072-3719094

ייבוש תת רצפתי של מים כלואים מתחת לרצפה

תוכן עניינים
מכונה לייבוש תת רצפתי, מכונת ייבוש מים, שאיבת מים מתחת לרצפה

רטיבות בקיר? נזילה? תקלה בצנרת?
השאירו פרטים ומומחה שלנו יחזור אליכם מיד ליעוץ

או התקשרו עכשיו

אודות רטיבות מתחת לריצוף וייבוש תת רצפתי

ייבוש תת-רצפתי הוא תהליך המשמש להסרת לחות עודפת ומים הנמצאים מתחת לריצוף המבנה. המצאות המים עלולה להיות בשל סיבות שונות, כולל נזקי מים כתוצאה מנזילות, פיצוץ צנרת או מים שחדרו מחוץ למבנה, רמות לחות גבוהות ועיבוי. אם לא בכך במהירות, רטיבות עודפת מתחת לרצפה (או לפרקט) עלולה להוביל לצמיחת עובש וטחב, לנזקים מבניים ולבעיות בריאותיות של דיירי הבית. לכן חשוב להבין את השלבים הכרוכים בייבוש תת רצפתי, את הטכנולוגיה בה אנו משתמשים במהלך עבודת הייבוש התת רצפתית ואת היתרונות של התהליך.

מדוע נדרשת עבודת ייבוש תת רצפתי?

חשוב לדעת כי נזילות מים יכולות להתרחש בכל מקום בבית ובמבנה, כולל מתחת לרצפות. נזילות אלו עלולות שלא להתגלות למשך פרקי זמן ממושכים שכן הן נמצאות במקור נסתר מתחת לריצוף, ולהוביל להצטברות של מים ולחות מתחת לאריחי הרצפה. רטיבות זו עלולה לגרום לנזק לריצוף, לרובה, לקירות הבית, לרובה ולמבנה עצמו, והיא גם עלולה ליצור כר גידול לעובש ומיקרואורגניזמים מזיקים אחרים. בנוסף, רטיבות עלולה למשוך מזיקים כמו טרמיטים, מה שעלול לגרום לנזק גדול ונרחב עוד יותר. 

ייבוש תת רצפתי הכרחי כדי להסיר ולייבש את המים והלחות העודפת הזו ולמנוע נזק נוסף ונרחב יותר לרכוש שלכם ואת התפשטות הנזק לקירות המבנה, לדירות מלמטה, ולהרס הריצוף. מדובר בשימוש בטכנולוגיה ובציוד מתקדמים לייבוש האזור הפגוע ולהחזרתו למצבו המקורי ללא כל הריסה ושבירה של הרצפה. 

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות: 072-3719094

מהם השלבים בעבודת ייבוש תת רצפתי?

ראשית חשוב לדעת כי לא כל רטיבות מצריכה טיפול של ייבוש תת רצפתי. גם אם אכן ראיתם אל מול עיניכם נזק מים מתרחש, אם החלחול הפנימי לא גרם לרטיבות בערך מסויים לקרות, ישנו סיכוי גדול כי הנזק עשוי להיפתר מעצמו. ואולם, במידה ונמצא בבדיקה מקצועית כי ריכוז הרטיבות עולה לפחות לכדי 3% יש להסדיר ייבוש סומסום באופן מידי. הבדיקה נעשית באמצעות קידוח דק מאוד ועדין במקום נסתר במוקד החשוד כרטוב מבפנים לשם לקיחת דגימה מהמצע. לאור ההשלכות הקיימות להישארות עם מים כלואים מתחת לריצוף, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית כדי לבחון כראוי את ערכי הרטיבות של המצע מתחת לריצוף ולא להסתפק ב"ניחוש" בלבד. 

 

שלב 1: הערכה – השלב הראשון בייבוש תת רצפתי הוא להעריך את היקף נזקי הרטיבות. צוות המומחים שלנו שהוסמכו והוכשרו לעבודת ייבוש תת רצפתי, יבצע בדיקה יסודית של המצע (השטח התת רצפתי) באמצעות מדי רטיבות ומצלמות הדמיה תרמית. שלב זה יעזור לנו לקבוע את מקור הרטיבות ואת מידת הנזק שנגרם לכם.

 

שלב 2: הכנה של השטח ותיחום השטח הפגוע – לאחר הערכת הנזק, נתחיל בהכנת השטח התת רצפתי לייבוש. עבודה זו עשויה לכלול ייבוש מיידי של מים עומדים, והסרה של פסולת או חומרים פגומים. כמו כן נאטום "ונגדר" את האזור הפגוע כדי למנוע התפשטות רטיבות לשאר חלקי המבנה.


שלב 3: ייבוש –
שלב זה הינו "לב" התהליך ובו אנו נתחיל בתהליך הייבוש התת רצפתי. הצוות שלנו ישתמש בשילוב של מכונות יעודיות לשאיבת מים, מסירי לחות, מפוחי אוויר, קולטי לחות מקצועיים וציוד ייבוש מיוחד כדי להסיר את המים הכלואים והלחות העודפת מתחת לרצפה ובמבנה עצמו. תהליך זה עשוי להימשך מספר ימים (עד למספר שבועות במקרים קשים מאוד), תלוי בהיקף הנזק ובנסיבות המקרה.

 

שלב 4: ניטור ומעקב – במהלך תהליך עבודת הייבוש, הצוות שלנו עומד אתכם בקשר רציף ויעקוב באופן קבוע אחר רמות הלחות באזור התת רצפתי כדי לוודא שהן יורדות. כמו כן, נתאים את הציוד לפי הצורך כדי למקסם את יעילות תהליך הייבוש ולקצר עבורכם את זמן העבודה. אף על פי שעבודת הייבוש אינה מפריעה לשגרת החיים והעבודה בבית, אנו מבינים כי אתם מעוניינים לשים את הבעיה מאוחריכם בזמן הקצר ביותר האפשרי מבלי לפגוע באיכות עבודת הייבוש התת רצפתי.


שלב 5: עבודות שיקום למבנה – פעמים רבות עבודת הייבוש התת רצפתי נעשית לאחר שהנזילה גרמה לנזקים ורטיבויות למבנה, כגון קירות רטובים, הרס לרהיטים וכד'. במקרים אלו, בהם נדרשת גם עבודת שיקום בגין נזקי המים, לאחר שהשטח התת רצפתי יבש לחלוטין, נתחיל בתהליך השיקום. הדבר עשוי להיות כרוך בהחלפת חומרים פגומים, תיקון נזקים שנגרמו לקירות הבית וטיפול בכל גידול עובש או טחב שאולי התרחש.

 

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות: 072-3719094

הטכנולוגיה בה אנו עושים שימוש בעת ייבוש תת רצפתי

חברתנו משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת וחדישה על מנת להבטיח שתהליך הייבוש התת רצפתי יהיה יעיל ואפקטיבי ככל האפשר. אנו משתמשים בשילוב של ציוד טכנולוגי מיוחד כדי לתת מענה היקפי מלא לבעיית הרטיבות והלחות שנוצרו, ובכלל זאת:

קולטי לחות: מכשירים אלו משמשים להסרת לחות עודפת מהאוויר, דבר שעוזר להאיץ באופן ניכר את תהליך הייבוש.

מסחררי אוויר: מאווררים עוצמתיים אלה משמשים להזרמת אוויר ולקידום אידוי, אשר עוזר להסיר לחות מריצוף הבית והאיזור התת רצפתי מתחת לרצפת הבית.

מדי לחות וחיישנים: כלים אלה משמשים לניטור רמות הלחות באזור הפגוע ולוודא שכל הלחות אכן הוסרה.

מצלמות מבוססות אינפרא אדום: מצלמות אלו משמשות לזיהוי לחות נסתרת ולזיהוי אזורים הדורשים ייבוש נוסף. הדמיה תרמית: טכנולוגיית הדמיה תרמית משמשת לאיתור הבדלי טמפרטורה בריצוף ומתחת לרצפה, אשר יכולים להעיד על נוכחות של לחות ומים כלואים.

בחירת החברה הנכונה לעבודת ייבוש תת רצפתי

ייבוש תת רצפתי הוא תהליך מורכב ועדין הדורש מומחיות, ניסיון וציוד מיוחד. לכן חיוני לבחור בחברה מוכרת בעלת ניסיון במתן שירותי ייבוש תת רצפתי על מנת להבטיח שהעבודה תבוצע כמו שצריך.

בבחירת חברה לייבוש תת רצפתי חשוב לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

ניסיון: בתחום זה הניסיון משחק תפקיד משמעותי, לכן חפשו חברה בעלת ניסיון של שנים במתן שירותי ייבוש תת רצפתי.

מומחיות: בחרו חברה עם אנשי מקצוע מוסמכים הבקיאים בטכנולוגיות והטכניקות העדכניות ביותר לייבוש תת רצפתי.

ציוד: יש לוודא כי החברה שאתם מזמינים עושה שימוש בציוד ובכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר הנדרשים לייבוש תת רצפתי.

שירות לקוחות: חפשו חברה המציעה שירות לקוחות מעולה ותמיכה לאורך כל תהליך הייבוש התת רצפתי.

מוניטין: בחרו בחברה בעלת מוניטין טוב במתן שירותי ייבוש תת רצפתי איכותיים. 

לסיכום, ייבוש תת רצפתי הוא שלב קריטי בטיפול בנזקי מים בבתים ובנכסים מסחריים. עבודה זו דורשת ציוד מיוחד ומומחיות כדי להבטיח שהעבודה נעשית כמו שצריך. על ידי הבנת תהליך הייבוש התת רצפתי, היתרונות שלו וכיצד לבחור את החברה הנכונה לשירותי ייבוש תת רצפתי, אתם יכולים לקבל החלטות מושכלות כאשר אתם מתמודדים עם נזקי מים. לאריאל פתרונות טכנולוגיים ניסיון של שנים במתן שירותי ייבוש תת רצפתי, ואנו מתחייבים להשתמש בטכנולוגיה ובטכניקות העדכניות ביותר על מנת להבטיח שלקוחותינו יקבלו את השירות הטוב ביותר האפשרי.

אריאל – פתרונות טכנולוגיים לבניין

בכל הנוגע לייבוש תת רצפתי ולבעיות רטיבות ונזילות, הגישה של אריאל פתרונות טכנולוגיים היא מקיפה, איכותית ויעילה. הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, הטכניקות המיוחדות והמחויבות שלנו למציאת שורש הבעיה מבדילות אותנו מחברות אחרות לטיפול ברטיבות תת רצפתית ורק חברה כמו שלנו יכולה לחסוך לכם עלויות ניכרות במצב כזה. אריאל פתרונות טכנולוגיים תזהה את הפיתרון הנכון והאיכותי ביותר עבורכם, את אופן הייבוש התת רצפתי היעיל והמדויק ביותר, במינימום הפרעות ויעילות מירבית, תוך חיסכון בעלויות. אנו מעסיקים אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים אשר מומחים בזיהוי וטיפול בבעיות הללו ובביצוע ייבוש תת רצפתי.

בבחירת החברה שלנו לייבוש תת רצפתי ויבוש מים כלואים מתחת לרצפה, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר האפשרי, במחיר תחרותי והוגן. המחויבות שלנו לאיכות, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת מייחדת אותנו מהשאר, ואנו בטוחים שתהיו מרוצים לחלוטין מהשירות שאנו מספקים.

בנוסף, אנו גאים בשירות הלקוחות והשקיפות שלנו. אנו נעדכן אתכם בכל שלב, מהבדיקה הראשונית ועד הייבוש הסופי ושיקום הנזקים, ונעבוד אתכם על מנת ליצור תוכנית מותאמת אישית המתאימה לצרכים ולתקציב הספציפיים שלך. עם אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים בכך שאתם מקבלים את הפתרון הטוב, המקצועי והאיכותי ביותר לבית או לעסק שלכם. אנו כאן עבורכם.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות: 072-3719094

 

איתור הנזילה שלנו כולל את הבדיקות הבאות:

מצלמה תרמית

איתור מקור כשלי נזילות ורטיבות באמצעות שימוש בצילום תרמי מתקדם

סיבים אופטיים

צילום וסריקה של הצנרת באמצעות רובוט וסיבים אופטיים

לחץ מים

בדיקת לחץ וכשלים בצנרת אספקת מים ע"י ציוד ייעודי

בדיקת לחות

בדיקת לחות נסתרת ע"י מד לחות דיגיטלי

בדיקת אטימות צנרת

בדיקת תקינות צנרת וקופסאות ביקורת ע"י בלונים פניאומטיים

איתור בגז

איתור נזילות ואיתור תוואי צנרת ע"י חיישן גז ידידותי לסביבה

זכרו, הרטיבות עלולה לפגוע במבנה, בערכו ובבריאותכם. מאתר נזילות מקצועי, מנוסה ואמין יכריע את טיב והצלחת איתור הנזילה, ואת איכות דוח המומחה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת ולייעוץ מקצועי עם מומחה מחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים
חייגו עכשיו > 072-3719094  או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן