072-3719094

ייבוש רטיבות תחת פרקט

תוכן עניינים
מכונת ייבוש תת רצפתי
אריאל - פתרונות טכנולוגיים לבניין

מים כלואים או רטיבות מתחת לפרקט – משמעויות

נזילת מים מתחת לפרקט עץ יכולה להיות בעיה גדולה שעלולה לגרום לנזק רב לבית או לבניין וליצור מגוון בעיות אחרות, כגון צמיחת עובש, נזק מבני, ירידה בערך הנכס וירידה ביעילות האנרגטית. אם לא מטפלים נכון, נזילת מים מתחת לפרקט עץ עלולה להתפשט, להוביל לתיקונים יקרים וליצור סביבת מגורים לא בריאה. לכן, חיוני להבין את הגורמים לדליפת מים מתחת לפרקט עץ ולנקוט בצעדים למנוע ולתקן את הבעיה.

 

הגורמים האפשריים לרטיבות מתחת לפרקט

ישנם מספר גורמים פוטנציאליים לדליפת מים מתחת לפרקט עץ, ובינהם:

  • נזילות במערכות האינסטלציה או הניקוז: אם מערכות האינסטלציה או הניקוז של הבית או המבנה מתקלקלות או אינן מתפקדות כראוי, מים עלולים לנזול ממערכות אלו ולגרום נזק לפרקט העץ. הדבר עשוי לנבוע מחורים או סדקים בצינורות, אטמים או אטמים פגומים או בעיות אחרות. לעתים קרובות קשה לזהות את סוגי הדליפות הללו, מכיוון שהן עשויות להיות מוסתרות מאחורי קירות או חומרים אחרים. לשם איתור מקור הנזילה והדליפה יש צורך בחברה מקצועית כמו אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין, אשר מתמחה באיתור מקור הנזילה ללא הריסה ופגיעה במבנה.
  • ניקוז לקוי סביב יסודות המבנה (במיוחד במקרים של בתים פרטיים): אם הקרקע מסביב ליסוד המבנה לא טופלה כראוי או אם המרזבים והצנרות אינם מתפקדים כראוי, מי גשמים עלולים להצטבר ליד היסוד ולחלחל לתוך המבנה, ולגרום לנזילת מים מתחת לפרקט עץ. בעיה מסוג זה היא לרוב תוצאה של בנייה או תחזוקה לא נכונה, ויכולה להיות קשה לתיקון ללא עזרה של איש מקצוע מוסמך. 

אופן הטיפול במקרה של רטיבות מתחת לפרקט

כדי לזהות ולייבש ביעילות נזילות מים מתחת לפרקט עץ, חשוב לזהות תחילה את מקור הרטיבות. ישנם מספר כלים וטכניקות שניתן להשתמש בהם כדי לאתר את מקור הבעיה, כולל:

  • מדי לחות: מדי לחות משתמשים בחיישנים לזיהוי נוכחות ורמת רטיבות בקירות ובחומרים אחרים. על ידי ביצוע קריאות ממקומות שונים, מאתרי הנזילות יכולים לזהות את האזורים המושפעים ביותר מהרטיבות ולקבוע את היקף הבעיה. זהו שלב ראשון וחשוב בזיהוי מקור הרטיבות וקביעת דרך הפעולה הטובה ביותר לתיקון.
  • מצלמות הדמיה תרמית: מצלמות הדמיה תרמיות משתמשות בחתימות חום כדי לזהות אזורים שבהם עשויה להיות לחות, גם אם היא אינה נראית לעין בלתי מזוינת (למשל מאחורי קירות, קרמיקה וכו'). שימוש במצלמה תרמית יכול להיות שימושי במיוחד בזיהוי נזילות נסתרות או רטיבות מאחורי קירות או חומרים אחרים. באמצעות מצלמות הדמיה תרמית, המומחים לאיתור נזילות יכולים לזהות במהירות ובדייקנות את מקור הרטיבות ולנקוט בצעדים לתיקון הבעיה – ללא שבירת קירות וללא כל נזק למבנה.
  • חיישני לחות וטמפרטורה: ניתן להשתמש בחיישני לחות וטמפרטורה למדידת רמות הלחות והטמפרטורה בחלל נתון. רמות גבוהות של לחות או תנודות בטמפרטורה יכולות להצביע על נוכחות של דליפה או בעיית לחות אחרת. על ידי ניטור רמות הלחות והטמפרטורה בחלל, מאתרי נזילות יכולים לזהות אזורים שבהם עשויה להיות רטיבות.

 

תיקון הבעיה לאחר איתור מקור הרטיבות


לאחר שזוהה מקור הלחות או הרטיבות, חשוב לנקוט בצעדים לתיקון כל נזילות או בעיות אחרות שעלולות לתרום לבעיה. התיקון עשוי להיות כרוך באיטום חורים או סדקים בצינורות או רכיבי אינסטלציה אחרים, תיקון אטמים או אטמים פגומים, או טיפול בכל בעיה הקשורה במבנה, באיטום המבנה או מערכות הניקוז או המים. בהתאם לחומרת הבעיה, ייתכן שיהיה צורך לבצע תיקונים אלו על ידי מומחה או איש מקצוע מוסמך. חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים מתמחה באיתור כל גורמי הרטיבות והנזילות וטיפל בבעיה. 

בנוסף לתיקון מקור הרטיבות, חשוב גם להסיר את כל הלחות שנותרה ולייבש את האזורים הפגועים. זה עשוי להיות כרוך בשימוש בציוד ייבוש מיוחד, כגון ייבשנים, שואבי מים, מסירי לחות או מפזרי אוויר במהירות גבוהה, כדי להסיר לחות עודפת מהאוויר ומהחומרים המושפעים. זה עשוי להיות כרוך גם בהסרה והחלפה של חומרים כלשהם שניזוקו ללא תיקון. זהו שלב חשוב במניעת נזקים נוספים והבטחת פתרון התקלה באופן מלא וראוי.

 

על ידי ביצוע שלבים אלו ועבודה עם חברה מוסמכת ומנוסה לאיתור וייבוש נזילות מים כמו חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים, בעלי בתים ובעלי מבנים יכולים לטפל ביעילות בנזילות מים מתחת לפרקט עץ ולמנוע בעיות עתידיות ולחזור לשגרת חיים רגילה. בחירה בחברה עם טכנולוגיה וציוד מתקדמים, צוות מומחים מיומן ומחויבות לשירות לקוחות כפי שמציעה חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים, יכולים לעזור להבטיח שהבעיה תיפתר באופן מלא וראוי. על ידי הקדשת זמן לאבחון ותיקון התקלה כראוי על ידי חברה איכותית ומקצועית, בעלי אתם יכולים להגן על ערך רכושכם ולחזור במהירות ובקלות לסביבת מגורים בריאה ונוחה.

 

איך בוחרים חברה טובה לטיפול ברטיבות מתחת לפרקט או לריצוף? 

על מנת לבחור את החברה המתאימה לתפקיד, חשוב לקחת בחשבון מגוון גורמים, לרבות:

ניסיון: חברה עם רקורד של איתור ותיקון מוצלחים של נזילות מים, סביר יותר שתצליח לטפל בבעיה בצורה יעילה. לחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין יש היסטוריה ארוכה בתחום איתור וטיפול בנזילות ורטיבות וייבוש ושיקום נזקי מים, וצוות מומחים ומאתרי נזילות בעלי הכשרה וניסיון רב.

טכנולוגיה וציוד מתקדמים: טכנולוגיה וציוד מתקדמים ומודרניים יכולים לסייע בהפיכת תהליך האיתור והתיקון למדויק, מהיר ויעיל יותר. חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין משתמשת בציוד ובכלים האיכותיים והמקדמים בעולם ובטכניקות העדכניות ביותר כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר האפשריות עבורכם.

שירות לקוחות: חשוב לבחור בחברה שמעריכה שירות לקוחות ומחויבת לענות על צרכי לקוחותיה, כמו גם חברה בעלת זמינות גבוהה עבורך, אמינה ושקופה בטיפול בבעיה ובתמחור שלה.

 

על ידי לקיחה בחשבון של גורמים אלה ובחירת חברה בעלת ידע, ניסיון וממוקדת לקוח, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הטובה ביותר לטיפול בנזילות מים מתחת לפרקט עץ ולמניעת בעיות עתידיות.

 

אנו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים עושים שימוש בציוד ובמכשור המתקדם ביותר בתחום כדי לאפשר לכם להיות שקטים ובטוחים שהמפגע יטופל באופן מדוייק, איכותי ומהיר ככל הניתן. צרו קשר כבר עכשיו ואנו נעזור לכם לשים את הרטיבות והנזקים מאחוריכם.


התקשרו עכשיו לשיחת ייעוץ ללא תשלום / לקביעת מועד לטיפול בהקדם: 077-2315931.


 


 

 
 

 

מעוניינים בפרטים נוספים וייעוץ מקצועי מחברת "אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין" ללא עלות?
חייגו עכשיו > 072-3719094 050-9959115 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת.

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן