072-3719094

איתור נזילות בגז

תוכן עניינים
איתור נזילה בגז, איתור נזילה באמצעות גז

רטיבות בקיר? נזילה? תקלה בצנרת?
השאירו פרטים ומומחה שלנו יחזור אליכם מיד ליעוץ

או התקשרו עכשיו

מדוע חשוב לאתר את הנזילה בשלב מוקדם?

נזילות מים עלולות לגרום לנזק חמור לבתים ולעסקים אם לא בודקים אותם, מה שמוביל לתיקונים יקרים ולבזבוז מים, במיוחד כאשר מדובר בבתים פרטיים או בבניינים משותפים הכוללים צנרת בשטח ציבורי משותף – מצב בו כל הדיירים משלמים את חשבון המים היקר והמיותר בשל הדליפה. חשוב מכך, במידה ואינן מטופלות כראוי, נזילה מים עלולות לגרום לבעיות בריאותיות, למשוך יתושים ועוד. גילוי מוקדם הוא המפתח למניעת בעיות אלו, ואחת השיטות לאיתור דליפות היא באמצעות גז.

בשנים האחרונות, השימוש בגז לאיתור נזילות הפך לפופולרי יותר ויותר בשל יתרונותיו הרבים.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות:

072-3719094

 

איתור נזילת מים בגז

שימוש בגז לאיתור נזילות כרוך בתהליך פשוט שניתן להשלים על ידי מאתר נזילות מיומן תוך מספר שעות בלבד.

להלן סקירה כללית של השלבים הכרוכים בתהליך:

הכנת השטח לבדיקה – לפני תחילת תהליך איתור הנזילות, מאתר הנזילות של חברת אריאל ינקה ויכין את האזור סביב הצינורות או המבנים הנבדקים מכל חסימה או פסולת. זה יקל על מאתר הנזילה לגשת לצינורות ועל הגז להסתובב בצורה תקינה.

הגדרת ציוד גילוי הגז – לאחר מכן מאתר הנזילות של החברה יכין את ציוד גילוי הגז, אשר עשוי לכלול גלאי נזילות גז, בלון גז וכל צינורות או מחברים הדרושים.

הכנסת הגז – לאחר מכן, מאתר הנזילות יכניס את הגז לצינורות או למבנים הנבדקים. ניתן לעשות זאת באמצעות בלון גז או באמצעות לחץ על הצינורות באמצעות מדחס.

חיפוש הדליפה – מאתר הנזילות ישתמש בגלאי דליפת הגז כדי לחפש את הדליפה, תוך כדי שהוא עובר על תוואי הצנרת ובסביבתה, ותוך קריאת הנתונים העולים במסך הגלאי. אם קיימת נזילה, ריכוז הגז יהיה גבוה יותר באזור שמסביב לדליפה. מאתר הנזילות עשוי להשתמש בגלאי ידני או בגלאי נייח בהתאם לגודל האזור הנבדק.

איתור הנזילה – לאחר זיהוי הנזילה, מאתר הנזילות ישתמש בגלאי דליפת הגז כדי לאתר את המיקום המדויק של הנזילה. הדבר עשוי להיות כרוך בהזזת הגלאי באזור או בשימוש בציוד נוסף, כגון מצלמה תרמית או מכשיר אולטרסאונד, כדי לדמיין את הדליפה. בזכות השימוש שאנו עושים בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר, באפשרותנו לאתר את מקור הנזילה באופן מדויק מאוד, אשר חוסך זמן רב וכסף רב בחפירה והריסה שלא לצורך.

תיקון הנזילה – לאחר איתור הנזילה, המומחה של החברה יכול להתחיל בתהליך תיקונה. תיקון הנזילה עשוי לכלול החלפת צינורות או אביזרים פגומים, מריחת איטום או יריעות מיוחדות המתאחדות עם גוף הצנרת או נקיטת אמצעים מתאימים אחרים לתיקון הנזילה.

הסרת הגז – לאחר תיקון הנזילה, המומחה ינתק את הגז ויוציא את הגז מהצינורות או המבנים הנבדקים. ניתן לעשות זאת על ידי שחרור הגז לאטמוספירה או על ידי לכידתו בבלון גז לסילוק בטוח.

שימוש בגז לאיתור נזילות הינו תהליך מהיר וקל יחסית שיכול לסייע לדיירים בבניינים משותפים, לבעלי בתים ולעסקים לזהות ולתקן נזילות מים לפני שהן גורמות נזק משמעותי. חשוב לבחור את הגז המתאים לעבודה ולהזמין חברה מיומנת ומנוסה  על מנת להבטיח שתהליך איתור הנזילות יתבצע בצורה בטוחה ואפקטיבית.

.

יתרונות וחסרונות באיתור נזילה באמצעות גז

ישנם מספר יתרונות לשימוש בגז לאיתור נזילות.

יתרון אחד הוא שהאיתור אינו פולשני, כלומר אינו מצריך שינויים פיזיים בצינורות או במבנים אחרים הנבדקים. זה שימושי במיוחד לאיתור נזילות באזורים שקשה להגיע אליהם או רגישים, כגון צינורות תת קרקעיים או מבנים היסטוריים וכן כשמדובר בצנרת שעוברת ברכוש משותף, כגון בניין דירות.

יתרון נוסף בשימוש בגז לאיתור נזילות הוא שהוא מהיר וקל יחסית. איתור נזילות באמצעות גז נמשך בדרך כלל מקסימום מספר שעות וניתן לעשות זאת על ידי מאתר נזילות מיומן בעבודה בגז. לעומת זאת, שיטות מסורתיות לאיתור נזילות, כגון בדיקה ויזואלית של צינורות או האזנה לצליל של מים זורמים, עשויות לגזול זמן רב וייתכן שלא להיות יעילות לאיתור נזילות קטנות או עדינות.

שימוש בגז לאיתור נזילות יעיל מאוד גם באיתור נזילות קטנות. לחלק מהגזים משקל מולקולרי גבוה מאוד, מה שמקל על זיהוי אפילו כמויות זעירות של גז באוויר. זה הופך את איתור נזילות גז לשיטה אמינה ומדויקת לזיהוי נזילות.

מצד שני, יש גם כמה חסרונות לשימוש בגז לאיתור נזילות. חסרון אחד הוא שזה יכול להיות מעט יקר יותר מאשר איתור באמצעות מצלמה תרמית, מכיוון שהוא דורש ציוד מיוחד ומומחים מיומנים לעבודת איתור נזילות בגז. בנוסף, חלק מהגזים שבהם משתמשות חלק מהחברות בשוק אינם ידידותיים לסביבה ועשויים להיות להם השפעות שליליות על האטמוספרה אם ישוחררו. 

לסיכום, גז הוא כלי שימושי לאיתור נזילות מים מכיוון שהוא לא פולשני, מהיר וקל ויכול לזהות אפילו נזילות קטנות. עם זאת, זה יכול להיות פתרון יקר יותר מאשר פיתרון איתור נזילות "קלאסי" בדירת מגורים. חשוב לשקול את היתרונות והחסרונות של שימוש בגז לאיתור נזילות ולבחור את הגז המתאים לעבודה על מנת לאתר ולתקן נזילות מים בצורה יעילה ומקצועית. 

.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות:

050-995-9115 | 072-371-9094

הפופולאריות בשימוש בגז לאיתור נזילות ברכוש משותף

כאשר מדובר בצנרת העוברת מתחת לאדמה בבית פרטי או ברכוש משותף בבניין (כגון גינה וכו') אופן איתור הנזילה נעשה בדרך כלל באמצעות בגז ומכשור מיוחד בשל היעילות הרבה של שיטת איתור זו, שכן יש צורך לאתר באופן מדויק את מקום התקלה או הכשל בצנרת, מבלי להרים ולהרוס את הגינה, הריצוף והרכוש המשותף.

בנוסף ליעילותו, השימוש בגז לאיתור נזילות פופולרי גם בשל עלות-תועלת שלו. למרות שזה עשוי לדרוש השקעה ראשונית בציוד מיוחד ומאתרי נזילתות מיומנים, החיסכון בעלויות לטווח ארוך של איתור ותיקון מוקדם של נזילות יכול להיות משמעותי. נזילות שלא נבדקות עלולות לגרום נזק לצינורות, מתקנים ואלמנטים שונים של הבית או הבניין, ולהוביל לתיקונים יקרים. על ידי שימוש בגז לאיתור דליפות, בעלי דירות בבניין משותף, בעלי בתים ועסקים יכולים לזהות ולתקן דליפות לפני שהן גורמות נזק משמעותי, מה שעלול לחסוך אלפי שקלים בטווח הארוך.

גורם נוסף התורם לפופולריות של שימוש בגז לאיתור נזילות הוא הביקוש הגובר לשיטות יעילות וידידותיות יותר לאיתור נזילות. הגזים בהם חברת אריאל פתרונות טכנולוגים עושה שימוש, הינם ידידותיים ואין להם השפעות שליליות על הסביבה. שימוש בסוגים אלה של גזים לאיתור דליפות יכול לעזור לבעלי דירות בבניין משותף, בעלי בתים ולעסקים להפחית את הפגיעה בכדור הארץ ולמזער את ההשפעה הסביבתית השלילית. 

חושדים שיש לכם נזילה? צרו קשר עם אריאל פתרונות טכנולוגיים

חשבון מים חריג? שעון מים מסתובב ללא הפסקה? דליפה? חדירת מים? יש סיכוי גדול שאתם סובלים מנזילה בצנרת המים.
לחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים צוות מומחים, ציוד מתקדם וניסיון רב שנים באיתור נזילות, כשלים במערכת אינסטלציה ואיתור מקור רטיבות באמצעות גז.

התקשרו עכשיו לשיחת ייעוץ ללא תשלום / לקביעת מועד לטיפול בהקדם: 072-3719094

 

 

איתור הנזילה שלנו כולל את הבדיקות הבאות:

מצלמה תרמית

איתור מקור כשלי נזילות ורטיבות באמצעות שימוש בצילום תרמי מתקדם

סיבים אופטיים

צילום וסריקה של הצנרת באמצעות רובוט וסיבים אופטיים

לחץ מים

בדיקת לחץ וכשלים בצנרת אספקת מים ע"י ציוד ייעודי

בדיקת לחות

בדיקת לחות נסתרת ע"י מד לחות דיגיטלי

בדיקת אטימות צנרת

בדיקת תקינות צנרת וקופסאות ביקורת ע"י בלונים פניאומטיים

איתור בגז

איתור נזילות ואיתור תוואי צנרת ע"י חיישן גז ידידותי לסביבה

זכרו, הרטיבות עלולה לפגוע במבנה, בערכו ובבריאותכם. מאתר נזילות מקצועי, מנוסה ואמין יכריע את טיב והצלחת איתור הנזילה, ואת איכות דוח המומחה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת ולייעוץ מקצועי עם מומחה מחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים
חייגו עכשיו > 072-3719094  או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן