072-3719094

צילום ושטיפת קווים בבניין משותף

תוכן עניינים
צילום ושטיפת קווים, ביובית לבניין, סתימה בצנרת, שטיפה של צנרת, פתיחת סתימה בצנרת ביוב, שטיפת קו ביוב, פתיחת סתימה בו ביוב
אריאל - פתרונות טכנולוגיים לבניין

צילום קווי אינסטלציה – הקדמה

כדבר שבשגרה, מצטברים בקווי הביוב לכלוך, שאריות ושורשי צמחים הגורמים לסתימת הקווים, נזילות ושאר בעיות. עוד לפני שמגיעים למצב של צנרת תקולה ובעייתית, וכדי להימנע מכך, יש לבצע תחזוקה שוטפת של הקווים בשל השימוש התדיר בהם וחשיבותם לבניין.

 

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר לועדי בתים: 072-3719094

פעמים רבות טרם השטיפה יש לבצע צילום של הקו, בתור שלב מקדים, כדי לאבחן את הבעיה ואת מצב הצנרת. לחברתנו רובוט מתקדם ואמצעים טכנולוגיים משוכללים לצורך צילום הקווים ואבחון מצבם. אנו מכניסים את הרובוט לתוך מערכת הקווים והצילום מבוצע מתוך הצנרת, בזמן שמחשב מיוחד מציג את מצב הצנרת על גבי מסך בזמן אמת. בשלב הבא, מנתחים את הצילום ומאבחנים את הבעיה ואת מיקומה המדויק בצנרת, ולפיה מתאימים את הפתרון המקצועי והנכון ביותר בהתאם לצורך. בעת ביצוע צילום, הלקוח מקבל מהחברה מדיה ובה תיעוד של צילום הצנרת ומצבה.

במידה ונדרשת שטיפת הקו, המומחים בחברתנו מיומנים בעבודת השטיפה ויודעים לבצע את שטיפת הקו באופן מקצועי, יעיל וקצר ביותר. באמצעות השטיפה מבצעים ניקוי לקווים ומבטיחים את כשירותם ופעילותם התקינה. השטיפה של קווי הביוב מבוצעת על ידי מכונה ייעודית לשטיפת קווים, בעלת לחץ חזק במיוחד או באמצעות ביובית, אשר מוציאים את הפסולת מתוך הצינור. ישנה חשיבות לאיכות הצילום ומקצועיות ביצוע השטיפה, על מנת לבצע את העבודה בצורה איכותית ויעילה ומבלי לפגוע בצנרת. עובדנו עברו הכשרות בתחום עבודה זה, והינם בעלי ניסיון רב ומיומנות רבה.

סתימה בקווי ביוב מורגשת במיוחד בבית צמוד קרקע ובדירות גן

סתימה זו משביתה את כל הגעת המים מלמטה או לכיוון מטה ובכך סותמת את השירותים. ניתן להבחין בה כשהשירותים אינם נראים חסומים, שמרתם עליהם ולא השלכתם נייר טואלט לתוכם, ואף על פי כן אי אפשר לעשות הדחה. היא גורמת לטבעת מים להיווצר על המרצפות שמסביבה. הפתרון לכך הוא צילום ושטיפת קווים: אם צולם הביוב ואכן אותרה בו סתימה, הציב במוקד שלה מכשיר רב עוצמה המפעיל לחץ מים כבד שמטרתו היא להוציא באבחה אחת את מה שגורם לסתימה. אפשרות אחרת היא לשאוב את המים עצמם מהביוב עם ביובית עד אשר החלק הקשיח שגרם לסתימה בביוב יישאב אליה. 

צילום מערכת הביוב לפני קבלת ההחלטה

מערכת הביוב התקולה תצולם במצלמה בעלת 2 חלקים שנקראת 360. היא מצלמת קווי ביוב ב- 360 מעלות מכל עבריהם. חלק אחד של המצלמה הוא גוף הצילום אותו ניתן לשים מעל הביוב או ממש בתוכו על איזשהו סיפון שקרוב למוצא. החלק השני הוא לוח בקרה המחובר למסך, בו ניתן לשלוט בזמן אמת בחיווי הווידאו שהמצלמה שולחת. אם אותרה בעיה של סתימה בביוב, ניתן יהיה להזרים אליכם שירות שטיפת קווים עם מכשיר קומפקטי המפעיל לחץ כבד או הוצאת הסתימה באמצעות ביובית, משאית ענקית שייעודה הוא לשאוב מים ממערכות ביוב תקולות או שנסתמו.

ביובית או מכשיר לחץ מים? הכירו את הפתרונות

במידה ונעשה צילום ואותרה הבעיה, ניתן יהיה לשאוב או עם ביובית או עם מכשיר קל לשאיבה מהביוב. האחרון ניחן בלחץ מים גבוה. הוא יגרום גם לשטיפת קווים וגם לחלק שגורם לסתימה להיפלט החוצה. ביובית לעומת זאת היא פתרון איטי יותר המבוסס על השיטה הישנה והטובה לפיה המים נשאבים באמצעות צינור שאיבה ענק המחובר למשאית. ניתן ללמוד, אם כן, כי פתרון צילום ושטיפת קווים הנו מגוון מאד.

אריאל – פתרונות טכנולוגיים לבניין

חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין מתמחה בצילם קווים באמצעות רובוטים מיוחדים ב-360 מעלוץ ומבצעת שטיפה של קווי אינסטלציה בכלים מתקדמים ויעילים. במידה והתגלתה סתימה או חסימה בקו, ניתן יהיה לתקן אותה עם מכשיר לחץ מים המיישם שטיפת קווים או עם ביובית להסרה איטית של הגורם שהוביל לסתימה.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר חייגו עכשיו – 072-3719094

 

מעוניינים בפרטים נוספים וייעוץ מקצועי מחברת "אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין" ללא עלות?
חייגו עכשיו > 072-3719094 050-9959115 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת.

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן