072-3719094

ייבוש לאחר הצפה ברצפה

תוכן עניינים
אריאל - פתרונות טכנולוגיים לבניין

סימנים למים כלואים מתחת לריצוף

האם גילית לאחרונה קירות נפוחים או מים מתחת לרצפה לאחר שחווית נזילה? אם כן, חשוב לטפל בבעיה זו במהירות האפשרית על מנת למנוע נזקים נוספים ותיקונים יקרים. אנו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים מתמחים בייבוש וסילוק מים מתחת לרצפות וייבוש אזורים שנפגעו, ואנו כאן כדי לעזור לכם להחזיר את הבית או העסק לשגרה בהקדם האפשרי.

כאשר מים נלכדים מתחת לרצפה או לפרקט, הם עלולים לגרום לנזק חמור אם לא בודקים אותם והנזק עלול ללכת ולהתפשט. הלחות העודפת עלולה להוביל לצמיחת עובש וטחב, שיכולים לא רק להחליש את מבנה הרצפה אלא גם להוות סיכון בריאותי לאלו המתגוררים או עובדים בחלל. בנוסף, המים עלולים לגרום לחומרי הריצוף להתעוות או להשתבש, להוציא את הרובה (הפוגות שבין האריחים) מה שיוביל לתיקונים או החלפות יקרים הרבה יותר.

הפתרון שלנו

זה המקום שבו אנחנו, חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים, נכנסים לתמונה. צוות עובדי הייבוש המנוסים שלנו מצויד בידע, בטכנולוגיה ובציוד מתקדם ובניסיון רב הדרושים כדי להסיר ולייבש ביעילות ובמהירות מים מתחת לרצפות ולייבש את האזורים הפגועים. אנו משתמשים במדדי לחות חדישים ובמצלמות הדמיה תרמית כדי לאתר ולהעריך את היקף הנזק, מתאימים את עבודת הייבוש לממצאים בשטח ולחומרת הנזק, ומשתמשים בציוד ייבוש וטכניקות ייעודיות כדי לשאוב ולייבש את המים ולמנוע נזקים נוספים.

הבנת צרכי הלקוח

אבל השירותים שלנו לא מסתיימים בכך. אנו מבינים כי נזקי מים יכולים להיות חוויה מלחיצה ומטרידה עבורך, וזו הסיבה שאנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלנו כדי להבטיח שהצרכים שלהם ייענו ושהדאגות שלהם יטופלו. אנו עובדים בשקיפות מלאה, מסבירים ומבהירים כל שלב ושלב בעבודה, מקדישים את הזמן כדי להקשיב לחששות הלקוחות שלנו ולפתח תוכנית מותאמת אישית להשבת הנכס שלהם למצבו לפני האירוע.

צרו קשר עוד היום להשבת המצב לקדמותו

אז אם אתם מתמודדים עם מצב של מים מתחת לרצפה, אל תהססו לפנות אלינו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים. עם המומחיות והטכנולוגיה והציוד המתקדמים שלנו, אנו בטוחים שנוכל לעזור לך להחזיר את הבית או העסק שלך לשגרה במהירות וביעילות האפשרית. צור קשר עוד היום כדי ללמוד עוד ולקבוע פגישה עם אחד מהמומחים שלנו.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות: 072-3719094

 

מכונה לייבוש תת רצפתי, מכונת ייבוש מים, שאיבת מים מתחת לרצפה

מעוניינים בפרטים נוספים וייעוץ מקצועי מחברת "אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין" ללא עלות?
חייגו עכשיו > 072-3719094 050-9959115 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת.

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן