072-3719094

פתרונות חדשניים לאיתור נזילות מים

תוכן עניינים
מצלמה תרמית, מצלמה טרמית, איתור נזילה, איתור רטיבות, בדיקת רטיבות, בדיקת לחות
אריאל - פתרונות טכנולוגיים לבניין

פתרונות חדשניים לתיקון נזילה – הגישה היחודית של חברת אריאל

נזילות מים יכולות להיות כאב ראש גדול עבור בעלי בתים ומנהלי בניינים. לא רק שהם עלולים לגרום לנזק משמעותי לרכוש, אלא שהם גם יכולים להוביל לעלייה בהוצאות האנרגיה ואף לסכנות בריאותיות. שיטות מסורתיות לאיתור ותיקון נזילות כוללות לרוב שבירת קירות וגרימת נזק מיותר, אך אריאל פתרונות טכנולוגיים מציעה פתרון טוב יותר, איכותי יותר ומהיר יותר, ללא כל הריסה או נזק למבנה, ומבלי להיכנס לעבודות תיקונים ושיפוצים.

צוות המומחים של אריאל פתרונות טכנולוגיים משתמש בטכנולוגיה חדישה, כולל מצלמות הדמיה תרמית, גלאים על בסיס גז, חיישני לחות ומכשור מתקדם נוסף, כדי לאתר את המיקום המדויק של הנזילות והרטיבות. מצלמות הדמיה תרמיות לאיתור נזילות משתמשות בטכנולוגיית אינפרא אדום כדי לזהות הבדלי טמפרטורה בקירות, בתקרה וברצפות של הדירה. הבדלי טמפרטורה אלו יכולים להצביע על נוכחות של נזילה או רטיבות, גם אם היא סמויה ואינה נראית לעין בלתי מזוינת – וזה אחד היתרונות הברורים והמוחשיים ביותר שלה. מדי רטיבות, לעומת זאת, מודדים את כמות הלחות בקירות וברצפות, מה שיכול להעיד גם על הימצאות נזילה.

 

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות:

072-3719094

 

 

הפעולות לאחר איתור מקור הנזילה

נזילות ורטיבות יכולות להיגרם ממגוון גורמים, לרבות בנייה לקויה, חוסר תחזוקה ושינויים סביבתיים או בלאי במבנה עצמו. עם זאת, מדובר בבעיה לא קלה ואנו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין אנו מבינים את חומרת הבעיה ואנחנו מחויבים לספק את הפתרון הטוב ביותר לתיקון עבורך.

לדוגמא, דירות או מבנים שאינם בנויים כהלכה או שאינם אטומים למים עלולים להיות מועדים לחדירת מים מחוץ לדירה, דבר שעלול להוביל לרטיבויות בדירות הבית. ברגע שאנו נגיע אליכם אנו נפעל לבחון, לצלם ולסרוק את הדירה שלכם ואת האיזורים הפגועים כדי לאתר באופן מדויק את מקור הנזילה או הגורם לה. כמו כן, במידה והכנס אינו מתוחזק טוב ולא מבוצעת תחזוקה לרכיבי האיטום השונים, מערכות האינסלטציה והאיטום עלולות להתבלות ולהתקלקל – ולגרום לרטיבויות בתוך הדירה. כאן המקום לציין כי חברתנו מציעה שירותי תחזוקה שוטפים על מנת להבטיח שהבניין והבית שלכם יהיו תמיד במצב מעולה ועל מנת להימנע מנזילות ורטיבות עתידית.

לאחר גילוי מקור הנזילה אנו משתמשים בטכניקות וחומרים מתקדמים לתיקון ואיטום המבנה למניעת חדירת מים. אחד הפתרונות החדשניים ביותר שאנו מציעים הוא היכולת לתקן ולאטום נזילות מבלי לשבור קירות, ריצוף או תקרה. אנו נכנסים עם רובוט מיוחד לתוך הצנרת שלכם, מבלי לשבור את הקירות, ומתקנים את הצנרת מבפנים. שיטה לא פולשנית זו מאפשרת לנו לגשת אל הצינורות או החיבורים הדולפים מבפנים, באמצעות כלים וחומרים מיוחדים לתיקון ואיטום הנזילות. שיטה זו יכולה לחסוך זמן וכסף, מכיוון שהיא מונעת את הצורך בשבירת קירות, והיא גם יכולה למנוע נזק נוסף למבנה ושבירת רצפות. יתרה מכך, שיטה זו מסוגלת להגיע למקומות קשים להגעה אשר הגישה אליהם מסובכת או לא אפשרית או במקרים של פתחי גישה קטנים ובעייתיים.

בחברתנו אנו מחויבים לתת לכם את הפתרון הטוב ביותר לאיתור וגילוי הנזילות והרטיבות בדירתכם. אנו מבינים כמה שהמצב הזה לא נעים ואת חומרת הבעיה עבורכם, ואנו מחויבים למנוע ממנה להתפשט, ואנו מצוידים היטב בציוד המתקדם ביותר על מנת לתקן אותה. עם צוות המומחים שלנו אשר מטפלים באיתור, גילוי ותיקון נזילה ורטיבויות כבר עשרות שנים, והודות לטכנולוגיה החדישה ביותר שברשותנו, אתם יכולים לסמוך על כך שהבית שלכם יהיה מוגן מפני המשך נזילות ורטיבות ושיהיה לכם שקט נפשי בטיפול בבעיה. הצוות שלנו תמיד מוכן להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתחום.

ומה לגבי תחזוקה?

בנוסף לאיתור ותיקון נזילות, חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין מציעה גם שירותי תחזוקה שוטפים על מנת להבטיח שהבית שלכם יהיה תמיד במצב תחזוקתי מעולה בכל הקשור לנזילות ורטיבויות וכדי למנוע נזילות ורטיבות עתידית. צוות המומחים שלנו יבדוק ביסודיות את הבית שלכם ואת המערכות שלו, יזהה בעיות פוטנציאליות ויספק פתרונות כדי למנוע מהן להפוך לבעיות מרכזיות ומוחשיות. תחזוקה שוטפת יכולה גם לעזור להפחית את עלויות צריכת האנרגיה, להאריך את חיי מערכות הבית שלכם ויכולה לעזור להאריך את חיי הבית ולשמור על ערכו.

אנו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים מבינים את חומרת הבעיות הקשורות לנזילות ורטיבות, ואנו מחויבים לספק את הפתרון הטוב ביותר לאיתור ולתיקון הבעיה. עם צוות המומחים שלנו והטכנולוגיה החדישה ביותר, אתם יכולים להיות רגועים שהבית שלכם יהיה מוגן מפני נזילות ורטיבות ושיהיה לכם שקט נפשי. הצוות שלנו תמיד מוכן להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

 

אריאל – מגוון פתרונות בטכנולוגיה מתקדמת לנזילות ורטיבויות 

בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים אנו משתמשים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר לאיתור ותיקון הגורם לקירות רטובים. לדוגמה, אנו משתמשים במצלמות אינפרא אדום כדי לזהות את מקור הרטיבות, ולאחר מכן משתמשים בטכניקות מיוחדות לייבוש הקירות ולתקן את הגורם לבעיה. שילוב זה יכול למנוע צמיחת עובש ולשמור על שלמות הבית שלכם והימנעות מהתפשטות הבעיה והחמרתה.

בכל הנוגע לנזילות מים, הגישה של אריאל פתרונות טכנולוגיים היא מקיפה, חדשנית וחסכונית. הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, הטכניקות המיוחדות והמחויבות שלנו למציאת שורש הבעיה מבדילות אותנו מחברות אחרות לאיתור ותיקון נזילות מים ורק חברה כמו שלנו יכולה לחסוך לך עלויות ניכרות במצב של רטיבות או נזילה. אריאל פתרונות טכנולוגיים תזהה ותתקן נזילות במינימום הפרעות ויעילות מירבית, תוך חיסכון בעליות וללא הריסה ושבירה של קירות, ריצוף או תקרה.

צוות המומחים שלנו משתמש בטכנולוגיה חדישה ובציוד מיוחד לאיתור ואיתור מקור הנזילה באופן מדויק ומהיר. אנו משתמשים במצלמות הדמיה תרמיות, גלאים, ציוד על בסיס גז, מדי לחות וציוד מיוחד אחר כדי לזהות כל בעיה הקשורה לדליפה ולרטיבות, ומספקים פתרונות מתקדמים למניעת חדירת מים.

בנוסף, אנו גאים בשירות הלקוחות והשקיפות שלנו. אנו נעדכן אתכם בכל שלב, מהבדיקה הראשונית ועד התיקונים הסופיים, ונעבוד אתכם על מנת ליצור תוכנית מותאמת אישית המתאימה לצרכים ולתקציב הספציפיים שלך. עם אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים בכך שאתם מקבלים את הפתרון הטוב, המקצועי והאיכותי ביותר לנזילות ורטיבות בדירה שלכם. אנו כאן עבורכם.

 

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות:

072-3719094

 

 

מעוניינים בפרטים נוספים וייעוץ מקצועי מחברת "אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין" ללא עלות?
חייגו עכשיו > 072-3719094 050-9959115 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת.

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן