072-3719094

תיקון צנרת ללא הרס

תוכן עניינים
תיקון צנרת ללא הרס
אריאל - פתרונות טכנולוגיים לבניין

בתחום האינסטלציה ותיקוני הצנרת נהוג לומר כי רוב צורות ושיטות העבודה נותרו ללא שינוי משמעותי לאורך השנים. בדיוק מסיבה זו, טכנולוגיית האינסטלציה המתקדמת בה מתמחה חברתנו, ובעיקר שיטות תיקון צנרת ללא הריסה, זוכות להצלחה רבה וביקוש רב, ומוגדרות על ידי הקבלנים והלקוחות הפרטיים הרבים שאנו עובדים עמם, כהתגלמות של יעילות ואיכות.

בחלק זה של האתר אנו נסביר לכם את הנושא של תיקון קווי צנרת ביוב ומרזבים בטכנולוגיית אל הרס, תוך התמקדות מיוחדת בטכנולוגיית התיקון החדישה ביותר שהיא תיקון צנרת בפאץ' (בשיטת הטלאה). שיטה זו הינה הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לתיקוני צנרת והינה הבחירה המועדפת על קבלנים, חברות ניהול ובעלי נכסים פרטיים המחפשים פתרונות איכותיים, מקצועיים וקלים לתקלות וכשלים בצנרת ובמרזבים.

מהו תיקון צנרת ללא הרס

לפני שמבינים מהם השיטות המקובלות כיום חשוב להבין תחילה מהי שיטת תיקון צנרת ללא הרס, חברות מתקדמות בתחום האינסטלציה ותיקוני הצנרת משתמשות בשיטות עבודה מתקדמות, ולכן במקום שיטות מסורתיות ופולשניות הכוללות הריסה, של קירות ורצפה והחלפה פיזית של תווי הצנרת, שיפוצים והוצאות גדולות מאוד, אנו מציעים פתרונות מתקדמים, יעילים ואלגנטיים יותר וללא הרס.

תיקוני צנרת ללא הרס, בשיטה של פאץ' חדשנית (טלאי צנרת), עומדים בחזית המהפכה הזו ונחשבים לשיטת התיקון המתקדמת והאיכותית ביותר של צנרת פנימית וחיצונית. הטכנולוגיה שהתחילה את דרכה בעיקר אצל קבלני בניה שחיפשו לתקן את הצנרת ללא שבירה של דירה והפרעה למגורי הדיירים, התפשטה ונכנסה לשימוש גם אצל בעלי בתים פרטיים, בעלי דירות ובעלי עסקים שלא מעוניינים לעבור את הקשיים והעלויות הכרוכים בשבירה של קירות והריסה וחפירה והחלפה פיזית של הצנרת על ידי אינסטלטורים.

איך עובד תיקון צנרת ללא הרס בשיטת הפאץ' (טלאי צנרת)

תיקון צנרת ללא הריסה משתמש בגישה חדשנית שנועדה לטפל בבעיות צנרת ביוב וצנרת מרזבים, פנימית וחיצונית, ללא צורך בשבירה, בחפירה או החלפה מקיפה של הקו. תיקון הצנרת ללא הרס מתמקד בשימור הצנרת הקיימת תוך מתן פתרונות ממוקדים, איכותיים ועמידים לפגמי צנרת שונים.

בשיטת תיקון זו ניתן לתקן כל פגם וכשל הקיים בצנרת, החל מחורים בצנרת דרך סדקים ועד התנתקות של הצנרת (ניתוק של חוליות הצנרת).

הפאץ' (הטלאי) איתו עושים את התיקון בצנרת מורכב מחומרים יעודיים הכוללים פיברגלס (סיבי זכוכית) ודבקים מיוחדים והוא מהווה את הבסיס ליצירת מקטע חדש בצנרת בתוך הצנרת הקיימת.

בשיטת טלאי צנרת, מחדירים את הטלאי, הספוג בחומרים מיוחדים, לתוך הצנרת הפגומה באמצעות מכשיר מיוחד. לאחר מכן, המומחה מנפח את החלק עליו יושב הטלאי באמצעות לחץ אוויר. הלחץ שנוצר גורם לטלאי להתרחב ולהיצמד בעוצמה לדפנות הצינור. לאחר שהטלאי התייצב ונוצר חום ולחץ, החומר האוטם מתקשה והטלאי הופך לחלק בלתי נפרד מהצנרת.

החומר האוטם המשמש בשיטת טלאי צנרת הוא לרוב חומר פולימרי. חומרים פולימרים הם חומרים חזקים ועמידים בפני קורוזיה, חלודה ושורשים ולכן מהווים פתרון איכותי למשך תקופה ארוכה מאוד.

צילום מרזב, תיקון מרזב, תיקון צנרת ביוב, בדיקת צנרת ביוב, תיקון מרזב פנימי
תיקון מרזב סדוק ללא הריסה וללא החלפה

תיקון צנרת ביוב ללא הרס, תיקון פאץ', תיקון אפוקסי, תיקון מרזב, צילום צנרת
תיקון צנרת ביוב ללא הרס באמצעות פאץ'

תיקון צנרת ביוב ללא הרס, תיקון פאץ', תיקון אפוקסי, תיקון מרזב, צילום צנרת
תיקון צנרת ביוב משותפת ללא הפרעה לדיירים

מהו תהליך העבודה בתיקון צנרת ללא הרס

לפני שמזמינים מומחה בתיקון צנרות בשיטת אל הרס חשוב להבין תחילה מהו תהליך העבודה המקובל:

שלב 1: איתור הנזק

השלב הראשון בתהליך תיקון טלאי צנרת הוא איתור הנזק או הכשל הקיים בצנרת. לשם כך המומחה של חברתנו מבצע צילום ואבחון של הקו, כולו או חלקו. אנו עושים זאת באמצעות רובוט מיוחד עם ראש מצלמה מתקדם אשר סורק ומצלם את הצנרת ב 360 מעלות. מדובר מצלמת סיב אופטי מהמתקדמות ביותר שיש. לעיתים בנוסף לכך אנו נעשה שימוש גם במצלמת אינפרא אדום או מצלמה טרמית, בהתאם לנתונים בשטח.

איתור נזקי צנרת באמצעות מצלמת אינפרא אדום

מצלמת אינפרא אדום היא מכשיר המסוגל לראות אנרגיה תת-אדומה. מים חמים פולטים יותר אנרגיה תת-אדומה ממים קרים. לכן, מצלמת אינפרא אדום יכולה לזהות נזקי צנרת על ידי איתור אזורים של צינור המקרינים יותר אנרגיה תת-אדומה.

איתור נזקי צנרת באמצעות מצלמת טרמית

מצלמת טרמית היא מכשיר רגיש מאוד המסוגל לראות שינויים בטמפרטורה. לכן, מצלמת טרמית יכולה לזהות נזקי צנרת על ידי איתור אזורים של צינור המקרינים יותר חום.

שלב 2: הכנה לעבודה

לאחר איתור הנזק, המומחה של חברת אריאל מכין את השטח לעבודה.

במקרים רבים, תיקון טלאי צנרת מתבצע בתוך הבית ולכן אנו מבצעים את עבודת הכנת הפאצ'ים עצמם (הטלאי) במקום מוגדר על מנת להגן על הרהיטים והמכשירים בקרבת מקום ולהמנע מלכלוך.

בשלב זה אנו מכינים את יריעות הפאץ' אשר יוחדרו לתוך הצנרת, עפ"י הגודל הנדרש, בהתאם לכשל שאותר וסוגו. אנו מכינים את התערובת המיוחדת של הדבקים ומצפים את היריעה בחומר זה.

שלב 3: ביצוע התיקון

בשלב השלישי, אנו מבצעים את תיקון הצנרת עצמו. אנו מחדירים את הטלאי לתוך הצינור הפגום באמצעות מכשיר מיוחד המסוגל לעבור דרך הצינור הפגום וכן את מצלמת הסיב האופטי. אנו מגיעים למקום הפגוע ומתקנים אותו באופן מדויק.

המומחה שלנו בעל מנפח את הפאץ' באמצעות לחץ. הלחץ שנוצר גורם לטלאי להתרחב ולהיצמד לדפנות הצינור.

הקשחה של החומר האוטם

לאחר שהטלאי התייצב, נוצרת הקשחה של החומר האוטם ושל הפאץ' והפאץ' הופך לחלק בלתי נפרד מהצינור.

תיקון טלאי צנרת הוא פתרון יעיל וזול לתיקון נזקי צנרת. השיטה היא מהירה ויעילה, והיא אינה גורמת לנזק משמעותי למבנה או לסביבה.

בנוסף, תיקון טלאי צנרת הוא פתרון ידידותי לסביבה. השיטה אינה דורשת שימוש בחומרים רעילים או מזיקים

מהן יתרונות השיטה של תיקון צנרת ללא הרס באמצעות פאץ'?

השיטה של תיקון צנרת ללא הרס באמצעות פאץ' מציעה מספר יתרונות על פני תיקוני צנרת מסורתיים:

  • עבודת תיקון מהירה יעילה מאוד – תיקוני צנרת באמצעות פאצ'ים הם מהירים ויעילים יותר מתיקוני צנרת מסורתיים. ראשית, התיקון מסתיים בתוך דקות או מספר שעות בעוד שתיקון רגיל עלול לקחת מספר ימים או שבועות. העבודה היא ממוקדת מאוד ומתבצעת במקסימום יעילות ובמינימום זמן.
  • נזק מינימאלי וללא הפרעה לאורך חייכם במהלך התיקון – תיקוני צנרת באמצעות בלון ופאץ' אינם גורמים נזק כלל למבנה שלכם או לסביבה. מכיווןן שאנו מבצעים את התיקון מתוך הצנרת עצמהף, הרי שהעבודה נקייה ומסודרת, ללא קדיחות או שבירות. במהלך העבודה שלנו אתם יכולים להמשיך כרגיל בשגרת חייכם (או כמובן לעמוד לצדנו ולהתרשם כיצד אנו עובדים…) . אין צורך בחפירות או שבירה של הקרקע או הקירות, ולכן אין נזקאו תיקונים שצריך לבצע אחרי שאנחנו מסיימים את העבודה.
  • תיקון זול בהרבה מאשר התיקון הרגיל באמצעות אינסטלטור – מכיוון שתיקון טלאי צנרת הוא מדויק וממוקד ומהיר, יוצא כי תיקון זה הוא זול יותר מתיקוני צנרת מסורתיים. העבודות דורשות פחות זמן ומאמץ, ולכן העלויות נמוכות יותר. אתם חוסכים את כל התשלום הכרוך בעבודות השבירה, ההריסה, חיתוך הצנרת, הלחמתה מחדשה, צנרת חדשה, בניית קיר, טיוחו, צבע ועוד.

מה ההבדל בין שיטת תיקון צנרת ללא הרס לתיקוני צנרת מסורתיים

צנרת היא מערכת חיונית מאוד בכל מבנה ובאמצעותה אנו יכולים לנקז מי גשמים, ביוב וכיוצ"ב מהבתים ומהמבנים שלנו. עם זאת, צנרת, טובה ואיכותית ככל שתהיה, עלולה להיפגע מסיבות שונות, כגון קורוזיה, חלודה, סדקים, שברים ושורשים, וגם כתוצאה מטעויות אנוש, לדוגמא קדיחה של חור בקיר שפגעה בצנרת.

עד לא מזמן, תיקון נזקי צנרת היה כרוך בחפירות או שבירה של הקרקע או של קירותת המבנה. עבודות אלה הן יקרות מאוד, כרוכות בלכלוך רב, זמן רב ואי נעימות. פעמים רבות במהלך העבודות הללו, חיי הגרים בבית היו צריכים להיעצר, שכן גם לאחר ההריסה והשבירה יש לחתוך את הצנרת או להחליפה לגמרי ואז לשפץ ולבנות את הקיר מחדש, לצבוע וכו'.

בשנים האחרונות, התפתחו טכנולוגיות חדשות המאפשרות תיקון צנרת ללא הרס. טכנולוגיה זו ידועה גם בשמה תיקון צנרת בטכנולוגית אל-הרס. אחת הטכנולוגיות הללו היא שיטת הטלאי, הידועה בשמה: תיקון פאץ' לצנרת.

שיטת הטלאי – תיקון צנרת באמצעות פאץ'

שיטת הטלאי היא השיטה המתקדמת והאיכותית ביותר לתיקון צנרת ללא הרס. בשיטה זו, מוחדרים לתוך הצינור הפגום טלאי מיוחד העשוי מחומרים שונים, כגון סיבי זכוכית, פחמן או פולימרים. הטלאי מורחב ומנפח באמצעות לחץ אוויר מדוד ומתאים, ומצמיד עצמו לדפנות הצינור, במקום הספציפי שבו ישנו כשל או פגם. לאחר מכן, חומר איטום מיוחד מפעיל על הטלאי לחץ נוסף, ומצמידו בצורה הרמטית לצינור. בסיום התיקון, נוצרת למעשה צנרת חדשה, שהיא עמידה וחזקה יותר מהצנרת המקורית.

תיקוני צנרת מסורתיים

תיקוני צנרת "מסורתיים" מיושנים, הם עבודות מורכבות הכוללות חפירות או שבירה של הקרקע או של הקירות. העבודות מבוצעות על ידי אינסטלטורים שלא תמיד יודעים מה מקור הכשל, סוגו, מיקומו המדויק, וכיוצ"ב ולאחר מכן אתם נדרשים לבעלי מקצועי נוספים כגון טייח וצבעי.

חסרונות השיטה המיושנת לתיקוני צנרת

תיקוני צנרת בשיטה המיושנת של החלפת הצנרת מציעים מספר חסרונות משמעותיים:

  • זמן רב – בדרך עבודה זו אתם "חיים" את התיקונים במשך זמן רב, שכן עבודת החלפת הצנרת יחד עם כל העבודות הנלוות לה, עלולות לקחת ימים ואף שבועות, ויכולות להוביל לפגיעה משמעותית בשגרת החיים.
  • שבירה, הריסה ולכלוך – העבודות כרוכות בחפירות או שבירה של הקרקע, התקרה או הקירות. מדובר בעבודה לא נעימה שמשבשת את אורך החיים בבית וגורמת לסבל מיותר עד לסיום על העבודה. יש לציין כי בשיטת תיקון זו לא ניתן להשתמש בצנרת כל עוד התיקון נמשך.
  • עלות גבוהה מאוד – העבודות דורשות זמן רב, וכוללות עבודות נלוות כגון שבירה, בניה, צביעה ועבודה מורכבת נוספת, ולכן העלויות גבוהות יותר.
  • סיכונים גבוהים – לאור אופי העבודה, ישנם סיכונים רבים הכרוכים בעבודה זו. רק לדוגמא נציין את האפשרות לפגוע בצנרת במקומות אחרים תוך כדי העבודה או לגרום לנזקים באיזורים סמוכים כתוצאה משבירת הקיר או הרצפה.

השוואה בין השיטות

השוואה בין שיטת הטלאי לתיקוני צנרת מסורתיים מראה בבירור כי לשיטת הטלאי מספר יתרונות משמעותיים:

 מאפיין  שיטת הטלאי  תיקוני צנרת בשיטה מיושנת
 מהירות  מהירה  איטית
 יעילות  יעילה  פחות יעילה
 נזק למבנה  מינימאלי  משמעותי
 עלות  נמוכה  גבוה

לכן, אם אתם זקוקים לתיקון צנרת מומלץ לבחור בשיטת הטלאי. השיטה תבטיח תיקון מהיר, יעיל ונטול נזק, בעלות נמוכה יותר. הדבר נכון בין אם מדובר בתיקון צנרת ביוב, מספר קווי ביוב, צנרת מי גשם, תיקון מרזב וכל סוג צנרת נוסף.

יתרונות נוספים של שיטת הטלאי

בנוסף ליתרונות המפורטים לעיל, שיטת הטלאי מציעה מספר יתרונות נוספים שכדאי לקחת בחשבון:

  • עבודה בטוחה מאוד – שיטת תיקון צנרת ללא הריסה באמצעות פאצ'ים היא שיטה בטוחה יותר מתיקוני צנרת מסורתיים. אין צורך בחפירות או שבירה של הקרקע או המבנה, ולכן אין סיכון לפגיעה באנשים או ברכוש (למשל בריצוף סמוך, קירות, כבלים שעוברים בקירות ועוד).
  • אמינות לאורך זמן – תיקוני טלאי צנרת הם אמינים מאוד. הטלאי מחובר לצינור בצורה הרמטית, ולכן הוא ימנע נזילות למשך שנים רבות. חשוב לציין שאנו נותנים אחריות מלאה לעבודה ולתיקון שאנו מבצעים.
  • שמירה על הסביבה – השמירה על הסביבה הפכה להיות גורם נוסף שיש לתת עליו את הדעת. שיטת הטלאי ידידותית לסביבה יותר מתיקוני צנרת מסורתיים. אין צורך בשימוש בחומרים רעילים או מזיקים, ולכן השיטה אינה פוגעת בסביבה.

לסיכום, תיקון צנרת ללא הרס בשיטת הפאץ' (הטלאי) היא הבחירה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות לתיקון הצנרת שלכם. השיטה מציעה מספר יתרונות משמעותיים על פני תיקוני צנרת מסורתיים, ובהם: עבודה מהירה ונקיה, עבודה מדויקת ויעילה, נזק והפרעה מינימליים, עלות נמוכה באופן משמעותי, בטיחות ואמינות.

צילום קווי ביוב באמצעות מצלמות סיבים אופטיים

השלב הראשון בעובדה הינו סריקה ואבחון של הצנרת לצורך איתור הכשל שיש בצנרת. את הצילום אנחנו מבצעים באמצעות שימוש בסיבי צילום ומצלמה מיוחדת ומתקדמת לתוך הצנרת. צילום קווי ביוב באמצעות מצלמות וסיבים אופטיים הוא שירות יעיל מאוד ויכול לחסוך זמן וכסף רבים. מצלמות סיבים אופטיים הן דקות וגמישות, וניתנות להחדרה לצינורות בגדלים שונים. המצלמה מצוידת באור מובנה, המאפשר לצלם תמונות ברורות של פנים הצנרת ובכך לאפשר למומחה של החברה לאבחן את התקלה שקיימת בצנרת.

הצילום מתבצע על ידי החדרת המצלמה לצנרת באמצעות "כבל דחיפה". המפעיל של חברתנו מחזיק את המצלמה ומכוון אותה באמצעות גלגלת שליטה ושלט מיוחד. התמונות המופקות על ידי המצלמה מועברות למסך מחשב חיצוני, שם ניתן לצפות בהן בזמן אמת.

יתרונות צילום קווי ביוב באמצעות מצלמות מתקדמות וסיבים אופטיים

  • יעיל במיוחד – היכולת לקבל תמונה ברורה של פנים הצנרת היא יתרון משמעותי במיוחד עבור תקלות מורכבות, כגון סדקים, חורים, שורשים או הצטברות פסולת. תמונה ברורה של התקלה מאפשרת למומחה של חברתנו לבחור את שיטת התיקון המתאימה ביותר.
  • מאבחן את הבעיה גם במקומות קשים להגעה
  • דיוק – צילום קווי ביוב באמצעות מצלמות מתקדמות וסיבים אופטיים מאפשר לקבל תמונה מדויקת של מיקום התקלות. הדבר חשוב כדי לבחור את שיטת התיקון המתאימה ביותר ולמנוע נזק נוסף לצנרת. יכולת לקבל תמונה מדויקת של מיקום התקלה היא יתרון חשוב במיוחד עבור תקלות בצנרת הביוב של מבנים גדולים או מורכבים.

– ציפוי מיוחד, חזר מעמיד, אשר נעשה מתוך פנים הצנרת בעזרת רובוט ולמעשה יוצר שכבה חדשה על גבי הצנרת.

סוג הטיפול הנ"ל נקבע בהתאם לסוג התקלה ונתוני הצנרת וזווית הצנרת.

בסיום הטיפול, הצנרת עמידה יותר וחזקה יותר מאשר הצנרת המקורית. בסיום הטיפול מבצעים צילום נוסף והלקוח מקבל תיעוד ואחריות.

האינסטלטור שלכם בדק את הצנרת ופסק שצריך להרוס את הקיר בשל עומק הצינור? לפני שתחליטו על פעולה זו, התייעצו איתנו! לנו יש סל פתרונות המאפשר לתקן ממש את אותו צינור שניזוק, ללא הרס וללא שבירת הקירות. כן, קראתם נכון. ללא הריסה וללא שבירה נתקן את הצינור התקול העובר בתוך הקיר. כיצד הדבר נעשה? המומחים של חברתנו, עושים שימוש ברובוט ייעודי וציוד טכנולוגי מתקדם ביותר באמצעותם ניתן להיכנס לתוך הצנרת ולבצע את התיקון מחלקו הפנימי של הצנרת עם חומרים ייעודיים, ללא שבירת קירות או רצפות וללא עבודות שיפוצים יקרות.

מניסיוננו הרב, אנו יודעים כי בעיות בצנרת יכולות להיות כאב ראש, עוגמת נפש והתעסקות רבה עבור בעלי בתים ואנשי מקצוע, כאחד. שיטות תיקון צנרת מסורתיות דורשות לרוב חפירה רבה, מה שעלול להזיק לקירות המבנה, לרצפה ולתשתיות אחרות. שלא לדבר על העובדה שזה כרוך בהרס ולכלוך רב, ויכול לקחת זמן רב ועלויות גבוהות מאוד. למרבה המזל, טכנולוגיית תיקון צנרת ללא הרס בה מתמחה חברתנו מציעה פתרון מהפכני לבעיות אלו.

איתור כשלים בצנרת ע"י צילום מתקדם

בחברתנו, תהליך שיקום ואיטום צנרת בכלל וקווי אינסטלציה בפרט, מתחיל בבדיקה ובחינה יסודית של הצנרת. לשם כך אנו משתמשים ברובוטים ייעודיים ובמצלמות מתקדמות 360 מעלות ובכלי אבחון אחרים כגון סיבים אופטיים, כדי לסרוק את הצנרת מבפנים ולזהות את מקור הבעיה, בין אם זה סדקים, דליפות, עצמים זרים, פגיעה מכנית או סתימות. בהתאם לכך ניתן יהיה לשרטט את מכלול פתרון הבעיות של תיקון הצנרת – מתוך הצנרת וללא כל הרס או שבירה. לאחר זיהוי הבעיה ואיתור הכשל המהווה את מקור הרטיבות, נעבור לשלב התיקון, בהתאם לאופי הליקוי והכשל. 

המפגע בצנרת יכול להיגרם ממגוון של סיבות שונות, כגון עצמים וגופים זרים, ברגים ומסמרים, חסימת הצנרת שנגרמת באמצעות שורשים, התנתקות של הצנרת, סדקים בצנרת, בטון ושאר סיבות. התקלות הללו גורמות לרטיבויות, לעיתים לנזילות ואף הצפות חמורות.

מה החשיבות של תיקון צנרת בטכנולוגיית אל הרס

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של שימוש בפאצ'ים או בחומר אפוקסי לתיקון צנרת הוא מבחינת עלות-תועלת שלו. שיטות מסורתיות לתיקון צינורות כוללות חפירה, הריסה של קירות ועבודות אינסטלציה מורכות ויקרות על הצנרת, דברים שעלולים להיות יקרים מאוד, לקחת זמן רב ולהיות כרוכים בתקלות בלתי צפויות. שיטת תיקון הצנרת בטנולוגיית האפוקסי והפאצ'ים ללא הריסה, מייתרת את הצורך בחפירה בהריסה ובבניה מחדש, ובכך חוסכת כסף, סיבוכים מיותרים ומצמצמת את משך הזמן הדרוש להשלמת התיקון.

יתרון נוסף של שימוש בטכנולוגיה מתקדמת זו לתיקון צנרת הוא היעילות שלו. תהליך יישום הפאץ' באמצעות הרובוט או התזת חומר האפוקסי על צינור פגום הוא מהיר ופשוט, וניתן להשלים אותו בתוך זמן קצר. המשמעות היא שישנה הפרעה מינימלית לחיי היום יום שלכם, וניתן להשלים את עבודת התיקון במהירות, ביעילות ובצורה ממוקדת.

הטכנולוגיה המתקדמת לתיקון צנרת ללא הריסה, משמשת לתיקון צנרת מכל הסוגים, כולל PVC, ברזל, גבריט, אסבסט ועוד.

חושדים שיש לכם נזק בצנרת? זקוקים לצילום ואבחון של הקו?

אריאל פתרונות טכנולוגיים הינה מהחברות המובילות בארץ לתיקון צנרת ללא הריסה. אנו מתמחים בתיקון צנרת בשיטת פאץ' ואפוקסי ומספקים שירותים ללקוחות פרטיים, ועדי בתים ולקבלנים. ברשותנו הצציוד והמכשור המתקדמים ביותר בעולם, לרבות מצלמות סיבים ייעודיות רובוטים מתקדמים, ומצלמות 360 מיוחדות.

חברתנו מעניקה שירות ומטפלת באלפי לקוחות בישראל, מבעלי דירות פרטיים ועד לגופים הקבלניים והמסחריים הגדולים ביותר. העבודה שלנו מדברת בעד עצמה ולראיה הלקוחות שעובדים עמנו הממליצים עלינו שוב ושוב ומעדיפים להשתמש בשירותינו. בתחום זה, אין תחליף למקצועיות, השירות והניסיון הרב שרכשנו לאורך השנים.

צוות המומחים המנוסים שלנו מיומן מאוד בתיקוני צנרת בשיטת האל-הרס. אנו מתחייבים להעניק ללקוחותינו שירות מעולה ואיכות ביצוע מעולה ונותנים אחריות על העבודה שלנו ועל התיקון.

אנו נעזור לכם לתקן כל נזק אפשרי בצנרת, במקצועיות, במהירות וללא הרס, לייעוץ חינם אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון: 072-3719094

מעוניינים בפרטים נוספים וייעוץ מקצועי מחברת "אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין" ללא עלות?
חייגו עכשיו > 072-3719094 050-9959115 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת.

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן