072-3719094

פתרון נזילת מים בטכנולוגית סיבים אופטיים

תוכן עניינים
מצלמה איתור נזילה, צילום צנרת, צילום צמ"ג, מצלמה לצנרת, רובוט צילום צנרת, תיקון צנרת, פאץ', פאצ'ים, אפוקסי, סיב אופטי, סיבים אופטיים
אריאל - פתרונות טכנולוגיים לבניין

מדידת לחץ מים – שלב מכריע באיתור נזילות

נזילת מים עלולה להיות בעיה רצינית עבור בעלי בתים ובעלי נכסים. לא רק שהדבר יכול להוביל לתיקונים יקרים, כאב ראש ולבזבוז זמן ומשאבים, אלא שהוא גם יכול לגרום נזק למבנה ולבית שלכם ואף לעודד את הצמיחה של עובש וטחב, בעיות שיהיה קשה מאוד להיפטר מהן לאחר מכן. כדי למנוע בעיות אלו, חשוב לאתר ולתקן נזילות מים בהקדם האפשרי, מיד עם התעורר החשש ועוד לפני שרואים סימנים ברורים שכן נזילות רבות הן סמויות מהעין. אחד הכלים המתקדמים והמרכזיים באיתור ובאבחון נזילות מים הינו השימוש בטכנולוגיה מתקדמת של סיבים אופטיים. חשוב להבין את יתרונות השימוש, חשיבות השימוש שבכלי מתקדם זה, והטכנולוגיה הקשורה בו, שכן לחברתנו ניסיון רב ומיומנות בעבודות איתור נזילות מים באמצעות טכנולוגיית סיבים אופטיים.

לנו באריאל פתרונות טכנולוגיים, ניסיון רב בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות לאיתור נזילות הדורשות שימוש בציוד מיוחד כדי למנוע הריסה ושבירה של הקירות והריצוף בבית. צוות המומחים שלנו משתמש במצלמות מיוחדות ובטכנולוגיית סיבים אופטיים מתקדמים כדי לקבל הבנה מפורטת של מצב הנכס והרטיבות הסמויה או הגלויה. דבר זה מאפשר לנו לזהות כל דליפה או נזק אפשרי, עם מינימום הפרעה והרס למבנה שלכם ולשגרת חייכם. 

מדוע להשתמש בסיבים אופטים לאיתור נזילה?

טכנולוגיית סיב אופטי מספקת מספר יתרונות בכל הנוגע לפתרון בעיות נזילת מים. ראשית, זוהי שיטת בדיקה ללא הרס ואינה חודרנית, כלומר היא אינה מצריכה חפירה, הריסה או שבירת קירות או ריצוף לבדיקת הצנרת ותקינותה. זוהי בשורה מדהימה שכן אם בעבר היה צורך לשבור קירות ולהיכנס לעבודות הריסה, חיתוך ושיפוצים שהיו מלווים בעוגמת נפש, לכלוך וזמן רב, הרי שכיום בעזרת טכנולוגיה זו ניתן לאבחן באופן מדויק את הכשל שבצנרת שלכם (או בכלל במערכת האינטסלציה והמים) ללא כל מאמץ, סבל או טרחה מצדכם וללא כל תופעות הלוואי שהיום כרוכות בעבר בבדיקה וטיפול בצנרת אינסטלציה. נושא זה חשוב במיוחד לאור העובדה שהוא חוסך לכם זמן וכסף רבים, כמו גם ממזער את הנזק לרכוש שלכם ול"כאב הראש" שנלווה בעבר לטיפול בבעיות צנרת, רטיבות ואינסטלציה.

שנית, טכנולוגיית הסיבים האופטיים שבה מתמחה חברתנו, היא מדויקת ביותר, מה שאומר שהיא יכולה לזהות אפילו את הדליפות הקטנות ביותר בצנרת ובמערכת האינטסלציה והמים שלכם. דבר זה חיוני מכיוון שלעתים קרובות נזילת מים עלולה לא להתגלות בבדיקות שגרתיות או בבדיקות סטנדרטיות של אינסטלטורים או חברות איתור נזילה רגילות, ולגרום לנזק נוסף לרכוש, להתפשטות הרטיבות ולבזבוז משאבים יקרי ערך.

שלישית, שימוש בטכנולוגיית סיב אופטי במהלך עבודת צנרת שוטפת, מבטיח את התקנת הצנרת בצורה נכונה ובמיקום הנכון. זה חשוב מכיוון שהתקנת צנרת לא נכונה עלולה לגרום לנזילת מים ולבעיות אינסטלציה אחרות חמורות מאוד.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות: 072-3719094

שימוש בסיב אופטי לאיתור ופתרון נזילות מים ורטיבות

אחד ההיבטים המרכזיים של טיפול יעיל בבעיות נזילות מים הוא זיהוי מדויק של מקור הבעיה. כאן נכנסת לתמונה המומחיות והטכנולוגיה של חברה כמו אריאל פתרונות טכנולוגיים. לכן, ראשית אנו נפעל לאבחון מקור הבעיה, כדי לקבל תמונה מדוייקת ככל הניתן של מקור הבעיה.  

טכנולוגיית סיבים אופטיים יעילה מאוד גם באיתור ופתרון בעיות של נזילת מים. כאשר ישנה בעיית נזילת מים, יכול להיות מאתגר מאוד לאתר את מקור הבעיה מבלי לגרום נזק לרכוש שכן בד"ר מקור נזילת המים הוא קטן ואף נסתר ויש צורך בשבירת מרצפות או קירות כדי לחשוף את הצנרת ולטפל בה. עם זאת, באמצעות טכנולוגיית סיב אופטי שבה משתמשים מומחי החברה שלנו, נוכל לאתר בקלות את מקור הנזילה מבלי לגרום נזק לרכוש, לכלוך והרס המבנה. 
לאחר שזיהינו את מקור הנזילה או הדליפה, נוכל להשתמש בטכנולוגיית הסיב האופטי כדי לתקן את הבעיה בצורה יעילה ואפקטיבית, ע"י שילוב המצלמה יחד עם רובוט מיוחד המיועד לתיקוני פנים הצנרת ללא הריסה. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לאתר במדויק את הנזילה ולבצע את התיקונים הנדרשים מבלי לגרום כל נזק או הרס.

כלי נוסף שחברתנו, המתמחה באיתור נזילות מקצועי, עושה שימוש בו במקביל לסיבים האופטיים הוא סריקה בשיטת אינפרא אדום בעזרת שימוש במצלמות תרמיות, שיכולה לספק תצוגה מפורטת יותר של הצנרת והמבנה ולעזור לנו לזהות אזורים בעייתיים, פוטנציאליים וקיימים, שאולי אינם גלויים לעין בלתי מזוינת. הדבר יכול להיות שימושי במיוחד בזיהוי בעיות עם נזילה קיימת, סדקים או סוגים אחרים של נזק בצנרת או במבנה. כלי זה הינו בנוסף לצילום 360 מעלות של הצנרת כאמור על מנת לשלול אפשרות לנזק או כשלים בתוך הצנרת דרכם חודרים המים. חברתנו מובילה בסריקת צנרת ותיקון צנרת מתוך הצנרת ללא כל הרס לקירות.

בדיקת אלו נעשות כמובן בד בבד לביצוע בדיקות חזותיות מסורתיות, כגון בדיקה ויזואלית של המבנה והאזורים הסובבים אותה לאיתור סימני נזק או בלאי ואיתור מקורות הנזילה.  

בסופו של דבר, השילוב של כלים טכנולוגיים חדשניים, צוות מומחים ומחויבות לשביעות רצון הלקוחות הופכים את החברה שלנו לבחירה הטובה ביותר עבור אלפי הלקוחות שלנו, לטיפול בבעיות נזילות מים, וגם אלו הדורשות סריקה של המערכת באמצעות סיבים אופטיים. בין אם אתם מתמודדים עם, רטיבות אחרי גשמים, נזילה או בעיה נרחבת יותר, אתם יכולים לסמוך על אריאל פתרונות טכנולוגיים שתבצע את העבודה במיומנות רבה, ביעילות ובטכנולוגיה ללא הרס (וללא שבירה של קירות וריצוף), ותספק שקט נפשי והגנה מפני נזקי מים עתידיים.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות: 072-3719094

למה לבחור בחברה שלנו לאיתור נזילות באמצעות סיבים אופטיים?

צילום ובחינת צנרת ומערכת אינסטלציה ללא הריסה ופגיעה בריצוף ובקירות הבית דורשת שימוש בציוד וטכנולוגיה מיוחדים, וחברתנו משתמשת בכלים המתקדמים ביותר על מנת להבטיח תוצאות מדויקות עבורכםף ללא כל נזק והרס לדירה שלכם. המומחים של אריאל פתרונות טכנולוגיים משתמשים בסיבים אופטיים מתקדמים ביותר ובמצלמות צנרת 360 מעלות, המספקים וידאו ותמונות מדויקים של מצב הצנרת והכשלים בו. לסיבים האופטיים ישנה רמת דיוק ופירוט גבוהה מאוד, והם מועדים פחות לשגיאות הנגרמות על ידי חברות מיושנות או חברות אינסטלציה סטנדרטיות או מהדור הקודם.

לחברתנו ניסיון של שנים בשימוש בכלים טכנולוגיים אלו לצורך איתור נזילות מים וכשלי צנרת הגורמים לרטיבויות. צוות המומחים שלנו משתמש בטכנולוגית הסיבים האופטיים העדכנית ביותר כדי לאבחן את הצנרת ומערכת הניקוז והאינסטלציה שלכם ולזהות נזילות, גלויות וסמויות, רטיבויות, כשלים במערכת ושלל בעיות אינסטלציה אחרות.

אנו מתחייבים להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר האפשרי ולוודא שבבית שלך אין נזילות מים וכשלי אינסטלציה אחרים שיש בהם לגרום לרטיבויות. אנו גאים באיכות העבודה שלנו, בהמלצות החמות של אלפי הלקוחות שלנו, ושואפים לעלות על הציפיות בכל עבודה אליה אנו מוזמנים, בין אם מדובר בלקחות פרטיים, עסקיים, קבלניים או גופים ציבוריים.

יש לזכור כי ישנה חשיבות גדולה למתן פתרון איכותי לנזילה או לרטיבות. נזילת מים, בין אם בבית ובין אם בעסק, עלולה לגרום לנזק משמעותי למבנה ולסביבתו. על ידי הבנת הסיבות, ההשלכות והפתרונות לדליפת מים, אתם יכולים לנקוט באמצעים יזומים למניעת נזקי מים לביתכם.

לחברתנו הניסיון והמיומנות בשימוש בטכנולוגיית הסיבים האופטיים, האינפרא אדום והתרמית, הרובוטית ושאר הכלים הנוספים, האופטיים והאחרים, על מנת לספק לכם את השירות הטוב ביותר, ללא הרס וללא הפרעה לשגרת חייכם. צוות המקצוענים שלנו מצויד בידע וברובוטים ייעודיים ובמצלמות הסיבים האופטיים המתקדמות ביותר לגישה, בחינה, טיפול ותיקון בנזילות, רטיבויות, צנרת ונזקי מים, גם במרפסות, חדרי אמבטיה, גגות ובאזורים שהגישה אליהם מוגבלת.  

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות:

072-3719094

 

פתרון איכותי לטווח ארוך

פתרונות אינסטלציה מתקדמים ממלאים תפקיד חשוב בהבטחת פעילותו התקינה של הבית או הבניין. לפיכך, חיוני מאוד לתחזק את מערכת האינסטלציה בביתכם על מנת למנוע בעיות כלשהן. הטכנולוגיה המתקדמת בה אנו עושים שימוש בבדיקה, תיקון ותחזוקה של מערכת האינסטלציה מספקת לכם פתרונות ארוכי-טווח, אשר עבודות מ"דור קודם" לא היו מסוגלות להציע לכם. איתור מקור הכשל, הבעיה או הנזילה בצורה מדוייקת ומקיפה מאפשר וודאות כי מקור התקלה אכן אותר וחוסך "הפתעות" בהמשך וטיפולים נוספים ומתמשכים.

כמו כן, בעבודת איתור ובחינה של הצנרת באמצעים מתקדמים ומדויקים כמו הסיב האופטי, מצטמצם משמעותית הסיכון לפגיעה בצנרת תוך כדי ביצוע העבודה, דבר העוזר לצמצם מצב של עבודות נוספות ובלתי צפויות במהלך התיקון או העבודה.

כיום קיימות טכנולוגיות מתקדמות רבות לפתרונות לנזילות ורטיבויות שיכולות לסייע בפתרון בעיות במהירות וביעילות, אשר אנו באריאל פתרונות טכנולוגיים מתמחים בהם ומיומנים בהם. מציפוי צנרת דרך תיקון הצנרת ללא שבירת הקירות והריצוף ועד לאיתור נזילות במצלמה תרמית וסיבים אופטיים, טכנולוגיות מתקדמות לפתרונות נזילה ורטיבות מסייעות לנו לחולל מהפכה של ממש באופן הטיפול בבעיות הרטיבות של לקוחותינו. טכנולוגיות אלו מספקות פתרונות יעילים, חסכוניים ולא פולשניים לבעיות אינסטלציה ורטיבות, מה שהופך אותן למועדפות עבור לקוחותינו מכל הסוגים: בעלי בתים ודירות פרטיים, וועדי בתים, קבלנים ובעלי נכסים מסחריים.

זמינים עבורכם ומספקים תוצאות בתוך זמן קצר

אנו מבינים את החשיבות של שירות מהיר ויעיל, ולכן אנו מציעים שירות איכותי ומיומן לאיתור נזילות מים וכשלי איטום וצנרת. אנו מבינים שרטיבויות ונזקי מים יכולים להתרחש בכל עת, והמומחים שלנו זמינים בשבילכם מסביב לשעון כדי לספק פתרונות מהירים ויעילים לכל בעיית נזילת מים, רטיבות, או אחרת.

אחד היתרונות המרכזיים של טכנולוגיות מתקדמות לפתרונות אינסטלציה הוא יכולתן לספק תוצאות מדויקות ביותר תוך זמן קצר. לדוגמה, בטכנולוגיית סיבים אופטיים, חברתנו יכולה  לבדוק את הצנרת במהירות וביעילות, תוך הפרעה מינימלית לשגרת חייכם. דבר זה חוסך כמובן בזמן וכסף בהשוואה לשיטות מסורתיות הדורשות חפירה ושיבוש אורח החיים בבית.

יתרון נוסף של טכנולוגיות אלו הוא יכולתן לזהות בעיות לפני שהן הופכות לרציניות יותר. לדוגמה, באמצעות חיישנים וכלי ניטור אחרים, אנו מאתרים נזילות ובעיות אחרות בצנרת ובמערכות האינסטלציה הרבה לפני שהן הופכות לבעיות גדולות ולכאב ראש אמיתי, הצורך ממכם בזבוז זמן, התעסקות עם בעלי מקצוע וכסף רב. יתרה מכך, זיהוי מוקדם זה יכול לסייע במניעת נזקי מים, להפחית את הצורך בתיקונים.

מדוע לבחור בנו לאיתור נזילה וכשלי אינסטלציה?

אם גם אתם רוצים ליהנות מיתרונות הטכנולוגיות המתקדמות לפתרונות לבעיות נזילה ורטיבות, חשוב לבחור בחברה מוכרת ומנוסה, הבקיאה בהתקדמות הטכנולוגית האחרונה בתחום. אריאל פתרונות טכנולוגיים הינה מהחברות המובילות בישראל לפתרונות לכשלי אנסטלציה, איתור נזילות ושיקום נזקי מים הממנפת את הטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי לספק את השירותים והמוצרים האיכותיים ביותר ללקוחותינו. עם שנים של ניסיון ומחויבות למצוינות, אריאל פתרונות טכנולוגיים היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

בשוק של היום, ישנן חברות רבות ושונות המציעות שירותי איתור נזילה ורטיבות. עם זאת, לא כל החברות הללו שוות מבחינת האיכות, הידע, המקצועיות והניסיון שלהן, ולא כולם בעלי המומחיות וההסמכה כפי שחברתנו מומחית באיתור ותיקון נזילות מים ורטיבות. החברה שלנו בולטת מעל שאר החברות בגלל המחויבות שלנו לאיכות, מקצועיות והטכנולוגיה המתקדמת בה אנו עושים שימוש, הן עבור לקוחות פרטיים והן עבור קבלנים והשוק המוסדי. בין יתר הסיבות מדוע כדאי לבחור דווקא בחברה שלנו לזיהוי נזילות מים ושיקום נזקי מים, ניתן למנות:

ניסיון: חברתנו מספקת שירותי איתור נזילות מים ורטיבות מים ותיקוני כשל אינסטלציה מזה שנים רבות, ויש לנו צוות של מומחים מנוסים בעלי הידע והמומחיות הדרושים לאיתור מהיר ומדויק של נזילות מים. בין אם מקור התקלה הוא בגג, בחדר האמבטיה, במרפסת או בכל מקום אחר בבית, לצוות שלנו יש את הכישורים והמכשור הדרושים כדי לבצע את העבודה.

טכנולוגיה מתקדמת: אנו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין משתמשים בציוד וטכנולוגיה חדישים לאיתור נזילות מים, כולל מצלמות אינפרא אדום, סיבים אופטיים וחיישנים מיוחדים. ציוד זה מאפשר לנו לזהות במהירות ובדייקנות את מקור הנזילה, גם אם היא ממוקמת מאחורי קירות, מתחת לריצוף או במקומות שקשה להגיע אליהם – והכל ללא שבירת קירות או ריצוף וללא כל הרס. הטכנולוגיה הזו לא רק מהירה יותר, אלא שהיא גם מדויקת יותר משיטות מסורתיות.

מקצועיות: הצוותים שלנו מקצועיים, בעלי הכשרה והסמכה בתחום, אדיבים ובעלי ידע רב. הם יקדישו זמן להסביר לכם את הבעיה, יראו לכם היכן נמצאת הנזילה ויסבירו את הצעדים שצריך לנקוט כדי לתקן אותה. אתם יכולים לסמוך על הצוותים שלנו שיבצעו את העבודה כמו שצריך.

איכות השירות: אנו גאים באיכות השירותים שלנו, ואנו מחויבים לספק ללקוחותינו את החוויה הטובה ביותר האפשרית. בין אם אתם זקוקים לתיקון פשוט או החלפה מלאה של הצינורות שלכם, הצוותים שלנו יעבדו במהירות וביעילות כדי לבצע את העבודה, והם ישאירו את ביתכם נקי ומסודר בסיום.

אנו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים מבינים את חומרת הבעיות הקשורות ברטיבויות, נזילות ותקלות צנרת וכשלי אינטסלטציה, ואנו מחויבים לספק את הפתרון הטוב ביותר לאיתור ולתיקון הבעיה, בין אם מדובר בתיקון מקומי ובין אם מדובר בהחלפת רכיבים. עם צוות המומחים שלנו והטכנולוגיה החדישה ביותר, אתם יכולים להיות רגועים שבעיית הרטיבות, הנזילה או האיטום שלכם תטופל באופן המקצועי ביותר, היעיל ביותר והחסכוני ביותר ושיהיה לכם שקט נפשי. הצוות שלנו תמיד יעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות: 072-3719094

אריאל – מגוון פתרונות בטכנולוגיה מתקדמת לנזילות ורטיבויות 

בכל הנוגע לבעיות רטיבות ונזילות, הגישה של אריאל פתרונות טכנולוגיים היא מקיפה, חדשנית ויסודית. הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, הטכניקות המיוחדות והמחויבות שלנו למציאת שורש הבעיה מבדילות אותנו מחברות אחרות לטיפול ברטיבות ובנזילה ורק חברה כמו שלנו יכולה לחסוך לכם עלויות ניכרות במצב כזה. אריאל פתרונות טכנולוגיים תזהה את הפיתרון הנכון והאיכותי ביותר עבורכם, במינימום הפרעות ויעילות מירבית, תוך חיסכון בעליות. החברה מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים אשר מומחים בזיהוי וטיפול בבעיות הללו.

בבחירת החברה שלנו לזיהוי נזילות מים, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר האפשרי, במחיר תחרותי. המחויבות שלנו לאיכות, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת מייחדת אותנו מהשאר, ואנו בטוחים שתהיו מרוצים לחלוטין מהשירות שאנו מספקים.

בנוסף, אנו גאים בשירות הלקוחות והשקיפות שלנו. אנו נעדכן אתכם בכל שלב, מהבדיקה הראשונית ועד התיקונים הסופיים, ונעבוד אתכם על מנת ליצור תוכנית מותאמת אישית המתאימה לצרכים ולתקציב הספציפיים שלך. עם אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים בכך שאתם מקבלים את הפתרון הטוב, המקצועי והאיכותי ביותר לבית או לעסק שלכם. אנו כאן עבורכם.

לסיכום, שימוש בטכנולוגיית סיבים אופטיים לצורך בדיקת צנרת ולאיתור ופתרון בעיות נזילות מים היא שיטה יעילה ויעילה ביותר. דבר זה חוסך לכם זמן וכסף רבים, ממזער נזקים לבית ולרכוש ומבטיח פתרון נכון של בעיות אינסטלציה. כאשר בוחרים חברה לפתרון בעיות נזילות מים, חיוני לבחור בחברה בעלת ידע, ניסיון וממוקד לקוח. חברתנו היא האפשרות הטובה ביותר לפתרון בעיות אלו באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומתן שירות לקוחות מעולה. 

 

מעוניינים בפרטים נוספים וייעוץ מקצועי מחברת "אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין" ללא עלות?
חייגו עכשיו > 072-3719094 050-9959115 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת.

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן