072-3719094

רטיבות בתקרה מהשכן

תוכן עניינים
מצלמה תרמית, איתור נזילה, זיהוי נזילה, גילוי נזילה, אינסטלטור עם מצלמה תרמית, רטיבות בקיר, מצלמה לגילוי נזילות

רטיבות בקיר? נזילה? תקלה בצנרת?
השאירו פרטים ומומחה שלנו יחזור אליכם מיד ליעוץ

או התקשרו עכשיו

אם שמתם לב לאחרונה לרטיבות בתקרת הדירה שלכם, סביר להניח שאתם מודאגים מהפוטנציאל לנזקי מים ומהצורך בתיקונים יקרים ובהתמודדות מול השכן שמעליכם. נזקי מים יכולים להוות בעיה רצינית, המובילה לצמיחת עובש וטחב, שעלולים להחליש את מבנה הבית שלכם ולהוות סיכון בריאותי לאלו המתגוררים או עובדים בחלל. בנוסף, נזקי מים עלולים לגרום לעבודות תיקונים או החלפות יקרות, לרבות צורך בהחלפת חומרי תקרה או תיקון נזקים מבניים הקשורים בקונסטרוקציה של המבנה.

יש מה לעשות – המליצו לשכן על חברת איתור נזילות

בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים אנו מבינים עד כמה זה יכול להיות מלחיץ להתמודד עם נזילה או בעיית אינסטלציה, במיוחד כזו שמקורה בדירת השכן, ולכן אנחנו כאן כדי לעזור. עם הטכנולוגיה והציוד המתקדמים שלנו, הניסיון והמומחיות הרבים והמחויבות לשירות ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו הבחירה הטובה ביותר למציאת ותיקון מקור הבעיה וייבוש כל האזורים הפגועים. בשיחה עם השכן נוכל לעזור להסביר על חשיבות שיתוף הפעולה מצידו ומדוע זהו קודם כל האינטרס שלו בתיקון הליקוי.

אחד השלבים הראשונים לטיפול בנזילה בתקרה הוא לקבוע את מקור הבעיה. זו יכולה להיות משימה מאתגרת, במיוחד אם הדליפה לא נראית מיד או שהגורם לא ברור או שנובע ממקור שאינו בשטח אשר בבעלותכם או בשליטתכם. במקרים אלו, חשוב להשתמש בכלים וטכניקות מיוחדות על מנת לאתר במדויק את מקור הנזילה.

שימוש בציוד מתקדם בכדי לאתר את הבעיה

כאן נכנסים לתמונה הטכנולוגיה והציוד המתקדם שלנו, צוות המומחים המנוסים שלנו המצויד במצלמות הדמיה תרמיות ואינפרא אדום המובילות בתחום, מדי רטיבות וכלים מיוחדים נוספים המאפשרים לנו לאתר במדויק את מקור הנזילה ולהעריך את היקף הנזק. מצלמות הדמיה תרמיות ואינפרא אדום משתמשות בטכנולוגיית הדמיה תרמית כדי לזהות הבדלי טמפרטורה בתוך חלל נתון, מה שמאפשר לנו לזהות אזורים שבהם קיימת לחות, גם אם היא מוסתרת מאחורי קירות או מתחת לריצוף. מדי רטיבות, לעומת זאת, מודדים את כמות הלחות הקיימת באזור נתון, ומאפשרים לנו לקבוע את היקף הנזק ולהעריך את הצורך בייבוש ותיקון.

כמו כן, אנו ניקח דגימה ממצע המבנה של השכן, בין או הוא חול ובין אם הוא חצץ, ונבדוק את אחוזי הלחות על גבי הדגימה. בהתאם לממצאים יוחלט אם הוא זקוק לייבוש תת רצפתי לפתרון רטיבות כלואה. זכרו כי רטיבות בתקרה מהשכן היא לא גזירת גורל. פשוט הסבירו לו מה נגרם לכם בתקרה וסברו את אזנו על ההשלכות של השארת הרצפה שלו כמו שהיא.

תיקון מקור הליקוי וטיפול בגורם לבעית הרטיבות

לאחר זיהוי מקור הנזילה, אנו פועלים במהירות לתיקון הבעיה.

בהתאם למיקום וחומרת הדליפה, הדבר עשוי להיות כרוך בטיפול בצינורות, בביצוע עבודת איטום מקצועית, הנחת טלאים או מהדקים או שיטות תיקון אחרות. העובדים המומחים שלנו הינם בעלי הכשרה גבוהה ומנוסה בטכניקות התיקון היעילות והיעילות ביותר, המבטיחים תיקון התקלה במהירות וביסודיות ככל האפשר.

בנוסף לתיקון הנזילה, חשוב גם לייבש את כל האזורים הפגועים כדי למנוע נזקים נוספים וצמיחת עובש וטחב. הצוות שלנו משתמש בציוד ייבוש מיוחד וטכניקות כדי לחלץ את כל הלחות שנותרה ולהבטיח שהאזור יבש לחלוטין. זה עשוי להיות כרוך בשימוש במסירי לחות, מפוחי אוויר וציוד ייבוש אחר, כמו גם טכניקות כגון הדמיה תרמית ומיפוי לחות כדי לזהות כל רטיבות שנותרה ולהבטיח שהיא תוסר לחלוטין.

השכן לא משתף פעולה – מה עושים?

ניתן לגשת למכלול של מסלולים שיסייעו לכם, החל מפנייה לאגודה לתרבות הדיור שתנסה לרתום את השכן לפעולה, ועד לתביעה אזרחית נגד אותו שכן על נזיקין, במסגרת דיני נזיקין. במקרה זה חברת מומחים תספק חוות דעת מומחים לבית משפט על מנת שהצד שלכם ייוצג באופן הטוב ביותר.

אנו כאן בשבילכם – אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין

אז אם אתם מתמודדים עם נזילה בתקרה או בעיית רטיבות או אינסטלציה אחרת, אל תהססו לפנות לאריאל פתרונות טכנולוגיים. עם הטכנולוגיה והציוד המתקדמים שלנו, הניסיון והמומחיות הרבים והמחויבות לשירות ברמה הגבוהה ביותר, אנו בטוחים שנוכל לעזור לך להחזיר את הבית או העסק לשגרה במהירות וביעילות האפשרית. צרו קשר עוד היום כדי לקבל פרטים נוספים ולקבוע פגישה עם אחד מהמומחים שלנו.

 

איתור הנזילה שלנו כולל את הבדיקות הבאות:

מצלמה תרמית

איתור מקור כשלי נזילות ורטיבות באמצעות שימוש בצילום תרמי מתקדם

סיבים אופטיים

צילום וסריקה של הצנרת באמצעות רובוט וסיבים אופטיים

לחץ מים

בדיקת לחץ וכשלים בצנרת אספקת מים ע"י ציוד ייעודי

בדיקת לחות

בדיקת לחות נסתרת ע"י מד לחות דיגיטלי

בדיקת אטימות צנרת

בדיקת תקינות צנרת וקופסאות ביקורת ע"י בלונים פניאומטיים

איתור בגז

איתור נזילות ואיתור תוואי צנרת ע"י חיישן גז ידידותי לסביבה

זכרו, הרטיבות עלולה לפגוע במבנה, בערכו ובבריאותכם. מאתר נזילות מקצועי, מנוסה ואמין יכריע את טיב והצלחת איתור הנזילה, ואת איכות דוח המומחה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת ולייעוץ מקצועי עם מומחה מחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים
חייגו עכשיו > 072-3719094  או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן