072-3719094

תיקון רטיבות בקיר

תוכן עניינים
מצלמה תרמית, איתור נזילה, זיהוי נזילה, גילוי נזילה, אינסטלטור עם מצלמה תרמית, רטיבות בקיר, מצלמה לגילוי נזילות

רטיבות בקיר? נזילה? תקלה בצנרת?
השאירו פרטים ומומחה שלנו יחזור אליכם מיד ליעוץ

או התקשרו עכשיו

אם הקיר שלכם ניזוק מרטיבות, הגעתם למקום הנכון. אנו באריאל פתרונות טכנולוגיים חיים ונושמים את התחום של איתור ותיקון מקורות נזילות ורטיבות בבתים ובמבנים, על כל שלביו וסוגיו. בחברתנו אנו מבינים את החשיבות של טיפול מהיר ונכון בנזקי המים. אנו מתמחים באיתור נזילות ונזקי מים באמצעות טכנולוגיית מצלמות אינפרא אדום מתקדמת, איתור נזילות באמצעות גז ועוד טכנולוגיות מתקדמות. צוות המומחים שלנו יכול לאתר במהירות את מקור הנזילה ולספק את הפתרון הטוב ביותר לתיקון עבורך. 

איך תדעו שיש לכם כנראה נזילה / סימני נזקי מים 

כמה סימנים נפוצים של נזקי מים כוללים:

  • כתמי מים גלויים על קירות, תקרות או רצפות.
  • צבע או טפט מתקלף או מבעבע / עם נפיחויות.
  • ריצוף או לוחות קרמיקה מעוותים או נפוחים.
  • ריחות מעופשים או סימני עובש.
  • אזורים לחים או רמת לחות גבוהה בבית.
  • עליות בלתי מוסברות בחשבון המים שלך.

סימנים אלו יכולים להצביע על מגוון בעיות של נזקי מים, כגון נזילות בצנרת או בגג, פיצוץ בצנרת, כשלי אינסטלציה, ליקויי איטום, מים כלואים, ועוד.

נזקי מים לקירות

קירות נפוחים, הידועים גם כקירות תפוחים, הם סימן שכיח לנזקי מים בבית. הדבר נראה כאילו קירות אלו "נדחפים" החוצה או מתנפחים. מצבים אלו יכולים להיגרם ממגוון גורמים כולל נזילות מים, לחות גבוהה או אפילו בנייה לקויה (כגון ליקויי איטום, ריצוף לקוי וכו'). קירות נפוחים הם בעיה רצינית שעלולה להוביל למספר בעיות אם לא מטפלים בה באופן מיידי.

אחד הסימנים הברורים ביותר של קירות נפוחים הוא "בליטה" או התנפחות גלויה בקיר. הבליטה עשויה להיות אחידה על פני כל הקיר, או שהיא עשויה להיות מרוכזת באזור אחד. במקרים מסוימים, הקיר עשוי להיראות גם מתכופף או מתכופף. בנוסף לסימנים החזותיים, ניתן לזהות קירות שעברו רטיבות או נזילה גם על ידי מאפיינים אחרים כגון סדקים או קילוף צבע, צמיחת עובש או ריח מעופש.

לא תמיד קל לזהות את הבעיה בקירות הנגרמת מנזילות מים, שכן לעיתים הנזילה מוסתרת. זה יכול לנבוע ממגוון סיבות, כמו מיקום הדליפה שהינו קשה לגישה, או שהדליפה איטית והדרגתית, מה שמקשה על זיהויה. במקרים אלו, חשוב להיות מודעים וערנים לסימנים של נזקי מים, כגון שינוי צבע, עיוות בקיר, מריחת הצבע, או נוכחות של עובש. עם זאת, גם עם סימנים אלה, יכול להיות קשה לאתר את המיקום המדויק של הנזילה. זו הסיבה שחשוב לפנות לעזרה מקצועית כאשר מתמודדים עם נזילות מים ונזקים בקירות. באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וציוד מיוחד, חברות מקצועיות כמו אריאל פתרונות טכנולוגיים מצליחות לאתר ולאתר את מקור הנזילה, גם כשהיא מוסתרת או אינה גלויה.

חשוב לציין שגם אם הנזילה לא נראית מיד, עדיין ייתכנו סימנים לנזקי מים. למשל, אם אתם מבחינים בריח עבש בביתכם, זה יכול להיות סימן לכך שמאחורי הקירות גדל עובש עקב נזילה. בנוסף, אם הקירות שלכם מרגישים לחים או שיש כתמי מים גלויים, סביר להניח שיש נזילה איפשהו בבית. במקרים אלו, חיוני להזמין איש מקצוע שיבדוק את ביתכם ויברר את מקור הנזילה לפני שהיא מתפשטת וגורמת לנזק נוסף, שתיקונו יהיה נרחב יותר, ממושך יותר ויקר יותר. בעיות אלו יכולות להיגרם ממגוון גורמים, כגון דליפות בצנרת, כשלי אינסטלציה, בעיות איטום, הצפה, או אפילו פגיעות מכאניות.

הבעיה עם קירות רטובים היא שהם יכולים להוביל לשורה של בעיות אחרות אם לא יטופלו. כך למשל, קירות רטובים עלולים לגרום לצמיחת עובש, שעלולה להיות מסוכנת לבריאותכם וגם יכולה לפגוע במבנה הבית שלכם ולירידת ערך הבית. קירות רטובים יכולים גם לגרום לקילוף צבע וטפטים ויכולים להוביל לצמיחת חיידקים ומיקרואורגניזמים מזיקים אחרים וללכלוך רב.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות עבור וועדי בתים:

050-995-9115 | 072-371-9094

 

תיקון נזקי רטיבות

אחת הדרכים הטובות ביותר לתיקון קירות רטובים היא לאתר ולתקן את מקור הנזילה. כאן לתמונה חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים וצוות המומחים המנוסה שלה. אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת וציוד ייעודי ומדויק, כולל מצלמות אינפרא אדום וחיישני גז, כדי לזהות דליפות ולאתר את מיקומן המדויק, ביעילות ובמהירות. השימוש בטכנולוגיה מתקדמת, מאפשר לנו לאתר את מקור הנזילה או הרטיבות באופן מדויק ולתקן את הבעיה מבלי לגרום נזק לקירות או לרצפות, וללא כל צורך בהריסה או בשבירת קירות או ריצוף, בניגוד לשיטות המסורתיות הדורשות שבירת הקירות או הריצוף.

תיקון קירות רטובים לאחר זיהוי מקור הנזילה הוא שלב מכריע במניעת נזק נוסף לרכוש. שיטות מסורתיות לתיקון נזילות כוללות אצל אינסטלטורים וחברות רבות בשוק שבירת קירות, הריסת ריצוף וגרימת נזק משמעותי למבנה הבית. עם זאת, אנו באריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת לתיקון מקור הנזילה מבלי לשבור את הקירות ולגרום לנזק מיותר. צוות המומחים שלנו יכול להשתמש בכלים מיוחדים כדי לתקן את הנזילה מבלי לגרום נזק לקירות או לרצפות והתיקון זה נעשה פעמים רבות מתוך הצנרת עצמה באמצעות רובוט, ביעילות בדיוק ומהירות ללא כל הרס או לכלוך.

המומחיות והאיכות של חברתנו בתיקון קירות רטובים אין כמותה בענף. אנו משתמשים אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר ומשתמשים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר על מנת להבטיח שהתיקון יתבצע במהירות, ביעילות, והכי חשוב, במקצועיות. אנו מתחייבים לספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר האפשרי, ואנו גאים בכך שאנו הבחירה הטובה ביותר לתיקון קירות רטובים הנגרמים מנזילות.

לאחר תיקון מקור הנזילה, אנו משתמשים בציוד מיוחד כדי לייבש את הקירות ולהסיר כל לחות, עובש או חיידק שייתכן שנוצרו. זה חשוב כי זה עוזר למנוע נזקים נוספים ומבטיח שהבית שלכם בטוח ובריא לכם ולמשפחתכם.

חברתנו מספקת גם שירותים נוספים כמו איטום המונעים נזקי מים בעתיד. אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרים איכותיים כדי לאטום את הקירות שלך ולמנוע נזילות חוזרות. צוות המומחים שלנו מספקים גם שירותי בדיקה ותחזוקה שוטפים כדי להבטיח שהבית שלכם יישאר יבש ובריא.

לסיכום, קירות רטובים הם בעיה נפוצה בבתים ובמבנים אחרים ויכולים להוביל למגוון רחב של בעיות אם לא נותנים לה מענה מיידי. אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין מספקת את מיטב הפתרונות הטכנולוגיים לאיתור הנזילות ותיקונן מבלי לגרום נזק לקירות או לרצפות. כמו כן אנו משתמשים בציוד מיוחד לייבוש הקירות ולהסרת כל עובש או חיידק שייתכן שנוצרו. החברה שלנו היא הבחירה הטובה ביותר לתקן נזקי מים ונזילות מים ועבור שירותי בדיקה ותחזוקה שוטפים כדי להבטיח שהבית שלכם יישאר יבש, תקין ובריא. 

אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין

אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין הינה מהחברות המובילות בישראל לאיתור ותיקון נזילות ורטיבות בקירות. החברה עובדת עם דיאגנוזה צילומית מדויקת המאפשרת לאתר בדיוק את מקור הבעיה ומהם הנזקים שנגרמו. כתוצאה מכך, החברה תעבוד עם טכנולוגיה מתקדמת ביותר להסרת המפגעים, כזו שלא מצריכה חציבה והרס של המבנה. 

בנוסף למומחיות המקצועית והטכנית שלנו, חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים ידועה במתן שירות לקוחות מעולה. הצוות שלנו מיומן ומנוסה, עובר הכשרות באופן שוטף, ואנחנו תמיד שואפים לספק את הפתרונות הטובים ביותר עבור הלקוחות שלנו. אנו מבינים את החשיבות של פיתרון איכותי, מקצועי, מהיר ולא יקר עבור הבית שלך ומקפידים על תיקון והחזרה של ביתך למצבו המקורי במהירות וביעילות רבה ככל האפשר.

אם אתם רוצים לדעת יותר על איתור נזילות ואיך הוא מתבצע, ראו בחלק בו אנו מסבירים על איתור נזילות באמצעות מצלמות אינפרא אדום וטכנולוגיה מתקדמת.

חברתנו מספקת גם מגוון שירותים נוספים כגון איתור ותיקון נזילות ורטיבות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, ייבוש תת רצפתי (מים כלואים מתחת לרצפה), תיקוני צנרת ללא הריסה, צילום ושטיפת קווי ביוב ועוד. אנו מתחייבים להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר והפתרון המלא, המקצועי והיעיל לבעיותיהם. נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ מקצועי ללא התחייבות. 

איתור הנזילה שלנו כולל את הבדיקות הבאות:

מצלמה תרמית

איתור מקור כשלי נזילות ורטיבות באמצעות שימוש בצילום תרמי מתקדם

סיבים אופטיים

צילום וסריקה של הצנרת באמצעות רובוט וסיבים אופטיים

לחץ מים

בדיקת לחץ וכשלים בצנרת אספקת מים ע"י ציוד ייעודי

בדיקת לחות

בדיקת לחות נסתרת ע"י מד לחות דיגיטלי

בדיקת אטימות צנרת

בדיקת תקינות צנרת וקופסאות ביקורת ע"י בלונים פניאומטיים

איתור בגז

איתור נזילות ואיתור תוואי צנרת ע"י חיישן גז ידידותי לסביבה

זכרו, הרטיבות עלולה לפגוע במבנה, בערכו ובבריאותכם. מאתר נזילות מקצועי, מנוסה ואמין יכריע את טיב והצלחת איתור הנזילה, ואת איכות דוח המומחה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת ולייעוץ מקצועי עם מומחה מחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים
חייגו עכשיו > 072-3719094  או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן