072-3719094

היתרונות של שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בתיקון ותחזוקה של קווי מים וביוב

תוכן עניינים
מצלמה לצילום קווי ביוב, מצלמה לסתימה, צילום צנרת, רובוט לצילום צנרת, סיב אופטי לצנרת, מצלמה תרמית, איתור נזילה במצלמה תרמית
אריאל - פתרונות טכנולוגיים לבניין

הקדמה

קווי מים וביוב הם מרכיבים חיוניים בכל נכס, בין אם מדובר בבית למגורים או מבנים מסחריים. קווים אלו אחראים על הובלת מים ופסולת, ויש לשמור עליהם תקינים על מנת להבטיח את תקינותם למשך זמן רב ובטיחותם של דיירי הנכס. בשנים האחרונות, התקדמות הטכנולוגיה מאפשרת לתקן ולתחזק קווי מים וביוב בדיוק ויעילות רבה יותר, וזאת בשיטות טכנולוגיות מתקדמות, מכשור משוכלל וציוד המאפשר את תיקון הכשלים במערכת ללא כל הריסה ושבירה של קירות, רצפה, תקרה וכיוצ"ב. לכן חשוב לבחון ולהבין את היתרונות של שימוש בטכנולוגיה מתקדמת שבה משתמשת חברתנו, במסגרת תיקון ותחזוקה של קווי מים וביוב.

 

מיקוד ודיוק

אחד היתרונות העיקריים של שימוש בטכנולוגיה מתקדמת בתיקון ותחזוקה של קווי מים וביוב הוא דיוק העבודה והיכולת לנתר את מקור התקלה בצורה מהירה וממוקדת. הטכנולוגיה העדכנית ביותר, כגון מצלמות אינפרא אדום, סיבים אופטיים ומערכות ציפוי צינורות, יכולה לזהות אפילו את הדליפות והסדקים הקטנים ביותר בצינורות, ומאפשרת לאנשי מקצוע בתחום התיקונים למקד את האזורים הבעייתיים בדיוק רב יותר. המשמעות היא שהתיקונים נעשים בצורה יעילה ומהירה יותר, מה שמפחית את הסיכון לנזק נוסף לצנרת או לרכוש. כמו כן בעזרת הטנולוגיה הזו, המומחים של אריאל פתרונות טכנולוגיים יכולים לצלם, לבחון, לתקן ולנתח את מצב הצנרת גם במקומות אליהם הגישה בעייתית וקשה במיוחד, שאינסטלטורים או חברות עם ציוד מהדור הקודם לא יוכלו להגיע אליהם ולתקנם.


 לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות:

072-3719094

 

הפרעה מינימלית לגרים בבית וללא כל נזק לרכוש

ברוב הפעמים, הנזילה או הרטיבות עמם אנו מתמודדים קורים בבתים בהם חיים אנשים ומקיימים בהם את שגרת חייהם. לפיכך, יתרון נוסף בשימוש בטכנולוגיה מתקדמת בתיקון ותחזוקה של קווי מים וביוב הוא הפרעה מינימלית לגרים בנכס וביצוע העבודה ללא צורך בפינוי רהיטים והפרעות נוספות הדורשות התעסקות ובזבוז זמן מצד בני הבית. בעבר, תיקון קווי מים וביוב פירושו לא פעם חפירה לכל אורך הצינורות, גרימת נזק משמעותי לגינון, לריצוף ואף למבנה המבנה, יציאה של בני הבית ממקום המגורים למשך תקופת התיקון, ביצוע עבודות שיפוצים לאחר התיקון בצנרת, ועוד. באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת בה עושה שימוש חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים, כגון שיטות תיקון והחלפה של חלקי צנרת פגועים ללא שבירת הקיר, איטום מקור הנזילה באמצעות מצלמות משוכללות ללא צורך בהרמת הריצוף או שבירת הקירות, ייבוש מים כלואים מתחת לרצפה ללא צורך בשבירת הרצפות ועוד, ניתן לבצע את תהליך התיקון במינימום הפרעה תוך שמירה על מראה וערך הנכס ותוך כדי שבני הבית ממשיכים בשגרת חיים מלאה.

 

מבחינת עלות תועלת

טכנולוגיה מתקדמת בתיקון ותחזוקה של קווי מים וביוב היא גם חסכונית יותר בהשוואה לשיטות המסורתיות. הדיוק והדיוק של התיקונים מביאים לכך שפחות זמן מושקע בתהליך התיקון, מה שמפחית את עלויות העבודה ואת משך הזמן בו בני הבית חווים את ההפרעה לשגרת חייהם, אם בכלל. בנוסף, ההפרעה המינימלית וצמצום הפגיעה במבנה ובקירות הבית מפחיתה את עלות השבת הנכס למצבו המקורי לאחר השלמת התיקונים. בנוסף, אינם עוברים את עוגמת הנפש הכרוכה ברעש, לכלוך וההפרעה לפרטיות שצריכים לעבור הדיירים שמבצעים תיקונים בשיטות ישנות

לחברתנו הניסיון, המומחיות והטכנולוגיה המתקדמת לספק את השירות הטוב ביותר, ללא הרס וללא הפרעה לבני הבית. צוות המקצוענים שלנו מצויד בידע ובכלים מתקדמים לגישה, בחינה, טיפול ותיקון בנזילות, רטיבויות, צנרת ונזקי מים, באזורים שקשה להגיע אליהם, כדי להבטיח שמקור הכשל יאותר במהירות ובצורה מדויקת, ויתוקן במקצועיות ובמיומנות ללא כל לכלוך, נזק והפרעה לסובבים.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות:

072-3719094

 

בריאות ובטיחות משופרים ופתרון לטווח ארוך

השימוש בטכנולוגיה מתקדמת בתיקון ותחזוקה של קווי מים וביוב משפר אף הוא את הבריאות והבטיחות, הן של העובדים מטעם החברה והן של בני הבית הנמצאים עמם בזמן הטיפול והתיקון. כך לדוגמא, עם תיקונים מדויקים וממוקדים, הסיכון לזיהום מים מצטמצם, מה שמבטיח שאספקת המים תישאר סדירה ובטוחה לשתייה ולשימושים אחרים. בנוסף, שיטות התיקון והחלפת הצנרת הפגועה ללא חציבת קירות וכו' מפחיתות את הסיכון לפציעה של אנשי מקצוע בתחום התיקונים והשיפוצים, כמו גם לבעלי הנכסים והגרים בו.

לבסוף, טכנולוגיה מתקדמת בתיקון ותחזוקה של קווי מים וביוב מספקת פתרונות לטווח ארוך, אשר פתרונות מדור קודם לא היו מסוגלים להציע לבעלי דירות ונכסים. החומרים בהם אנו עושים שימוש במסגרת הפתרונות הטכנולוגים שלנו, הינם באיכות כזו שלאחר התיקון, הצנרת הינה עמידה וחזקה יותר מאשר טרם ביצוע העבודה. כמו כן איתור מקור הנזילה בצורה מדוייקת ומקיפה מאפשר וודאות כי מקור התקלה אכן אותר וחוסך "הפתעות" בהמשך וטיפולים נוספים ומתמשכים.

כמו כן, בתיקונים מדויקים ומדויקים מצטמצם הסיכון לפגיעה נוספת בצנרת תוך כדי ביצוע העבודה, דבר שמבטיח שהצינורות ימשיכו לתפקד כראוי לאורך שנים וכי לא יהיו עבודות נוספות בלתי צפויות במהלך התיקון לצורך נזקים שנגרמו במהלך העבודה. המשמעות היא שבעלי נכסים יכולים ליהנות מהשקט הנפשי בידיעה שקווי המים והביוב שלהם תקינים, מבלי לדאוג לתיקונים או החלפות עתידיים.


מדוע לבחור בנו?

בשוק של היום, ישנן חברות רבות ושונות המציעות שירותי איתור נזילות מים ורטיבות, ותיקוני צנרת ונזקי מים. עם זאת, לא כל החברות הללו שוות מבחינת האיכות, הידע, המקצועיות והניסיון שלהן, ולא כולם בעלי המומחיות וההסמכה כפי שחברתנו מומחית באיתור ותיקון נזילות מים ורטיבות. החברה שלנו בולטת מעל שאר החברות בגלל המחויבות שלנו לאיכות, מקצועיות והטכנולוגיה המתקדמת בה אנו עושים שימוש, הן עבור לקוחות פרטיים והן עבור קבלנים והשוק המוסדי. בין יתר הסיבות מדוע כדאי לבחור דווקא בחברה שלנו לזיהוי נזילות מים ושיקום נזקי מים, ניתן למנות:

ניסיון: חברתנו מספקת שירותי איתור נזילות מים ורטיבות מים ותיקוני כשל אינסטלציה מזה שנים רבות, ויש לנו צוות של מומחים מנוסים בעלי הידע והמומחיות הדרושים לאיתור מהיר ומדויק של נזילות מים. בין אם הנזילה נמצאת בחדר האמבטיה, במטבח או בכל מקום אחר בבית, לצוות שלנו יש את הכישורים והציוד הדרושים כדי לבצע את העבודה כמו שצריך.

טכנולוגיה מתקדמת: אנו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין משתמשים בציוד וטכנולוגיה חדישים לאיתור נזילות מים, כולל מצלמות אינפרא אדום וחיישנים מיוחדים. ציוד זה מאפשר לנו לזהות במהירות ובדייקנות את מקור הנזילה, גם אם היא ממוקמת מאחורי קירות או במקומות שקשה להגיע אליהם – והכל ללא שבירת קירות או ריצוף וללא כל הרס. הטכנולוגיה הזו לא רק מהירה יותר, אלא שהיא גם מדויקת יותר משיטות מסורתיות, מה שיכול לחסוך לכם זמן וכסף בטווח הארוך.

מקצועיות: הצוותים שלנו מקצועיים, בעלי הכשרה והסמכה בתחום, אדיבים ובעלי ידע רב. הם יקדישו זמן להסביר לכם את הבעיה, יראו לכם היכן נמצאת הנזילה ויסבירו את הצעדים שצריך לנקוט כדי לתקן אותה. אתם יכולים לסמוך על הצוותים שלנו שיבצעו את העבודה כמו שצריך, ויתייחסו לביתך באכפתיות ובכבוד הראויים לו.

איכות השירות: אנו גאים באיכות השירותים שלנו, ואנו מחויבים לספק ללקוחותינו את החוויה הטובה ביותר האפשרית. בין אם אתם זקוקים לתיקון פשוט או החלפה מלאה של הצינורות שלכם, הצוותים שלנו יעבדו במהירות וביעילות כדי לבצע את העבודה, והם ישאירו את ביתכם נקי ומסודר בסיום.

אנו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים מבינים את חומרת הבעיות הקשורות ברטיבויות, נזילות ותקלות צנרת וכשלי אינטסלטציה, ואנו מחויבים לספק את הפתרון הטוב ביותר לאיתור ולתיקון הבעיה, בין אם מדובר בתיקון מקומי ובין אם מדובר בהחלפת רכיבים. עם צוות המומחים שלנו והטכנולוגיה החדישה ביותר, אתם יכולים להיות רגועים שבעית הרטיבות, הנזילה או האיטום שלכם תטופל באופן המקצועי ביותר, היעיל ביותר והחסכוני ביותר ושיהיה לכם שקט נפשי. הצוות שלנו תמיד מוכן להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות:

072-3719094

 

אריאל – מגוון פתרונות בטכנולוגיה מתקדמת לנזילות ורטיבויות 

בכל הנוגע לבעיות רטיבות ונזילות, הגישה של אריאל פתרונות טכנולוגיים היא מקיפה, חדשנית וחסכונית. הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, הטכניקות המיוחדות והמחויבות שלנו למציאת שורש הבעיה מבדילות אותנו מחברות אחרות לטיפול ברטיבות ובנזילה ורק חברה כמו שלנו יכולה לחסוך לכם עלויות ניכרות במצב כזה. אריאל פתרונות טכנולוגיים תזהה את הפיתרון הנכון והאיכותי ביותר עבורכם, במינימום הפרעות ויעילות מירבית, תוך חיסכון בעליות. החברה מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים אשר מומחים בזיהוי וטיפול בבעיות הללו.

בבחירת החברה שלנו לזיהוי נזילות מים, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר האפשרי, במחיר תחרותי. המחויבות שלנו לאיכות, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת מייחדת אותנו מהשאר, ואנו בטוחים שתהיו מרוצים לחלוטין מהשירות שאנו מספקים.

בנוסף, אנו גאים בשירות הלקוחות והשקיפות שלנו. אנו נעדכן אתכם בכל שלב, מהבדיקה הראשונית ועד התיקונים הסופיים, ונעבוד אתכם על מנת ליצור תוכנית מותאמת אישית המתאימה לצרכים ולתקציב הספציפיים שלך. עם אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים בכך שאתם מקבלים את הפתרון הטוב, המקצועי והאיכותי ביותר לבית או לעסק שלכם. אנו כאן עבורכם.

 

מעוניינים בפרטים נוספים וייעוץ מקצועי מחברת "אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין" ללא עלות?
חייגו עכשיו > 072-3719094 050-9959115 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת.

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן