? כיצד תדעו שאתם זקוקים לו? בחורף, הסיכוי להצפות גובר והמרחק שלכם ממפגש עם מים שמגיעים מבחוץ פנימה קטן. לכן, מאד מומלץ להסדיר איטום לפני החורף בכדי לוודא שהרצפה שלכם חסינה מנזקים בעקבות הצפות בחוץ. הדבר חיוני במיוחד לדרי קומת הקרקע ולבעלי בתים צמודי קרקע.

זיהוי בעיית רטיבות פנימית במבנה

הזיהוי נעשה באמצעות בדיקת מצב הרצפה והקירות (במיוחד מעל הפנלים). במידה והקיר מתנפח ומראה סימני תפרחת, או במידה והרצפה מנופחת, עקומה, הבלטות עולות למעלה או יורדות למטה, הפרקטים מאבדים מהצבע שלהם, הרובה משנה את צבעה, הרצפה מתחילה להיסדק וכד' – כנראה שאתם חווים רטיבות כלואה. במידה וזהו המצב אצלכם, מומלץ מאד לזמן חברת ייבוש תת רצפתי לצורך בדיקת המצב שלכם וגיבוש פתרון לבעיית הרטיבות שנוצרה אצלכם.

בדיקת אחוז הרטיבות הקיים

בדיקה זו מצביעה האם הרטיבות שלכם יכולה להתייבש בעצמה או שנדרש סיוע ייבוש תת רצפתי מבחוץ. במידה ובמצע חול הבדיקה מעלה כי יש ריכוז מים של מעל 6% ובמצע חצץ מעל 3%, יש להסדיר ייבוש תת רצפתי לשם שיקום המבנה. הבדיקה נעשית באמצעות קידוח דק בודד שלא משפיע על האסתטיקה של הרצפה. הדגימה של המצע נלקחת לבדיקה במעבדה מקצועית של חברת ייבוש תת רצפתי ייעודית.

יישום ייבוש תת רצפתי

היישום נעשה באמצעות מכשיר ייבוש ייעודי ועוצמתי אליו מחוברים צינורות ייבוש, יניקה ודחיסה. הם מוטמעים בבלטות או בפרקטים שלכם באמצעות קידוח דק ונסתר (לדוגמא מאחורי מקרר וכו') שלא ישפיע על האסתטיקה או על חוויית הדריכה שלכם על הרצפה לאחר גמר העבודה. הצינורות מחוברים לרצפה באמצעות באנדים סופגי מים. כשהמכשיר מופעל מתחיל הייבוש בפועל והוא צפוי להסתיים לאחר מספר דקות או טווח שעות מצומצם מאד, לרוב לא יותר מ- 1-2. בתום פעילות הייבוש יפרקו עובדי חברת ייבוש תת רצפתי את המכשיר וינקו את פסולת הקידוח.

אריאל – פתרונות טכנולוגיים לבניין

בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין מתמחים ביישום שירות ייבוש תת רצפתי לכל סוגי המבנים. החברה עובדת עם בתים, משרדים, מבנים תעשייתיים חנויות ואולמות עם כל סוג ריצוף ומצע. החברה עובדת ביעילות ומסדירה עבור הלקוחות שלה רצפה יבשה ובטיחותית מבפנים. חושדים שיש לכם רטיבות כלואה? אל תשברו את הראש! הזמינו את המומחים של אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין ואנו נבדוק עבורכם את השטח ונבצע את הדרוש כדי להחזיר את המצב לקדמותו במינימום הפרעה וזמן.

איתור הנזילה שלנו כולל את הבדיקות הבאות:

מצלמה תרמית

איתור מקור כשלי נזילות ורטיבות באמצעות שימוש בצילום תרמי מתקדם

סיבים אופטיים

צילום וסריקה של הצנרת באמצעות רובוט וסיבים אופטיים

לחץ מים

בדיקת לחץ וכשלים בצנרת אספקת מים ע"י ציוד ייעודי

בדיקת לחות

בדיקת לחות נסתרת ע"י מד לחות דיגיטלי

בדיקת אטימות צנרת

בדיקת תקינות צנרת וקופסאות ביקורת ע"י בלונים פניאומטיים

איתור בגז

איתור נזילות ואיתור תוואי צנרת ע"י חיישן גז ידידותי לסביבה

זכרו, הרטיבות עלולה לפגוע במבנה, בערכו ובבריאותכם. מאתר נזילות מקצועי, מנוסה ואמין יכריע את טיב והצלחת איתור הנזילה, ואת איכות דוח המומחה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת ולייעוץ מקצועי עם מומחה מחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים
חייגו עכשיו > 072-3719094  או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן