072-3719094

איתור נזילה: המדריך האולטימטיבי לאיתור נזילות

תוכן עניינים
מצלמה תרמית, מצלמה טרמית, איתור נזילה, מכשיר לאיתור נזילות, גילוי נזילה, רטיבות בקיר, גילוי רטיבות
אריאל - פתרונות טכנולוגיים לבניין

גם אתם חוששים מנזילות בבית או בעסק? אם כן, אתם לגמרי לא לבד. נזילות מים עלולות לגרום לנזק רב, ולהוביל לתיקונים יקרים ולסכנות בריאותיות רבות. לכן חיוני וחשוב לאתר נזילות בהקדם האפשרי כדי למנוע בעיות אלו. במאמר זה נסקור את כל מה שאתם צריכים לדעת על איתור נזילות, החל מהסיבות ועד לסימנים והשיטות המשמשות לאיתורן.

לנו באריאל פתרונות טכנולוגיים, ניסיון רב בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות לאיתור נזילות ורטיבות הדורשים שימוש בציוד מיוחד כדי למנוע הריסה ושבירה של הקירות והריצוף בבית. צוות המומחים שלנו משתמש במצלמות תרמיות ובטכנולוגיית סיבים אופטיים מתקדמים כדי לקבל הבנה מפורטת של מצב הנכס והרטיבות הסמויה או הגלויה. דבר זה מאפשר לנו לזהות כל רטיבות או נזק אפשרי, ללא הרס למבנה שלכם ובמינימום הפרעה לשגרת חייכם. 

הקדמה

נזילות מים יכולות להיגרם ממגוון גורמים, לרבות בלאי טבעי, קורוזיה ונזקים ממקורות חיצוניים. ללא קשר לסיבה, איתור נזילות בשלב מוקדם הינו חיוני למניעת נזק חמור בעתיד. אם לא מזהים אותן בזמן, דליפות עלולות להוביל לצמיחת עובש, נזק מבני ואפילו סכנות בריאותיות כמו בעיות נשימה ובדרכי הנשימה. במדריך זה, נדון בחשיבות של איתור דליפות ובשיטות המשמשות לאיתורן.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות: 072-3719094

מהי נזילת מים

נזילת מים היא כל בריחה, דליפה או שחרור לא רצוי של מים ממערכת אינסטלציה (מים וביוב). נזילות יכולות להתרחש בצינורות, ברזים ומכשירים שונים, ויכולות לנוע בחומרה מטפטוף קל ועד להתפרצויות גדולות. דליפות מסוימות ניתנות לזיהוי בקלות, בעוד שאחרות יכולות להישאר ללא הבחנה במשך שבועות או אפילו חודשים (נזילות אלו נקראות נזילות סמויות).

הגורמים לנזילות מים

ישנם גורמים פוטנציאליים רבים לנזילות מים ולרטיבויות, לרבות:

גיל המערכת, שחיקה ובלאי טבעי: עם הזמן, צינורות ורכיבי אינסטלציה אחרים עלולים להתבלות ולהיות מועדים יותר לדליפות. לעיתים הנזילה קורית באופן בלתי צפוי ולעיתים מדובר בהליך הדרגתי שהולך ומחמיר עם הזמן, אשר ניתן למנוע אותו מבעוד מועד באמצעות מאתר נזילות מקצועי.

קורוזיה: חשיפה למים ולכימיקלים עלולה לגרום לצינורות להיחלש. צינור נוזל שגורם לרטיבות ימשיך לגרום להתפשטות הנזק עד לאיתור ותיקון על ידי מאתר נזילות מוסמך ואיכותי.

נזק: צינורות ומכשירים עלולים להינזק מגורמים חיצוניים כמו חבלה, שיפוצים, שורשים של עצים וצמחים, חפירה וטמפרטורות חריגות. כיום קיימות שיטות וטכנולוגיות מתקדמות לתיקון, איטום והחלפת צנרת ללא כל הריסה ושבירה של הקירות והריצפה.

לחץ מים גבוה: לחץ מים מוגזם או בלתי מתאים עלול לגרום לצינורות להתפוצץ או לדלוף.

התקנה לקויה: התקנה לא נכונה עלולה להוביל לנזילות ובעיות אינסטלציה אחרות, כולל רטיבות מתחת לרצפה ורטיבות בקירות פנימיים.

סימנים לנזילת מים

איתור נזילות מוקדם הוא המפתח למניעת נזק רב לבית שלכם. הנה כמה סימנים לפיהם ייתכן שיש לכם דליפת מים:

  • נקודות לחות או רטובות על קירות או רצפות

  • צמיחת עובש או טחב

  • ריחות יוצאי דופן, כמו ריחות מעופשים או ריח של עובש

  • כתמים על קירות או תקרות

  • לחץ מים נמוך

  • חשבונות מים גבוהים

אם אתם מבחינים באחד מהסימנים הללו, חשוב לבדוק את העניין לעומק בעזרת חברה מקצועית לאיתור נזילות כדי לקבוע את מקור הבעיה ולטפל בה בהקדם האפשרי. 

איך לאתר נזילת מים או רטיבות

ישנן מספר שיטות המשמשות לאיתור נזילות מים, כולל:

  1. בדיקה חזותית: בדיקה חזותית יכולה לעתים קרובות לחשוף סימנים ברורים של נזילה, כמו כתמי רטיבות או כתמים על קירות ותקרות.
  2. בדיקת לחץ: בדיקת לחץ כוללת הפעלת לחץ על מערכת האינסטלציה כדי לזהות נזילות. שיטה זו שימושית במיוחד לאיתור דליפות נסתרות.
  3. הדמיה תרמית: הדמיה תרמית משתמשת בטכנולוגיית אינפרא אדום כדי לזהות שינויים בטמפרטורה, מה שיכול להצביע על נוכחות של דליפה.
  4. זיהוי אקוסטי: זיהוי אקוסטי כרוך בשימוש בציוד רגיש כדי להאזין לקולות המים הבורחים מצינורות.
  5. בדיקת צבע: בדיקת צבע כוללת הוספת צבע פלואורסצנטי למערכת האינסטלציה כדי לזהות דליפות.
  6. בדיקת עשן: בדיקת עשן כוללת החדרת עשן למערכת האינסטלציה כדי לזהות נזילות. שיטה זו שימושית במיוחד לזיהוי נזילות ביוב.

ההשלכות של נזילת מים או רטיבות שאינן מטופלות בזמן 

ההשלכות של טיפול מאוחר ברטיבויות ונזילות מים כוללות בין היתר:

נזקי מים למבנה: חדירת מים דרך רווחים וסדקים במשטח אל מתחת לפני השטח, עלול להוביל לנזקי מים במבנה הדירה שלכם, לקירות, להיקוות מים מתחת לריצוף, לעובש ופטרת ועוד.

צמיחת עובש: כאשר מים דולפים דרך רווחים או סדקים, הם יכולים ליצור סביבה לחה הגורמת לצמיחת עובש. עובש יכול להוביל לבעיות בריאותיות לא פשוטות, במיוחד לאנשים עם אלרגיות או בעיות נשימה, מבוגרים וילדים קטנים.

נזק למערכת החשמל: נזילת מים עלולה לגרום לנזק לקווי חשמל או למכשירי חשמל (ולהוביל גם לחשבונות חשמל גבוהים יותר).

נזק מבני: נזקי מים עלולים להוביל לאורך זמן לנזק מבני, שעלול להיות יקר לתיקון, הרבה מעבר לעלות איתור הנזילה ותיקון כשלי האיטום.

אחד ההיבטים החשובים והקריטיים של טיפול יעיל בבעיות נזילות מים הוא זיהוי מדויק של מקור הבעיה. כאן נכנסת לתמונה המומחיות והטכנולוגיה של חברה כמו אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין. לכן, ראשית אנו נפעל לאבחון מקור הבעיה, כדי לקבל תמונה מדוייקת ככל הניתן של מקור הבעיה. לאחר האבחנה, נערוך עבורכם דוח מפורט הכולל המלצות והנחיות לטיפול.  

איתור נזילה: החשיבות של שירות איתור נזילות מקצועי ללא הריסה

במידה ואתם חושדים שיש לכם נזילת מים, חשוב לקרוא לאנשי מקצוע בהקדם. לחברת מומחים המספקת שירותי איתור נזילות מקצועיים, יש את הניסיון והציוד הדרושים לאיתור, מזילות פשוטות ועד לנזילות החמקמקות ביותר. הנה כמה סיבות מדוע כדאי לשקול לשכור איש מקצוע המתמחה באיתור נזילות:

  • דיוק: שירותי איתור נזילות מקצועיים משתמשים בציוד ובטכניקות מתקדמים כדי לאתר במדויק את מיקום הנזילות, ללא הרס ולכלוך מיותרים וללא שבירה של קירות ורצפה.
  • יעילות: מומחים ומיומנים לאיתור נזילות יכולים לזהות במהירות נזילות, ולחסוך לך זמן וכסף ואת התפשטות הנזק.
  • בטיחות: שירותי איתור נזילות מקצועיים יכולים לזהות פוטנציאל לנזק גדול יותר ולטפלו מבעוד מועד. 

בחברתנו אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת לאיתור בעיות איטום ואיתור נזילות מים. צוות המומחים שלנו משתמש במכשור הטוב והמתקדם ביותר הקיים כדי לאבחן במדויק את מקור הבעיה והכשל ולזהות נזילות, רטיבויות ובעיות אינסטלציה אחרות.

אנו משתמשים בשיטות לא פולשניות, כמו מכשירי האזנה אקוסטיים, מערכת מתקדמת לגילוי בגז, ומצלמות אינפרא אדום וסיבים אופטיים, כדי לאתר נזילות מבלי לגרום נזק לביתכם.

הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לנו לספק זיהוי מהיר ומדויק, כך שנוכל לתקן עבורכן במהירות כל בעיה ולמנוע נזק נוסף.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות: 072-3719094

למה לבחור בחברה שלנו לאיתור נזילות וזיהוי רטיבות?

איתור נזילות הוא עבודה מקצועית הדורשת שימוש בציוד וטכנולוגיה מיוחדים. אנו משתמשים בכלים הטכנולוגיים והמתקדמים ביותר על מנת להבטיח תוצאות מדויקות עבורכם.

המומחים של אריאל פתרונות טכנולוגיים משתמשים במגוון כלים כדי ליצור תמונה שלמה ומדויקת של הבעיה, ולא מסתפקים בשיטות מסורתיות ישנות או בשימוש במצלמה אחת בלבד.

יש לנו ניסיון רב באבחון באיתור נזילות מים ורטיבויות. אנו משתמשים בטכנולוגיה העדכנית ביותר כדי לנתח את מצב המבנה ולזהות נזילות, גלויות וסמויות, רטיבויות, ובעיות אינסטלציה מורכבות אחרות.

אנו גאים באיכות העבודה שלנו, בהמלצות החמות של אלפי הלקוחות שלנו, ושואפים לעלות על הציפיות בכל עבודה אליה אנו מוזמנים, בין אם מדובר בלקחות פרטיים, עסקיים, קבלניים או גופים ציבוריים.

יש לזכור כי ישנה חשיבות גדולה למתן פתרון איכותי לנזילה או לרטיבות. נזילת מים, בין אם בבית ובין אם בעסק, עלולה לגרום לנזק משמעותי למבנה ולסביבתו.

לחברתנו הניסיון והמיומנות בשימוש בטכנולוגיית האינפרא אדום, התרמית, הרובוטית ושאר הכלים הנוספים, האופטיים והאחרים, על מנת לספק לכם את השירות הטוב ביותר, ללא הרס וללא הפרעה. צוות המקצוענים שלנו מצויד בידע וברובוטים ייעודיים ובמצלמות הסיבים האופטיים המתקדמות ביותר לגישה, בחינה, טיפול ותיקון בנזילות, רטיבויות, צנרת ונזקי מים, גם באזורים שהגישה אליהם מוגבלת.  

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות:

072-3719094

אנו יודעים כמה חמורות ולא נעימות הבעיות הקשורות בנזילות מים, רטיבויות, ובעיות צנרת, ואנו נדאג לתת לכם את הפתרון הטוב ביותר לאיתור הכשל ותיקונו – בכל סוגי המקרים, הפשוטים והמורכבים כאחד. חברתנו מונה צוותי מומחים ומכשור טכנולוגי המתקדם והחדיש ביותר בעולם. אנו נטפל בבעיה שלכם באופן המקצועי ביותר, המדויק ביותר והאיכותי ביותר וניתן לכם שקט נפשי. הצוות שלנו עומד לרשותכם ויתן לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

 

 

מעוניינים בפרטים נוספים וייעוץ מקצועי מחברת "אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין" ללא עלות?
חייגו עכשיו > 072-3719094 050-9959115 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת.

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן