072-3719094

צילום ותיקון צנרת ללא הרס

תוכן עניינים
תיקון צנרת ללא הרס

רטיבות בקיר? נזילה? תקלה בצנרת?
השאירו פרטים ומומחה שלנו יחזור אליכם מיד ליעוץ

או התקשרו עכשיו

בעבר, הדרך הנפוצה והקלאסית לתיקון בעיות בצנרת (כגון צנרת מי גשמים, ביוב ומרזבים) הייתה באמצעות שבירת הקיר, חשיפת הצנרת, חיתוכה והחלפתה (כולה או חלקה). הליך זה כולל הרס רב, לכלוך, רעש, נזקים רבים, ימי עבודה ממושכים ועוגמת נפש.

חברתנו מבצעת צילום ותיקונים של צנרת מכל סוג – ביוב ומרזבים – פנימיים וחיצוניים, באמצעות טכנולוגית אל הרס. כלומר, אנו מצלמים ומתקנים את הצנרת באמצעות שימוש ברובוטים יעודיים, מצלמות ומכשור מתקדם מתוך פנים הצנרת, וללא כל הרס וללא צורך בשבירת הקירות, חשיפת הצינור, חיתוכו והחלפתו וכיוצ"ב.

 

תיקון פנים צנרת, בלון לתיקון צנרת, תיקון צינור ביוב, צילום צינור ביוב, תיקון מרזב פנימי, תיקון צנרת ללא הריסה
הכנת הפאץ' לתיקון צנרת ללא הרס

 

הגורמים למפגעים וכשלים בצנרת

במהלך עבודתנו הרבה, ראינו סיבות רבות ושונות למפגעים בצנרת הגורמים לרטיבות ולנזילות: בלאי טבעי, עצמים וגופים זרים, ברגים ומסמרים, חסימת הצנרת שנגרמת באמצעות שורשים, התנתקות של הצנרת, סדקים בצנרת, בטון ושאר סיבות שונות. התקלות הללו גורמות לרטיבויות, לעיתים לנזילות ואף הצפות חמורות. תחילה אנו סורקים את הצנרת ומאתרים את המפגע ע"י הכנסת סיבי צילום ומצלמה מיוחדת ומתקדמת לתוך הצנרת, המחוברים למכשור מיוחד. המומחה של חברתנו מנתח את הצילום תוך כדי סריקה ומאבחן את הכשלים בצנרת. לאחר איתור המפגעים ומיפוי התקלות בצנרת, אנו מבצעים תיקון – ראשית ע"י טיפול בעצם הזר, כגון כרסום הבורג או הבטון וליטוש הצנרת – ולאחר מכן מבצעים טיפול נקודתי וממוקד לאזור הפגוע בצנרת.

הטיפול יכול שיתבצע:

באמצעות פאץ' – יריעה מיוחדת העשויה משילוב סגסוגת פיברגלס עם סוגים שונים של דבקים מיוחדים ועמידים. היריעה מוחדרת לתוך פנים הצנרת ונצמדת לצנרת בעוצמה בעזרת לחץ, כך שבעצם נוצר מקטע צנרת חדש.
באמצעות ציפוי אפוקסי – ציפוי מיוחד, חזר מעמיד, אשר נעשה מתוך פנים הצנרת בעזרת רובוט ולמעשה יוצר שכבה חדשה על גבי הצנרת.

סוג הטיפול הנ"ל נקבע בהתאם לסוג התקלה ונתוני הצנרת וזווית הצנרת.

בסיום הטיפול, הצנרת עמידה יותר וחזקה יותר מאשר הצנרת המקורית. בסיום הטיפול מבצעים צילום נוסף והלקוח מקבל תיעוד ואחריות.

האינסטלטור שלכם בדק את הצנרת ופסק שצריך להרוס את הקיר בשל עומק הצינור? לפני שתחליטו על פעולה זו, התייעצו איתנו! לנו יש סל פתרונות המאפשר לתקן ממש את אותו צינור שניזוק, ללא הרס וללא שבירת הקירות. כן, קראתם נכון. ללא הריסה וללא שבירה נתקן את הצינור התקול העובר בתוך הקיר. כיצד הדבר נעשה? המומחים של חברתנו, עושים שימוש ברובוט ייעודי וציוד טכנולוגי מתקדם ביותר באמצעותם ניתן להיכנס לתוך הצנרת ולבצע את התיקון מחלקו הפנימי של הצנרת עם חומרים ייעודיים, ללא שבירת קירות או רצפות וללא עבודות שיפוצים יקרות.

 

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות חייגו עכשיו: 072-3719094

צילום מרזב, תיקון מרזב, תיקון צנרת ביוב, בדיקת צנרת ביוב, תיקון מרזב פנימי
תיקון מרזב סדוק ללא הריסה וללא החלפה

תיקון צנרת ביוב ללא הרס, תיקון פאץ', תיקון אפוקסי, תיקון מרזב, צילום צנרת
תיקון צנרת ביוב ללא הרס באמצעות פאץ'

תיקון צנרת ביוב ללא הרס, תיקון פאץ', תיקון אפוקסי, תיקון מרזב, צילום צנרת
תיקון צנרת ביוב משותפת ללא הפרעה לדיירים

מניסיוננו הרב, אנו יודעים כי בעיות בצנרת יכולות להיות כאב ראש, עוגמת נפש והתעסקות רבה עבור בעלי בתים ואנשי מקצוע, כאחד. שיטות תיקון צנרת מסורתיות דורשות לרוב חפירה רבה, מה שעלול להזיק לקירות המבנה, לרצפה ולתשתיות אחרות. שלא לדבר על העובדה שזה כרוך בהרס ולכלוך רב, ויכול לקחת זמן רב ועלויות גבוהות מאוד. למרבה המזל, טכנולוגיית תיקון צנרת ללא הרס בה מתמחה חברתנו מציעה פתרון מהפכני לבעיות אלו.

איתור כשלים בצנרת ע"י צילום מתקדם 

בחברתנו, תהליך שיקום ואיטום צנרת בכלל וקווי אינסלטציה בפרט, מתחיל בבדיקה ובחינה יסודית של הצנרת. לשם כך אנו משתמשים ברובוטים יעודיים ובמצלמות מתקדמות 360 מעלות ובכלי אבחון אחרים כגון סיבים אופטיים, כדי לסרוק את הצנרת מבפנים ולזהות את מקור הבעיה, בין אם זה סדקים, דליפות, עצמים זרים, פגיעה מכנית או סתימות. בהתאם לכך ניתן יהיה לשרטט את מכלול פתרון הבעיות של תיקון הצנרת – מתוך הצנרת וללא כל הרס או שבירה. לאחר זיהוי הבעיה ואיתור הכשל המהווה את מקור הרטיבות, נעבור לשלב התיקון, בהתאם לאופי הליקוי והכשל. 

המפגע בצנרת יכול להיגרם ממגוון של סיבות שונות, כגון עצמים וגופים זרים, ברגים ומסמרים, חסימת הצנרת שנגרמת באמצעות שורשים, התנתקות של הצנרת, סדקים בצנרת, בטון ושאר סיבות. התקלות הללו גורמות לרטיבויות, לעיתים לנזילות ואף הצפות חמורות.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות חייגו עכשיו: 072-3719094

תיקון בעיות בצנרת באמצעות פאץ' – ללא הריסה וללא שבירה

אחד מתהליכי התיקון כולל שימוש בציוד מיוחד כגון "ריפוד" הצנרת ותיקונה באמצעות פאץ' (טלאי) מיוחד הנצמד לצנרת בלחץ אדיר והופך הלכה למעשה להיות חלק מהצנרת. טכניקת ריפוד הצינורות כוללת הכנסת הפאץ' עם רכיב מתנפח וציוד צילום לתוך הצנרת. בעזרת הסיב האופטי אנו מגיעים מתוך הצנרת באופן מדויק למקום הכשל, ומבצעים תיקון נקודתי ומדויק באמצעות הפאץ', אשר למעשה יוצר צנרת חדשה במקום הישנה. הפאץ' הינו עמיד מאוד למשך שנים רבות ומהווה את הפיתרון האידיאלי לתיקון צנרת ללא הריסה ושבירת קירות והחלפת צנרת.

ישנה טכנולוגיה נוספת הכוללת שימוש בחומרים שונים כגון אפוקסי, ובשיטה זו אנו למעשה מתיזים את חומר האיטום המיוחד בתוך הצנרת כדי לאטום את הדליפה או הסדק. חומר האפוקסי הוא עמיד מאוד ואנו משתמשים בו לתיקון צנרת ללא צורך בחפירה או החלפת הצנרת. תמיסת האפוקסי מיושמת על הצינור הפגום, ויוצרת צינור חדש בתוך הקיים, ואוטמת ביעילות כל סדקים, נזילות או שברים.

שתי הטכניקות יעילות ביותר, כשכל אחת מתאימה לנסיבות ונזקים אחרים, ויכולות להאריך את חיי הצנרת במספר עשורים.

החברה שלנו מתמחה בתיקון הצנרת והקווים ללא הריסת הקירות וללא פגיעה במבנה, אלא תיקון מתוך הצנרת עצמה באמצעות רובוט מתקדם.

כפי שציינו, התיקון יכול שיעשה באמצעות שיטות שונות ומיוחדות כגון פאץ' (טלאי) או התזת אפוקסי אשר מקנים לצנרת חוזק ועמידות אפילו גבוהים מאלו שלפני ביצוע העבודה. 

החשיבות של תיקון צנרת בטכנולוגיית אל הרס 

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של שימוש בפאצ'ים או בחומר אפוקסי לתיקון צנרת הוא מבחינת עלות-תועלת שלו. שיטות מסורתיות לתיקון צינורות כוללות חפירה, הריסה של קירות ועבודות אינסטלציה מורכות ויקרות על הצנרת, דברים שעלולים להיות יקרים מאוד, לקחת זמן רב ולהיות כרוכים בתקלות בלתי צפויות. שיטת תיקון הצנרת בטנולוגיית האפוקסי והפאצ'ים ללא הריסה, מייתרת את הצורך בחפירה בהריסה ובבניה מחדש, ובכך חוסכת כסף, סיבוכים מיותרים ומצמצמת את משך הזמן הדרוש להשלמת התיקון.

יתרון נוסף של שימוש בטכנולוגיה מתקדמת זו לתיקון צנרת הוא היעילות שלו. תהליך יישום הפאץ' באמצעות הרובוט או התזת חומר האפוקסי על צינור פגום הוא מהיר ופשוט, וניתן להשלים אותו בתוך זמן קצר. המשמעות היא שישנה הפרעה מינימלית לחיי היום יום שלכם, וניתן להשלים את עבודת התיקון במהירות, ביעילות ובצורה ממוקדת.

הטכנולוגיה המתקדמת לתיקון צנרת ללא הריסה, משמשת לתיקון צנרת מכל הסוגים, כולל PVC, ברזל, גבריט, אסבסט ועוד.

 

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות חייגו עכשיו: 072-3719094

 

היתרונות בשימוש בטכנולוגית הפאצ'ים והאפוקסי לתיקון צנרת 

ישנם יתרונות רבים לטכנולוגיית תיקון צינורות ללא תעלה, ואלו כוללים:

מהירות התיקון והחזרה לשגרה: תיקון צנרת באמצעות פאץ' ואפוקסי מהיר בהרבה משיטות תיקון צינורות מסורתיות, הכרוכות בחפירה, שבירה, הריסה ובניה מחדש של הקירות. תהליך התיקון יכול להסתיים בתוך זמן קצר מאוד, בניגוד לשעות רבות ואף ימים בשיטת התיקונים המסורתית והישנה.

יעילות: תיקון צנרת באמצעות פאץ' או אפוקסי היא אחת השיטות ויעילות והמקצועיות ביותר הקיימות כיום לתיקון צנרת. התיקון מבטיח את תיקון הכשל באופן איכותי, מקצועי ובאופן ממוקד.

לא פולשני: עם תיקון צנרת בשיטת הטלאי או האפוקסי, אין צורך לשבור קירות, לחפור מתחת לריצוף וכיוצ"ב. משמעות הדבר היא שהבית שלכם וקירותיו יישארו ללא פגע – ולא תצטרכו לבצע עבודות שיפוצים ובניה רחבות היקף ויקרות.

חוסך כסף: תיקון צנרת ע"י פאצ'ים ואפוקסי הוא פתרון חסכוני שיכול לחסוך לכם כסף בטווח הארוך. על ידי הימנעות מהצורך בחפירה, שבירה ובניה מחדש והחלפת הצנרת בצנרת חדשה, ניתן להפחית את כמות העבודה והקבלנים הדרושים לתיקון הבעיה.

ישים לכל סוגי הצינורות: ניתן להשתמש בטכנולוגיית תיקון צינורות ללא הרס לתיקון צנרת מכל הגדלים, הסוגים והחומרים. עובדה זו הופכת את שיטת תיקון זו לפתרון רב-תכליתי עבור מגוון רחב של בעיות בצנרת. 

חברתנו הינה הבחירה הטובה ביותר לתיקון צנרת ללא הריסה

אריאל פתרונות טכנולוגיים מתמחה בביצוע עבודות תיקון צנרת ללא הריסה, בשיטות פאץ' ואפוקסי, ללקוחות פרטיים ולקבלנים. אנו משתמשים בטכנולוגיה ובמכשור המתקדמים ביותר, הכוללים רובוטים יעודיים, ביסים אופטיים ומצלמות הטובות בעולם.

חברתנו מעניקה שירות ומטפלת באלפי לקוחות בישראל, מבעלי דירות פרטיים ועד לגופים הקבלניים והמסחריים הגדולים ביותר. אנו גאים באיכות העבודה שלנו ובכך שהלקוחות שעובדים עמנו ממליצים עלינו שוב ושוב ומעדיפים להשתמש בשירותינו על פני חברות אחרות, לאור המקצועיות, השירות והניסיון הרב שרכשנו לאורך השנים.

אנו מבטיחים תיקון מהיר ויעיל של הצנרת, ללא הריסה ושבירה, באופן יעיל, מקצועי ביותר וממוקד – תוך חסכון בעליות ומניעת הפרעה לגרים בדירה או במבנה.

צוות המומחים המנוסים שלנו מיומן מאוד בשימוש בטכנולוגיית תיקון צנרת עם פאצ'ים ואפוקסי. אנו מתחייבים להעניק ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר ואיכות ביצוע מעולה, ועומדים מאחורי עבודתנו.

לנו באריאל פתרונות טכנולוגיים, ניסיון רב בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות לתיקון צנרת בשיטת אל-הרס הדורשות שימוש בציוד מיוחד כדי למנוע הריסה ושבירה של הקירות והריצוף. צוות המומחים שלנו משתמש במצלמות 360 מיוחדות, ברובוטים, ובסיבים אופטיים מתקדמים כדי לקבל ניתוח מפורט ומדויק של הצנרת שלכם ואיתור מקור הכשל הגורם לנזילה ולרטיבות. דבר זה מאפשר לנו לזהות ולתקן כל כשל או נזק אפשרי, עם מינימום הפרעה והרס למבנה שלכם ולשגרת חייכם.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות חייגו עכשיו: 072-3719094

איתור הנזילה שלנו כולל את הבדיקות הבאות:

מצלמה תרמית

איתור מקור כשלי נזילות ורטיבות באמצעות שימוש בצילום תרמי מתקדם

סיבים אופטיים

צילום וסריקה של הצנרת באמצעות רובוט וסיבים אופטיים

לחץ מים

בדיקת לחץ וכשלים בצנרת אספקת מים ע"י ציוד ייעודי

בדיקת לחות

בדיקת לחות נסתרת ע"י מד לחות דיגיטלי

בדיקת אטימות צנרת

בדיקת תקינות צנרת וקופסאות ביקורת ע"י בלונים פניאומטיים

איתור בגז

איתור נזילות ואיתור תוואי צנרת ע"י חיישן גז ידידותי לסביבה

זכרו, הרטיבות עלולה לפגוע במבנה, בערכו ובבריאותכם. מאתר נזילות מקצועי, מנוסה ואמין יכריע את טיב והצלחת איתור הנזילה, ואת איכות דוח המומחה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת ולייעוץ מקצועי עם מומחה מחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים
חייגו עכשיו > 072-3719094  או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן