072-3719094

טיפים: כיצד לזהות בעצמכם נזילת מים בבית

תוכן עניינים
רטיבות, איתור נזילה, גילוי נזילה, גילוי רטיבות בקיר, איתור נזילה בקיר, רטיבות בקיר פנימי, תקרה רטובה
אריאל - פתרונות טכנולוגיים לבניין

נזילות מים עלולות לגרום לנזק משמעותי לביתכם, ולגרום לתיקונים יקרים ואף לסכנות בריאותיות. זיהוי נזילות מים בבית הוא חיוני כדי למנוע נזקים נוספים ולחסוך כסף. במאמר זה, נדון בכמה טיפים וטריקים שיעזרו לך לזהות בעצמך נזילות מים בבית.

בדקו את מד המים של הבית

השלב הראשון בזיהוי נזילות מים הוא לבדוק את מד המים שלכם. סגרו את כל מקורות המים בבית שלכם ובדקו את מד המים הפרטי שלכם. המתינו מספר שעות מבלי להשתמש במים ובצעו קריאה נוספת. אם הקריאות שונות, סימן שכנראה יש לכם נזילת מים איפשהו בבית שלכם.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות: 072-3719094

בחנו באופן ביקורתי את חשבון המים שקיבלתם

אם הבחנתם בעלייה פתאומית בחשבון המים שלכם, הדבר עשוי להיות אינדיקציה לדליפת מים או נזילת מים סמויה. השוו את החשבון הנוכחי שלכם לחשבונות הקודמים וחפשו הבדלים משמעותיים. אם אינכם יכולים להסביר את העלייה בצריכת המים, סביר להניח שיש לכם נזילת מים.

בדקו את השירותים שלכם

שירותים הם מקור נפוץ לנזילות מים. הסרו את המכסה ממיכל השירותים שלכם והוסיפו כמה טיפות של צבע מאכל למים. המתינו מספר דקות מבלי לשטוף את האסלה. אם המים בקערה משנים את צבעם, זה אומר שיש לכם נזילה בשירותים. זה יכול להיגרם על ידי שסתום פגום, שקל להחליף.

בדקו את הברזים שלכם

ברזים הם מקור נפוץ נוסף לנזילות מים. לכן יש לבדוק את כל הברזים בבית שלכם עבור כל סימני טפטוף או דליפה. אפילו טפטוף קטן יכול לבזבז כמות משמעותית של מים לאורך זמן. במידת הצורך, החליפו כל דסקיות או אטמים פגומים כדי למנוע דליפות נוספות.

חפשו אחר כתמי רטיבות או סימנים לנזילה 

כתמי מים על קירות, רצפות ותקרות הינם אינדיקציה ברורה לנזילת מים. מומלץ לבדוק את כל אזורי הבית שלכם אחר כל סימן של כתמי מים או צמיחת עובש. אם אתם מבחינים במשהו כזה, חיוני לטפל בבעיה בהקדם כדי למנוע נזק נוסף ולהיגרר לעלויות גבוהות יותר.

 

האם אתם שומעים לפעמים רעשי מים זורמים?  

אם אתם שומעים רעש של מים זורמים בביתכם, גם כאשר כל הברזים כבויים, סביר להניח שיש לכם נזילת מים. זה יכול להיגרם על ידי שסתום פגום או צינור דולף. במקרה כזה, סגרו את אספקת המים לביתכם והקשיבו לשינויים. אם הצליל נפסק, יש לכם נזילה איפשהו בבית.

הזמינו שירות איתור נזילות מקצועי ומקיף 

אינכם מצליחים לזהות את מקור דליפת המים או אם אתם חושדים בנזילה סמויה, עדיף להזמין איש מקצוע מומחה. מאתר נזילות אמין ומקצועי יכול לזהות במהירות וללא כל הריסה ושבירה את מקור הנזילה ולבצע את התיקונים הנדרשים כדי למנוע נזק נוסף.

חברת איתור נזילות המים אריאל פתרונות טכנולוגיים, משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת לאיתור יסודי ומדויק של רטיבויות, כשלי אינסטלציה ונזילות ומתמחה בביצוע העבודה ללא נזק, הריסה או שבירה של קירות או ריצוף, אלא באמצעות המכשור החדשני והמתקדם בעולם. כמאתרי נזילות מנוסים ומומחים בתחום, אנו נספק לכם פתרון יסודי ואיכותי לכל בעיה של נזילות מים ורטיבות בביתכם.

חשוב לזכור כי זיהוי נזילות מים בבית הוא חיוני למניעת נזקי מים רחבים יותר ולשם חיסכון בכסף רב בתיקונים יקרים. על ידי יישום הטיפים הפשוטים הללו תוכלו לנסות לזהות נזילות מים בעצמכם ולנקוט פעולה מיידית כדי למנוע נזק נוסף – עד להגעת מאתר נזילות מקצועי עם ציוד טכנולוגי מתאים.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות: 072-3719094

 

 

מעוניינים בפרטים נוספים וייעוץ מקצועי מחברת "אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין" ללא עלות?
חייגו עכשיו > 072-3719094 050-9959115 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת.

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן