072-3719094

איטום חדר האמבטיה והאמבט

תוכן עניינים
רטיבות חדר אמבטיה, נזילה מחדר אמבטיה, בעיות איטום חדר אמבטיה
אריאל - פתרונות טכנולוגיים לבניין

החשיבות של איטום חדר האמבטיה והאמבט

חדר האמבטיה שלכם הוא אחד החדרים החשובים ביותר בביתכם. זה מקום שבו אתם יכולים להירגע, לנוח ולהינות אחרי יום ארוך, ולכן חיוני שהוא יישמר במצב טוב ומתפקד כראוי ללא ליקויי רטיבות. אחד הגורמים המרכזיים לשמירה על תקינות חדר האמבטיה שלכם הוא לוודא שהוא אטום כהלכה. איטום חדר אמבטיה וכמו כן איטום אמבטיה יכול לסייע במניעת נזקי מים, עובש וטחב, בחדר האמבטיה, בחדרים סמוכים ובדירות השכנים, ויעזור לשמור על מראה ואיכות חדר האמבטיה שלכם ברמה טובה במשך שנים רבות.
חשוב לזכור כי חדר האמבטיה הוא גם אחד מהחדרים המועדים ביותר לנזקי מים. חדרי האמבטיה חשופים כל הזמן למים ולחות, דבר שעלול לגרום לבעיות חמורות אם לא מטופלים בבעיות איטום, נזילות ורטיבות כראוי. כאמור, אחד השלבים הקריטיים ביותר למניעת נזקי מים בחדר האמבטיה הוא לוודא שהאמבט והאמבטיה אטומים כהלכה. לכן אנו נפרט בין היתר גם את החשיבות של איטום חדר האמבטיה שלכם, כיצד לעשות זאת בצורה נכונה, את ההשלכות של אי איטום נכון ומדוע חיוני לבחור בחברה הנכונה שתסייע לכם באיתור נזילות מים במקרה של איטום לקוי. 

 לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות:

072-3719094

 

 

כיצד לאטום בעצמכם את חדר המקלחת שלכם?

אי אפשר להפריז בחשיבות של איטום חדר האמבטיה שלכם. חדר אמבטיה אטום כהלכה עוזר להרחיק לחות ומים מהקירות והרצפה, מה שיכול למנוע עובש, טחב ובעיות חמורות אחרות כגון נזילות מים ורטיבויות בדירה שכנה (ובעיקר דירה מתחת). אם נותנים למים לחלחל לתוך הקירות או הרצפה, הדבר יכול לגרום לריקבון ולפגיעה בקירות ואף באיכות ויציבות המבנה, מה שעלול להוביל לתיקונים יקרים. בנוסף, חדר אמבטיה אטום כהלכה יכול לעזור לשמור על ריחות לא נעימים ואיכות חיים טובה וגבוהה בבית, ולמנוע שיפוצים יקרים ומלאי כאב ראש הכרוכים בהרמת המרצפות וכיוצ"ב.  
איטום חדר אמבטיה הוא צעד פשוט אך מכריע להגנה על הבית מפני נזקי מים. ישנם מספר אזורים בחדר האמבטיה שצריך לאטום, כולל האמבטיה, המקלחת, הכיור והשירותים. הצעד הראשון באיטום חדר האמבטיה שלכם הוא להסיר כל איטום ישן או דיס. אם האיטום או הדיס עדיין במצב תקין, ניתן להשאירם במקומם (יש לבחון את מצבם על ידי בעל מקצוע מקצועי ובעל ניסיון), אך בכל מקרה אם הם ישנים ושבירים, יש להסירם ולהחליפו.

לאחר הסרת האיטום או הדיס הישן, יש לנקות את המשטחים ביסודיות ולאפשר להם להתייבש לחלוטין. לאחר מכן, יש למרוח איטום או דיס חדשים על המשטחים, ולהקפיד למלא את הרווחים או הסדקים. חשוב להשתמש באיטום או בדיס איכותי ועמיד למים ולוודא שהאיטום או הדיס מיושמים בצורה אחידה וחלקה.

לבסוף, לאחר מריחת האיטום או הדיס, יש לאפשר לו להתייבש לחלוטין לפני השימוש בחדר האמבטיה שוב. תהליך זה אורך בדרך כלל 24 עד 48 שעות, תלוי בסוג האיטום או הדיס המשמשים

יש לציין כי חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים מתמחה בטיפול בכל הנושאים הללו הקשורים לבדיקת איטום חדרי אמבטיה, איתור ליקויים ונזילות ותיקון כשלי איטום בחדר האמבטיה, תוך שימוש בטכנולוגיה וציוד מתקדמים. אנו מעסיקים רק את המומחים הטובים והמנוסים ביותר, תוך הקפדה על ביצוע נכון ויעיל של העבודה. אנו משתמשים גם בטכנולוגיות העדכניות ביותר כגון סיבים אופטיים לצילום, רובוטים שנכנסים אל תוך הצנרת, מצלמות אינפרא אדום וחיישני גז כדי לזהות נזילות מבלי לגרום נזק לקירות או לרצפות. השירותים שלנו כוללים לא רק תיקון מקור הנזילה אלא גם תיקון הכשלים שיש לכם.

איטום לקוי בחדר המקלחת: ההשלכות

ההשלכות של אי איטום נאות של חדר האמבטיה עשויות להיות חמורות. אם נותנים למים לחלחל לתוך הקירות או הרצפה, זה יכול לגרום לריקבון, מה שעלול להוביל לתיקונים יקרים והתעסקות מתסכלת. בנוסף, חדר אמבטיה אטום בצורה גרועה או לא מקצועית עלול להוביל לצמיחת עובש וטחב, מה שעלול להוות סיכון בריאותי חמור למי שמתגורר בבית. לבסוף, חדר אמבטיה אטום בצורה גרועה יכול גם לגרום לריחות לא נעימים ולפגיעה באיכות החיים.

לחברתנו הניסיון, המומחיות והטכנולוגיה המתקדמת לספק את השירות הטוב ביותר של ציפוי צנרת. אנו משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר ובטכניקות העדכניות ביותר על מנת להבטיח שהציפוי מיושם בצורה אחידה ויסודית על הצינורות. צוות המקצוענים שלנו מצויד בידע ובכלים לגישה ולטפל בצנרת באזורים שקשה להגיע אליהם, כדי להבטיח שכל החלודה והקורוזיה יטופלו.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות:

072-3719094

 

 

הקשר בין כשלי איטום לבין נזילות ורטיבות

איטום לקוי של חדר האמבטיה והאמבטיה עצמה עלול להוביל גם לנזילות מים שעלולות לגרום לנזקי מים חמורים. כאשר מים מחלחלים לתוך הקירות או הרצפה, הם עלולים לגרום לריקבון, מה שעלול להוביל לתיקונים יקרים. בנוסף, נזילות מים עלולות להוביל גם לצמיחת עובש וטחב, שעלולים להוות סיכון בריאותי חמור למי שגר בבית.

מדוע לבחור בנו?

בשוק של היום, ישנן חברות רבות ושונות המציעות שירותי איתור נזילות מים. עם זאת, לא כל החברות הללו נוצרו שוות ולא כולם בעלי המומחיות וההסמכה לאיתור ותיקון נזילות מים ורטיבות. החברה שלנו בולטת מעל שאר החברות בגלל המחויבות שלנו לאיכות, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת. הנה רק כמה סיבות מדוע כדאי לבחור בחברה שלנו לזיהוי נזילות מים:
ניסיון: חברתנו מספקת שירותי איתור נזילות מים ורטיבות מים ותיקוני כשל אינסטלציה מזה שנים רבות, ויש לנו צוות של מומחים מנוסים בעלי הידע והמומחיות הדרושים לאיתור מהיר ומדויק של נזילות מים. בין אם הנזילה נמצאת בחדר האמבטיה, במטבח או בכל מקום אחר בבית, לצוות שלנו יש את הכישורים והציוד הדרושים כדי לבצע את העבודה כמו שצריך.
טכנולוגיה מתקדמת: אנו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין משתמשים בציוד וטכנולוגיה חדישים לאיתור נזילות מים, כולל מצלמות אינפרא אדום וחיישנים מיוחדים. ציוד זה מאפשר לנו לזהות במהירות ובדייקנות את מקור הנזילה, גם אם היא ממוקמת מאחורי קירות או במקומות שקשה להגיע אליהם - והכל ללא שבירת קירות או ריצוף וללא כל הרס. הטכנולוגיה הזו לא רק מהירה יותר, אלא שהיא גם מדויקת יותר משיטות מסורתיות, מה שיכול לחסוך לכם זמן וכסף בטווח הארוך.
מקצועיות: הצוותים שלנו מקצועיים, בעלי הכשרה והסמכה בתחום, אדיבים ובעלי ידע רב. הם יקדישו זמן להסביר לכם את הבעיה, יראו לכם היכן נמצאת הנזילה ויסבירו את הצעדים שצריך לנקוט כדי לתקן אותה. אתם יכולים לסמוך על הצוותים שלנו שיבצעו את העבודה כמו שצריך, ויתייחסו לביתך באכפתיות ובכבוד הראויים לו. 
איכות השירות: אנו גאים באיכות השירותים שלנו, ואנו מחויבים לספק ללקוחותינו את החוויה הטובה ביותר האפשרית. בין אם אתם זקוקים לתיקון פשוט או החלפה מלאה של הצינורות שלכם, הצוותים שלנו יעבדו במהירות וביעילות כדי לבצע את העבודה, והם ישאירו את ביתכם נקי ומסודר בסיום. 

אנו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים מבינים את חומרת הבעיות הקשורות לרטיבות מחדר האמבטיה וכשלי איטום באמבטיה, ואנו מחויבים לספק את הפתרון הטוב ביותר לאיתור ולתיקון הבעיה, בין אם מדובר בתיקון מקומי ובין אם מדובר בהחלפת רכיבים. עם צוות המומחים שלנו והטכנולוגיה החדישה ביותר, אתם יכולים להיות רגועים שבעית הרטיבות, הנזילה או האיטום שלכם תטופל באופן המקצועי ביותר, היעיל ביותר והחסכוני ביותר ושיהיה לכם שקט נפשי. הצוות שלנו תמיד מוכן להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

 

אריאל – מגוון פתרונות בטכנולוגיה מתקדמת לנזילות ורטיבויות 

בכל הנוגע לבעיות רטיבות וחדרי אמבטיה, הגישה של אריאל פתרונות טכנולוגיים היא מקיפה, חדשנית וחסכונית. הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, הטכניקות המיוחדות והמחויבות שלנו למציאת שורש הבעיה מבדילות אותנו מחברות אחרות לטיפול ברטיבות ובנזילה ורק חברה כמו שלנו יכולה לחסוך לך עלויות ניכרות במצב כזה. אריאל פתרונות טכנולוגיים תזהה את הפיתרון הנכון והאיכותי ביותר עבורכם, במינימום הפרעות ויעילות מירבית, תוך חיסכון בעליות. החברה מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים אשר מומחים בזיהוי וטיפול בבעיות הנגרמות כתוצאה מחלודה בצנרת

בבחירת החברה שלנו לזיהוי נזילות מים, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את השירות הטוב ביותר האפשרי, במחיר תחרותי. המחויבות שלנו לאיכות, מקצועיות וטכנולוגיה מתקדמת מייחדת אותנו מהשאר, ואנו בטוחים שתהיו מרוצים לחלוטין מהשירות שאנו מספקים

בנוסף, אנו גאים בשירות הלקוחות והשקיפות שלנו. אנו נעדכן אתכם בכל שלב, מהבדיקה הראשונית ועד התיקונים הסופיים, ונעבוד אתכם על מנת ליצור תוכנית מותאמת אישית המתאימה לצרכים ולתקציב הספציפיים שלך. עם אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים בכך שאתם מקבלים את הפתרון הטוב, המקצועי והאיכותי ביותר לצנרת שלכם. אנו כאן עבורכם.

 

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות:

072-3719094

 

 

מעוניינים בפרטים נוספים וייעוץ מקצועי מחברת "אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין" ללא עלות?
חייגו עכשיו > 072-3719094 050-9959115 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת.

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן