072-3719094

שיקום לאחר רטיבות

תוכן עניינים
שיקום לאחר רטיבות

רטיבות בקיר? נזילה? תקלה בצנרת?
השאירו פרטים ומומחה שלנו יחזור אליכם מיד ליעוץ

או התקשרו עכשיו

במקרים רבים לאחר איתור מקור נזילת המים ותיקון התקלה שבגינה נגרמה הצפה או נזקים בכל כמויות משמעותיות של מים, יש צורך בשיקום ותיקון חלקים שונים בבית או במבנה שנפגעו כתוצאה מהרטיבות או התפשטותה. דוגמאות: קירות רטובים, תקרה רטובה, עלייה קפילרית של מים מעל הפנלים, הרס ויציאה של פוגות, לחות בקירות ובחלל החדר ועוד. מטרתנו – השבת המצב לקדמותו בצורה יעילה, מקצועית וקצרה ככה הניתן. נזקי מים מאופיינים במקרים רבים בפגיעה באיכות החיים ועלולים לגרום לירידת ערך של הנכס. פעמים רבות, פעולה מידית היא חיונית מאוד ועלולה להשפיע על אפשרות התיקון ועל עלויותיו.

עבודת השיקום משתנה ממקרה למקרה וכך גם המכשור בו אנו עושים שימוש:

ייבשנים, קולטי לחות, מכשירי שאיבת מים, מפזרי חום, מסחררי אוויר, ייבוש תת רצפתי ועוד. בתחילת העבודה, מומחי השיקום של החברה בונים תכנית שיקום ייעודית ותפורה במיוחד עבור הנכס ולפיה מופעלים האמצעים השונים ונקבע גם מספר השלבים ומשך הטיפול, לצורך החזרת מצב הנכס לקדמותו.

אם הבית שלכם עבר רטיבות, בין אם מחדר אמבטיה שלא היה מחופה דיו ובין באופן כללי – כשלא נעשה איטום כנדרש, אנו מציעים שיקום לאחר רטיבות. מה השירות כולל? טיפול מלא בכל הבעיות שהרטיבות גרמה לה ומניעתה בעתיד באמצעות איטום איכותי.

שיקום נזקי רטיבות מבפנים

אנו נשקם עבורכם את קירות, תקרת ורצפת הבית מבפנים באמצעות מכשירים ייעודיים לשאיבת מים מבעד לטיח, בטון, קרמיקה, פרקטים וכל משטח קשיח אחר. ייעשה שיקום לאחר רטיבות מבפנים באופן כולל בכל רחבי הבית עד אשר כל מה שמבעד לדפנות יהיה יבש לחלוטין. זהו הבסיס ליתר פעולות השיקום משום שכל עוד מאחורי הקירות, התקרה והרצפה רטוב, הרטיבות הזו תמשיך לחלחל החוצה וליצור בעיות כמו עובש, ריחות חריפים ואף סדקים והתפוררות בלתי רצויה של הטיח.

שיקום רטיבות מבחוץ

אנו נעשה פעולות הכרחיות להסרת פגעי רטיבות מבחוץ. שיקום לאחר רטיבות בשלב זה כולל שיוף קירות וצביעתם מחדש, צביעת משטחים שאינם בטון במקרים מסוימים, בהם הדבר אפשרי בכדי לגרום למראה אמיתי, וכל פעילות אחרת לשיקום מלא של הבית בחלקים הגלויים שלו.

מניעת רטיבות לחודשים ולשנים הקרובות

אנו מציעים גם שירות מניעת רטיבות באמצעות איטום איכותי. שיקום לאחר רטיבות נעשית לאחר שהיא התגלתה בבית או במבנה שלכם. הרעיון הוא למנוע אותה ככל האפשר, ולכן נדרש איטום איכותי שיגרום לכך שגם בעונות החורף הבאות המבנה שלכם לא יינזק, לא יקבל עובש ובוודאי לא יצבור רטיבות פנימית.

אריאל – פתרונות טכנולוגיים לבניין

אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין מתמחה בכל פעילות של שיקום לאחר רטיבות. החברה עובדת בבתי אב עם ניסיון ועתודות רבות של ידע המאפשרות לעובדים להעמיד עבור משתמשי המבנה תשתיות נקיות, בטיחותיות וכמו-חדשות. אנו נותנים שירות לדיירים, לוועדי בתים, לחברות מנהלות בבניינים גבוהים שנבנו בשנים האחרונות ומספקים את כל מה שנדרש בשביל להעמיד תוצרים איכותיים. העבודה שלנו נעשית על בסיס אבחנה מדויקת שמתהווה באמצעות מכשירי דיאגנוזה וגילוי כגון מצלמות לאיתור נזילות בקירות ובמרצפות, מצלמות 360 מעלות לביוב, ומקדדים לקידוח שלא פוגע בתשתיות ולא יוצר חור נראה לעין, לשם לקיחת דגימות מאזור הרטיבות, אם נדרש.

איתור הנזילה שלנו כולל את הבדיקות הבאות:

מצלמה תרמית

איתור מקור כשלי נזילות ורטיבות באמצעות שימוש בצילום תרמי מתקדם

סיבים אופטיים

צילום וסריקה של הצנרת באמצעות רובוט וסיבים אופטיים

לחץ מים

בדיקת לחץ וכשלים בצנרת אספקת מים ע"י ציוד ייעודי

בדיקת לחות

בדיקת לחות נסתרת ע"י מד לחות דיגיטלי

בדיקת אטימות צנרת

בדיקת תקינות צנרת וקופסאות ביקורת ע"י בלונים פניאומטיים

איתור בגז

איתור נזילות ואיתור תוואי צנרת ע"י חיישן גז ידידותי לסביבה

זכרו, הרטיבות עלולה לפגוע במבנה, בערכו ובבריאותכם. מאתר נזילות מקצועי, מנוסה ואמין יכריע את טיב והצלחת איתור הנזילה, ואת איכות דוח המומחה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת ולייעוץ מקצועי עם מומחה מחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים
חייגו עכשיו > 072-3719094  או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן