072-3719094

נזילות מים מגג עם יריעות ביטומניות

תוכן עניינים
יריעה ביטומנית, יריעות איטום, נזילה מיריעות איטום, איתור נזילה מהגג
אריאל - פתרונות טכנולוגיים לבניין

הקדמה

גג הוא מרכיב חיוני במבנה המגן על המבנה מפני פגעי מזג האוויר. עם זאת, גם הגגות הטובים ביותר עלולים לפתח נזילות לאורך זמן, שעלולות לגרום לרטיבויות ולנזקים לפנים המבנה, לרבות צמיחת עובש, נזקים מבניים ואפילו מפגעי חשמל. יריעות איטום ביטומניות, משמשות בדרך כלל למערכות קירוי שטוחות ונמוכות למניעת דליפת מים. במאמר זה נבחן את תפקידן של היריעות הביטומניות במניעת נזילת מים מגגות, את הבעיות הנפוצות הקשורות לנזילת מים ואת השירותים והטכנולוגיה שהחברה שלנו מספקת כדי לסייע בזיהוי מקור הנזילה ותיקון הבעיה.

יריעות ביטומניות עשויות מאספלט וחומרי חיזוק, כגון פוליאסטר או פיברגלס, והן מיועדות להיות עמידות למים. היריעות הן גם גמישות, מה שהופך אותן לאידיאליות לשימוש על גגות שנאלצים לסבול תנודות טמפרטורה וכו'. החומר ידוע גם באורך חייו הארוך, מה שהופך אותו לפתרון חסכוני למניעת נזילת מים מהגג.

לנו באריאל פתרונות טכנולוגיים, ניסיון רב בשימוש בטכנולוגיית מתקדמות לאיתור נזילות מגגות עם יריעות ביטומניות. צוות המומחים שלנו משתמש במצלמות מיוחדות ובטכנולוגיית סיבים אופטיים מתקדמים כדי לקבל הבנה מפורטת של מצב היריעות והמרזב. זה מאפשר לנו לזהות כל דליפה או נזק אפשרי. 

בעיות הקשורות לנזילות מים מגגות עם יריעות ביטומניות

למרות היתרונות הרבים של יריעות ביטומניות, הן אינן חסינות בפני בעיות שעלולות להוביל לנזילת מים. בעיות נפוצות הקשורות לדליפת מים מגגות עם יריעות ביטומניות כוללות:

בלאי: עם הזמן, קרומי היריעות הביטומניות עלולות להפוך לשבירות ולהיסדק, מה שעלול להוביל לחדירת מים.

תנאי מזג האוויר: תנאי מזג אוויר קיצוניים, כמו רוחות חזקות וגשם חזק, עלולים לפגוע בקרומי היריעות הביטומניות ולגרום לנזילת מים.

התקנה לקויה: במידה והיריעות הביטומניות אינן מותקנות כהלכה, הן עלולות להיות מועדות לנזילת מים אשר יחדרו לתקרה בקומה התחתונה.

חשיפה לפגיעה ולחתכים: ניתן "לפצוע" ולחתוך את היריעות הביטומניות, מה שעלול להוביל לכשלים דרכם תתכן חדירת מים.

תחזוקה לקויה: תחזוקה שוטפת של מערכת האיטום על הגג, לרבות היריעות הביטומניות, היא חיונית למניעת נזילת מים. אם הגג אינו מתוחזק כראוי, היריעה עלולה להינזק ולהוביל לנזילת מים.

אריאל פתרונות טכנולוגיים מתמחה בטכנולוגיות מתקדמות לפתרונות צנרת, אינסטלציה, נזילות מים ורטיבויות, ויש לנו ניסיון רב בזיהוי ואיתור נזילות מים מגגות עםיריעות ביטומניות.

כיצד מטפלים במקרה של נזילה מגג עם יריעות ביטומניות?

אחד ההיבטים המרכזיים של טיפול יעיל בבעיות נזילות מים הקשורות לכשלים אפשריים ביריעות ביטומניות על גג הוא זיהוי מדויק של מקור הבעיה. כאן נכנסת לתמונה המומחיות והטכנולוגיה של חברה כמו אריאל פתרונות טכנולוגיים. לכן, ראשית אנו נפעל לאבחון מקור הבעיה, כדי לקבל תמונה מדוייקת ככל הניתן, האם מקור הנזילה הוא מהמרזב, מיריעות האיטום, מהחיבור שבין אביזרי הניקוז לבין רצפת התקרה ועוד.

במסגרת עבודת איתור הנזילה אנו נעשה שימוש במגוון כלים וטכניקות מתקדמות כדי לזהות את מקור נזילות המים בגג עם היריעות הביטומניות. לדוגמה, אנו נשתמש במצלמות הדמיה תרמית כדי לזהות שינויים בטמפרטורה שיכולים להצביע על נוכחות של דליפה. זה מאפשר לאתר את האזור המדויק של הגג בו מתרחשת הנזילה ללא צורך בבדיקות חזותיות ואחרות פולשניות וגוזלות זמן.

כלי נוסף שחברת איתור נזילות מקצועית עושה שימוש בו הוא סריקה בשיטפת אינפרא אדום, שיכולה לספק תצוגה מפורטת יותר של הגג ולעזור לנו לזהות אזורים בעייתיים פוטנציאליים שאולי אינם גלויים לעין בלתי מזוינת. זה יכול להיות שימושי במיוחד בזיהוי בעיות עם היריעות הביטומניות עצמן, כגון פנצ'רים, סדקים או סוגים אחרים של נזק.כלי נוסף הוא צילום 360 של צנרת המרזב על מנת לשלול אפשרות לנזק או כשלים בתוך הצנרת דרכם חודרים המים. חברתנו מובילה בסריקת צנרת ותיקון צנרת מתוך הצנרת ללא כל הרס לקירות.

בדיקת אלו נעשות כמובן בד בבד לביצוע בדיקות חזותיות מסורתיות, כגון טיפוס על הגג כדי לבדוק ויזואלית את היריעות הביטומניות והאזורים הסובבים אותה לאיתור סימני נזק או בלאי. אנו עושים שימוש בכלים מיוחדים כמו בדיקות גג כדי לגשת לאזורים שקשה להגיע אליהם ולקבוע את היקף הנזק.

לאחר זיהוי מקור נזילת המים, החברה שלך תוכל לפעול לתיקון הבעיה ולמנוע נזילות עתידיות. זה עשוי להיות כרוך בתיקון או החלפה של ממברנות היריעות הביטומניות, כמו גם ביצוע כל תיקון הכרחי לסיפון הגג או למבנים תומכים אחרים.

בסופו של דבר, השילוב של כלים טכנולוגיים חדשניים, צוות מומחים ומחויבות לשביעות רצון הלקוחות הופכים את החברה שלנו לבחירה הטובה ביותר עבור אלפי הלקוחות שלנו, לטיפול בבעיות נזילות מים, וגם אלו ההנובעות מגגות עם יריעות איטום. בין אם אתם מתמודדים עם נזילה קטנה או בעיה נרחבת יותר, אתם יכולים לסמוך על אריאל פתרונות טכנולוגיים שתבצע את העבודה במיומנות רבה, ביעילות ובטכנולוגיה ללא הרס (כגון שבירה של קירות וריצוף), ותספק שקט נפשי והגנה מפני נזקי מים עתידיים.

 

הנזקים כתוצאה ברטיבות מים בגג

נזילת מים מגגות עלולה לגרום נזק משמעותי למבנה ולסביבתו. יריעות ביטומניות נמצאות בשימוש נפוץ בבניית מערכות קירוי בשל עמידותן ותכונות האיטום שלהן. למרות זאת, הם עדיין יכולים להיות מועדים לנזילת מים.

נזק מבני: מים החודרים למבנה דרך גג דולף עלולים לגרום לנזקים מבניים למסגרת, לקירות ולתקרת המבנה.

צמיחת עובש וטחב: מים החודרים לבניין עלולים להוביל לצמיחת עובש וטחב העלולים להזיק לבריאותכם ובריאות ילדכם.

יעילות אנרגטית: נזילת מים עלולה לגרום לבידוד להירטב, ולהפחית את יכולתו לשמור על חום, מה שעלול לגרום לעלויות אנרגיה מוגברות.

סכנות בריאותיות: הימצאות עובש וטחב בבניין עלולה להיות מסוכנת לבריאות דייריו, ולגרום לבעיות נשימה ולבעיות בריאותיות אחרות.

 לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות:

072-3719094

פתרונות לנזילות מים מהגג לאחר איתור הנזילה

התקנה נכונה: התקנה נכונה של היריעות הביטומניות היא השלב הראשון במניעת נזילת מים. יש להזמין קבלן איטום מקצועי בעל הסמכה ורשיונות מתאימים שיבטיח התקנה נכונה של היריעות.

תחזוקה שוטפת: תחזוקה שוטפת של הגג בכלל ומערכת היריעות הביטומניות בפרט, היא חיונית למניעת נזילת מים. זה יכול להיות כרוך בניקוי הגג, בדיקת נזקים וביצוע כל תיקון הנדרש.

גילוי מוקדם: גילוי מוקדם של נזילת מים הוא המפתח למניעת נזק משמעותי למבנה. יש להזמין חברת איתור נזילות מקצועית ומנוסה כמו חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים שתבצע בדיקות שוטפות למערכת היריעות בגג וצנרת המרזב כדי לאתר נזילות בשלב מוקדם ככל הניתן.

תיקון הנזילות: במידה ומתגלה נזילה, חשוב לתקן אותה בהקדם האפשרי כדי למנוע נזק נוסף למבנה.

חשיבות מתן פתרון איכותי לנזילה מהגג

נזילת מים מיריעות ביטומניות עלולה לגרום לנזק משמעותי למבנה ולסביבתו. על ידי הבנת הסיבות, ההשלכות והפתרונות לדליפת מים, אתם יכולים לנקוט באמצעים יזומים למניעת נזקי מים לבתיכם ולנכסים השונים שלכם.

לחברתנו הניסיון והמיומנות בשימוש בטכנולוגיית האינפרא אדום ושאר הכלים הנוספים, האופטיים והאחרים, על מנת לספק לכם את השירות הטוב ביותר, ללא הרס וללא הפרעה. צוות המקצוענים שלנו מצויד בידע וברובוטים ייעודיים ובמצלמות הסיבים האופטיים המתקדמות ביותר לגישה, בחינה, טיפול ותיקון בנזילות, רטיבויות, צנרת ונזקי מים, גם בגגות עם יריעות ביטומניות ובאזורים שהגישה אליהם מוגבלת.  

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות:

072-3719094

 

פתרון לטווח ארוך

פתרונות אינסטלציה מתקדמים ממלאים תפקיד חשוב בהבטחת פעילותו התקינה של הבית או הבניין. לפיכך, חיוני מאוד לתחזק את הגג על מנת למנוע בעיות כלשהן. הטכנולוגיה המתקדמת בה אנו עושים שימוש בבדיקה, תיקון ותחזוקה של מערכת האינסטלציה בבניין מספקת מענה ופתרון לטווח ארוך, אשר עבודות מ"דור קודם" לא היו מסוגלות להציע לכם. איתור מקור הכשל, הבעיה או הנזילה בצורה מדוייקת ומקיפה מאפשר וודאות כי מקור התקלה אכן אותר וחוסך "הפתעות" בהמשך וטיפולים נוספים ומתמשכים.

כמו כן, בעבודת איתור ובחינה של הצנרת באמצעים מתקדמים ומדויקים כמו הסיב האופטי, מצטמצם משמעותית הסיכון לפגיעה בצנרת תוך כדי ביצוע העבודה, דבר העוזר לצמצם מצב של עבודות נוספות ובלתי צפויות במהלך התיקון או העבודה.

כיום קיימות טכנולוגיות מתקדמות רבות לפתרונות לנזילות ורטיבויות שיכולות לסייע בפתרון בעיות במהירות וביעילות, אשר אנו באריאל פתרונות טכנולוגיים מתמחים בהם ומיומנים בהם. מציפוי צנרת דרך תיקון הצנרת ללא שבירת הקירות והריצוף ועד לאיתור נזילות במצלמה תרמית, טכנולוגיות מתקדמות לפתרונות נזילה ורטיבות מסייעות לנו לחולל מהפכה של ממש באופן הטיפול בבעיות הרטיבות של לקוחותינו. טכנולוגיות אלו מספקות פתרונות יעילים, חסכוניים ולא פולשניים לבעיות אינסטלציה ורטיבות, מה שהופך אותן לבחירה פופולרית עבור לקוחותינו, בעלי בתים, וועדי בתים, קבלנים ובעלי נכסים מסחריים.

פתרון טכנולוגי מתקדם עבורכם

אחד היתרונות המרכזיים של טכנולוגיות מתקדמות לפתרונות אינסטלציה הוא יכולתן לספק תוצאות מדויקות ביותר תוך זמן קצר. לדוגמה, בטכנולוגיית סיבים אופטיים, חברתנו יכולה  לבדוק את הצנרת במהירות וביעילות, תוך הפרעה מינימלית (אם בכלל) לשימוש בנכס. דבר זה חוסך כמובן בזמן וכסף בהשוואה לשיטות מסורתיות הדורשות חפירה ושיבוש חיי בני הבית.

יתרון נוסף של טכנולוגיות אלו הוא יכולתן לזהות בעיות לפני שהן הופכות לרציניות יותר. לדוגמה, באמצעות חיישנים וכלי ניטור אחרים, אנו מאתרים נזילות ובעיות אחרות בצנרת ובמערכות האינסטלציה הרבה לפני שהן הופכות לבעיות גדולות ולכאב ראש אמיתי, הצורך ממכם בזבוז זמן, התעסקות עם בעלי מקצוע וכסף רב. יתרה מכך, זיהוי מוקדם זה יכול לסייע במניעת נזקי מים, להפחית את הצורך בתיקונים.

מדוע לבחור בנו?

אם גם אתם רוצים ליהנות מיתרונות הטכנולוגיות המתקדמות לפתרונות לבעיות נזילה ורטיבות, חשוב לבחור בחברה מוכרת ומנוסה, הבקיאה בהתקדמות הטכנולוגית האחרונה בתחום. אריאל פתרונות טכנולוגיים הינה מהחברות המובילות בישראל לפתרונות לכשלי אנסטלציה, איתור נזילות ושיקום נזקי מים הממנפת את הטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי לספק את השירותים והמוצרים האיכותיים ביותר ללקוחותינו. עם שנים של ניסיון ומחויבות למצוינות, אריאל פתרונות טכנולוגיים היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

בשוק של היום, ישנן חברות רבות ושונות המציעות שירותי איתור נזילה ורטיבות. עם זאת, לא כל החברות הללו שוות מבחינת האיכות, הידע, המקצועיות והניסיון שלהן, ולא כולם בעלי המומחיות וההסמכה כפי שחברתנו מומחית באיתור ותיקון נזילות מים ורטיבות. החברה שלנו בולטת מעל שאר החברות בגלל המחויבות שלנו לאיכות, מקצועיות והטכנולוגיה המתקדמת בה אנו עושים שימוש, הן עבור לקוחות פרטיים והן עבור קבלנים והשוק המוסדי. בין יתר הסיבות מדוע כדאי לבחור דווקא בחברה שלנו לזיהוי נזילות מים ושיקום נזקי מים, ניתן למנות:

ניסיון: חברתנו מספקת שירותי איתור נזילות מים ורטיבות מים ותיקוני כשל אינסטלציה מזה שנים רבות, ויש לנו צוות של מומחים מנוסים בעלי הידע והמומחיות הדרושים לאיתור מהיר ומדויק של נזילות מים. בין אם מקור התקלה הוא בגג, בחדר האמבטיה, במרפסת או בכל מקום אחר בבית, לצוות שלנו יש את הכישורים והמכשור הדרושים כדי לבצע את העבודה.

טכנולוגיה מתקדמת: אנו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין משתמשים בציוד וטכנולוגיה חדישים לאיתור נזילות מים, כולל מצלמות אינפרא אדום, סיבים אופטיים וחיישנים מיוחדים. ציוד זה מאפשר לנו לזהות במהירות ובדייקנות את מקור הנזילה, גם אם היא ממוקמת מאחורי קירות, מתחת לריצוף או במקומות שקשה להגיע אליהם – והכל ללא שבירת קירות או ריצוף וללא כל הרס. הטכנולוגיה הזו לא רק מהירה יותר, אלא שהיא גם מדויקת יותר משיטות מסורתיות.

מקצועיות: הצוותים שלנו מקצועיים, בעלי הכשרה והסמכה בתחום, אדיבים ובעלי ידע רב. הם יקדישו זמן להסביר לכם את הבעיה, יראו לכם היכן נמצאת הנזילה ויסבירו את הצעדים שצריך לנקוט כדי לתקן אותה. אתם יכולים לסמוך על הצוותים שלנו שיבצעו את העבודה כמו שצריך.

איכות השירות: אנו גאים באיכות השירותים שלנו, ואנו מחויבים לספק ללקוחותינו את החוויה הטובה ביותר האפשרית. בין אם אתם זקוקים לתיקון פשוט או החלפה מלאה של הצינורות שלכם, הצוותים שלנו יעבדו במהירות וביעילות כדי לבצע את העבודה, והם ישאירו את ביתכם נקי ומסודר בסיום.

אנו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים מבינים את חומרת הבעיות הקשורות ברטיבויות, נזילות ותקלות צנרת וכשלי אינטסלטציה, ואנו מחויבים לספק את הפתרון הטוב ביותר לאיתור ולתיקון הבעיה, בין אם מדובר בתיקון מקומי ובין אם מדובר בהחלפת רכיבים. עם צוות המומחים שלנו והטכנולוגיה החדישה ביותר, אתם יכולים להיות רגועים שבעיית הרטיבות, הנזילה או האיטום שלכם תטופל באופן המקצועי ביותר, היעיל ביותר והחסכוני ביותר ושיהיה לכם שקט נפשי. הצוות שלנו תמיד יעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות:

072-3719094

אריאל – מגוון פתרונות בטכנולוגיה מתקדמת לנזילות ורטיבויות 

בכל הנוגע לבעיות רטיבות ונזילות, הגישה של אריאל פתרונות טכנולוגיים היא מקיפה, חדשנית וחסכונית. הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, הטכניקות המיוחדות והמחויבות שלנו למציאת שורש הבעיה מבדילות אותנו מחברות אחרות לטיפול ברטיבות ובנזילה ורק חברה כמו שלנו יכולה לחסוך לכם עלויות ניכרות במצב כזה. אריאל פתרונות טכנולוגיים תזהה את הפיתרון הנכון והאיכותי ביותר עבורכם, במינימום הפרעות ויעילות מירבית, תוך חיסכון בעליות. החברה מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים אשר מומחים בזיהוי וטיפול בבעיות הללו.

בבחירת החברה שלנו לזיהוי נזילות מים, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר האפשרי, במחיר תחרותי. המחויבות שלנו לאיכות, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת מייחדת אותנו מהשאר, ואנו בטוחים שתהיו מרוצים לחלוטין מהשירות שאנו מספקים.

בנוסף, אנו גאים בשירות הלקוחות והשקיפות שלנו. אנו נעדכן אתכם בכל שלב, מהבדיקה הראשונית ועד התיקונים הסופיים, ונעבוד אתכם על מנת ליצור תוכנית מותאמת אישית המתאימה לצרכים ולתקציב הספציפיים שלך. עם אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים בכך שאתם מקבלים את הפתרון הטוב, המקצועי והאיכותי ביותר לבית או לעסק שלכם. אנו כאן עבורכם.

 

מעוניינים בפרטים נוספים וייעוץ מקצועי מחברת "אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין" ללא עלות?
חייגו עכשיו > 072-3719094 050-9959115 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת.

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן