072-3719094

איתור נזילת מים במצלמה תרמית

תוכן עניינים
מצלמה תרמית, איתור נזילה, זיהוי נזילה, גילוי נזילה, אינסטלטור עם מצלמה תרמית, רטיבות בקיר, מצלמה לגילוי נזילות

רטיבות בקיר? נזילה? תקלה בצנרת?
השאירו פרטים ומומחה שלנו יחזור אליכם מיד ליעוץ

או התקשרו עכשיו

מצלמות תרמיות וכיצד הן מזהות דליפות

מצלמות תרמיות, הידועות גם כמצלמות אינפרא אדום, הן מכשירי הדמיה מיוחדים שיכולים לזהות ולמדוד את הטמפרטורה של עצמים. מצלמות אלו פועלות על ידי חישת קרינת אינפרא אדום הנפלטת מאובייקטים והמרתה לתמונה ויזואלית, מה שמאפשר למשתמשים לראות את התפלגות הטמפרטורה של עצם או אזור. למצלמות תרמיות יש מגוון רחב של יישומים, הן משמשות כלי חשוב מאוד בעבודת איתור נזילות מים במבנים. 

הטכנולוגיה מאחורי מצלמות תרמיות מבוססת על עקרונות התרמוגרפיה, שהיא מדע המדידה והפרשנות של האנרגיה התרמית הנפלטת מעצמים. מצלמות תרמיות משתמשות בעדשה מיוחדת כדי למקד את קרינת האינפרה האדומה הנפלטת מעצמים אל גלאי, הממיר את הקרינה לאותות חשמליים. האותות הללו מעובדים על ידי מעבד המצלמה ומוצגים על מסך המצלמה או הצג כתמונה ויזואלית.

מחירון איתור נזילות מים ורטיבות

שירות מחיר
איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית 1,200 ש"ח – 2,600 ש"ח
איתור נזילה באמצעות גז 1,300 ש"ח – 2,500 ש"ח
איתור נזילה באמצעות גלאי שמע 1,300 ש"ח – 2,500 ש"ח
בדיקות מערכות מים ואיסטצליה לפני אכלוס 1,200 ש"ח – 2,400 ש"ח
איתור נזילה בגג, בגינה וכיוצ"ב 1,900 ש"ח – 4,000 ש"ח

המחירים לעיל הינם מחירים עקרוניים המבוססים על טווח ממוצע המחירים הקיים בתחום. מטבע הדברים, המחיר המדויק עבור כל אחד מסוגי השירותים תלוי בנתונים הספציפיים של כל מקרה ובהיקף העבודה ועשוי להשתנות ממקרה אחד לאחר.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות חייגו עכשיו:

072-3719094

 

יתרונות השימוש במצלמה תרמית לאיתור נזילות

ראשית – איתור הנזילה נעשה באופן "כירורגי" ומבלי לשבור קירות וללא הרס ונזק לבית. המכשיר הוא מאתר הבדלי טמפרטורה (בקירות וכו') שסורק ומצלם את המרחבים הפנימיים השונים. במידה ואותרה נזילה הוא יתריע על כך באמצעות תמונה המציגה את הממצאים על גבי הצג של המכשיר ולפיו ננתח את הכשל שבגללו הנזילה נוצרה. התמונה תצביע על נקודת הציון המדויקת להתהוות המפגע על מנת לאפשר לחברה המאבחנת לתקן בקלות את הבעיה ולהסירה מסדר יומכם.

כמו כן, אחד היתרונות העיקריים של שימוש במצלמות תרמיות לאיתור נזילות מים הוא בכך שהן יכולות לזהות במהירות ובקלות את מקור הנזילה. שיטות מסורתיות לאיתור נזילות, כגון בדיקה ויזואלית של צינורות או האזנה לצליל של מים זורמים, עשויות לגזול זמן רב ולרוב אינן יעילות לאיתור נזילות קטנות או עדינות. מצלמות תרמיות, לעומת זאת, יכולות לזהות במהירות ובקלות את מיקום הנזילה על ידי זיהוי הפרשי טמפרטורה באזור ואיתור מדויק של מקור הכשל שכורם לרטיבות.

יתרון נוסף של שימוש במצלמות תרמיות לאיתור נזילות הוא שניתן להשתמש בהן לאיתור נזילות באזורים שקשה להגיע אליהם או לא נגישים. ניתן להתקין מצלמות תרמיות על רחפנים או מכשירים אחרים הנשלטים מרחוק, מה שמאפשר למאתרי הנזילות לגשת ולסרוק בקלות אזורים שקשה להגיע אליהם כמו גגות, עליות גג או צינורות תת קרקעיים.

תהליך איתור נזילת מים באמצעות מצלמה תרמית

תהליך איתור נזילות מים באמצעות מצלמות תרמיות כולל בדרך כלל את השלבים הבאים:

הגדרת המצלמה: המומחה של חברת אריאל יגדיר ויכייל את המצלמה התרמית בהתאם למאפייני הרטיבות הנצפים והמצב בשטח.

סריקת האזור: לאחר מכן מאתר הנזילות יסרוק את האזור באמצעות המצלמה התרמית, ויחפש כל אזור עם טמפרטורה חריגה או סימנים מחשידים. נזילות גורמות לרוב להפרשי טמפרטורה באזור שמסביב לדליפה, מכיוון שהמים יהיו קרירים יותר מהאוויר שמסביב, וזאת כמובן בנוסף לסימנים פיזיים גלויים לעין.

זיהוי הנזילה: לאחר שזוהה אזור של טמפרטורה חריגה, מאתר הנזילות יכול להשתמש במצלמה התרמית כדי לאתר את המיקום המדויק של הנזילה. זה עשוי להיות כרוך בביצוע עבודת ניתוח של סריקת האיזור בהתאם לניסיונו ומומחיותו של מאתר הנזילות, שימוש בציוד נוסף, כגון מצלמה שונה, גלאי גז או מכשיר לבדיקת לחות, כדי להשיג תמונה מדוייקת של הנזילה.

תיקון הנזילה: לאחר איתור הנזילה, המומחה של חברתנו יכול להתחיל בתהליך תיקונה. הדבר עשוי להיות כרוך בהחלפת צינורות או אביזרים פגומים, ביצוע עבודת איטום חיצונית, יישום איטום באמצעות רובוט שנכנס לתוך הצנרת, יישום יריעות מיוחדת מתוך פנים הצנרת המתאחדות עם הצנרת, או נקיטת אמצעים מתאימים אחרים לתיקון הנזילה.

שימוש במצלמות תרמיות לאיתור נזילות הוא תהליך מהיר וקל שניתן להשלים על ידי מאתר נזילות מיומן תוך זמן קצר בלבד. זוהי שיטה יעילה ואמינה לאיתור נזילות באזורים שקשה להגיע אליהם או לא נגישים ויכולה לחסוך לבעלי בתים ולעסקים "כאב ראש", לכלוך, עוגמת נפש ועשרות אלפי שקלים בהריסות ובתיקונים יקרים.

אריאל פתרונות טכנולוגים מומחים באיתור נזילות ושימוש במצלמה תרמית

חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים מתמחה בשימוש במצלמות תרמיות לאיתור נזילות ורטיבות והיא בעלת מספר צוותים ייעודיים של מאתרי נזילות מיומנים ומנוסים. מומחים אלו מצוידים במצלמות תרמיות מתקדמות ובציוד טכנולוגי מיוחד אחר, המאפשרים להם לאתר ולתקן במהירות ובדייקנות נזילות מים ורטיבויות בקירות ובמבנה. מומחי החברה מיומנים בזיהוי מקור הרטיבות באמצעות מצלמות תרמיות, סיבים אופטיים, רובוטים מתקדמים וציוד טכנולוגי המתקדם ביותר בתחום.

לאחר זיהוי איכותי של מקור הרטיבות, המומחים של חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים יכולים לתקן את הבעיה במהירות וביעילות ולמנוע נזק נוסף לקירות ולבית שלכם ולבתים השכנים. לאחר גילוי מקור הנזילה אנו משתמשים בטכניקות וחומרים מתקדמים לתיקון ואיטום המבנה למניעת חדירת מים.

אחד הפתרונות החדשניים ביותר שאנו מציעים הוא היכולת לתקן ולאטום נזילות מצנרת ומרזבים מבלי לשבור קירות, ריצוף או תקרה. אנו נכנסים עם רובוט מיוחד לתוך הצנרת שלכם, מבלי לשבור את הקירות, ומתקנים את הצנרת מבפנים. שיטה לא פולשנית זו מאפשרת לנו לגשת אל הצינורות או החיבורים הדולפים מבפנים, באמצעות כלים וחומרים מיוחדים לתיקון ואיטום הנזילות. שיטה זו יכולה לחסוך זמן וכסף, מכיוון שהיא מונעת את הצורך בשבירת קירות ושבירת רצפות וחוסכת לכם נזק נוסף ועלויות שיפוצים ואיטום יקרות. יתרה מכך, שיטה זו מסוגלת להגיע למקומות קשים להגעה אשר הגישה אליהם מסובכת או לא אפשרית או במקרים של פתחי גישה קטנים ובעייתיים.

בחברתנו אנו מחויבים לתת לכם את הפתרון הטוב ביותר לאיתור וגילוי הנזילות והרטיבות בנכס שלכם. אנו מבינים כמה שהמצב הזה לא נעים ואת חומרת הבעיה עבורכם, ואנו מחויבים לסייע לכם למנוע ממנה להתפשט. עם צוות המומחים שלנו אשר מטפלים באיתור, גילוי ותיקון נזילה ורטיבויות כבר שנים רבות אצל אלפי לקוחות, והודות לטכנולוגיה החדישה ביותר שברשותנו, אתם יכולים לסמוך על כך שהבית שלכם יהיה מוגן מפני המשך נזילות ורטיבות ושיהיה לכם שקט נפשי בטיפול בבעיה.

אנו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים מבינים את חומרת הבעיות הקשורות לנזילות ורטיבות, ואנו מחויבים לספק את הפתרון הטוב ביותר לאיתור ולתיקון הבעיה. עם צוות המומחים שלנו והטכנולוגיה החדישה ביותר, אתם יכולים להיות רגועים שהבית שלכם יהיה מוגן מפני נזילות ורטיבות ושיהיה לכם שקט נפשי. הצוות שלנו תמיד יעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות חייגו עכשיו: 072-3719094

 

אריאל – מגוון פתרונות בטכנולוגיה מתקדמת לנזילות ורטיבויות 

בחברתנו אנו עושים שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר לאיתור ותיקון הגורם לרטיבות ולנזילות. לדוגמה, אנו משתמשים במצלמות אינפרא אדום כדי לזהות את מקור הרטיבות, ולאחר מכן משתמשים בטכניקות מיוחדות לייבוש הקירות ולתקן את מקור הבעיה. שילוב זה יכול למנוע צמיחת עובש ולמנוע את התפשטות הבעיה והחמרתה.

בכל הנוגע לנזילות מים, הגישה של אריאל פתרונות טכנולוגיים היא מקיפה, חדשנית וחסכונית. הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, הטכניקות המיוחדות והמחויבות שלנו למציאת שורש הבעיה מבדילות אותנו מחברות אחרות לאיתור ותיקון נזילות מים ורק חברה כמו שלנו יכולה לחסוך לך עלויות ניכרות במצב של רטיבות או נזילה. אריאל פתרונות טכנולוגיים תזהה ותתקן נזילות במינימום הפרעות ויעילות מירבית, תוך חיסכון בעליות וללא הריסה ושבירה של קירות, ריצוף או תקרה.

צוות המומחים שלנו משתמש בטכנולוגיה חדישה ובציוד מיוחד לאיתור ואיתור מקור הנזילה באופן מדויק ומהיר. אנו משתמשים במצלמות הדמיה תרמיות, גלאים, ציוד על בסיס גז, מדי לחות וציוד מיוחד אחר כדי לזהות כל בעיה הקשורה לדליפה ולרטיבות, ומספקים פתרונות מתקדמים למניעת חדירת מים.

בנוסף, אנו גאים בשירות הלקוחות והשקיפות שלנו. אנו נעדכן אתכם בכל שלב, מהבדיקה הראשונית ועד התיקונים הסופיים, ונעבוד אתכם על מנת ליצור תוכנית מותאמת אישית המתאימה לצרכים ולתקציב הספציפיים שלך. עם אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים בכך שאתם מקבלים את הפתרון הטוב, המקצועי והאיכותי ביותר לנזילות ורטיבות בדירה שלכם. אנו כאן עבורכם.

 

חושדים שיש לכם נזילה? צרו קשר ואנו נעניק לכם שקט נפשי!

סימנים מחשידים בקיר או בתקרה? חשבון מים לא הגיוני? נפיחות או התקלפות? חדירת מים?
לחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים צוות מומחים, ציוד מתקדם וניסיון רב שנים באיתור נזילות, כשלי אינסטלציה ואיתור מקור רטיבות באמצעות מצלמה תרמית.

התקשרו עכשיו לשיחת ייעוץ מקצועי ללא תשלום: 072-3719094.

איתור הנזילה שלנו כולל את הבדיקות הבאות:

מצלמה תרמית

איתור מקור כשלי נזילות ורטיבות באמצעות שימוש בצילום תרמי מתקדם

סיבים אופטיים

צילום וסריקה של הצנרת באמצעות רובוט וסיבים אופטיים

לחץ מים

בדיקת לחץ וכשלים בצנרת אספקת מים ע"י ציוד ייעודי

בדיקת לחות

בדיקת לחות נסתרת ע"י מד לחות דיגיטלי

בדיקת אטימות צנרת

בדיקת תקינות צנרת וקופסאות ביקורת ע"י בלונים פניאומטיים

איתור בגז

איתור נזילות ואיתור תוואי צנרת ע"י חיישן גז ידידותי לסביבה

זכרו, הרטיבות עלולה לפגוע במבנה, בערכו ובבריאותכם. מאתר נזילות מקצועי, מנוסה ואמין יכריע את טיב והצלחת איתור הנזילה, ואת איכות דוח המומחה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת ולייעוץ מקצועי עם מומחה מחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים
חייגו עכשיו > 072-3719094  או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן