072-3719094

בעיית איטום וניקוז במקלחת

תוכן עניינים
אריאל - פתרונות טכנולוגיים לבניין, מצלמה תרמית, מצלמה טרמית, איתור נזילה, בדיקת נזילה, איתור רטיבות
אריאל - פתרונות טכנולוגיים לבניין

בעיות ניקוז במקלחת

אם שמת לב לבעיות, סימנים מוזרים כיוצ"ב באיזור ניקוז המקלחת שלך, הקירות הסמוכים או הרובה שבין המרצפות, ייתכן שאתה מתמודד עם בעיית איטום שעלולה להשפיע על שאר הדירה או הבית שלך. בעיות איטום במקלחת עלולות לאפשר למים לחדור החוצה מהמתחם לאזורים אחרים, מה שיוביל בהכרח לתיקונים יקרים ופוטנציאל לנזק נוסף, הן לדירה שלך והן לדירת השכנים מתחתיך.

כשלי אינסטלציה ואיטום במקלחות ובאמבטיות הינן עבודות הדורשות מומחיות וניסיון רב, ובמקרים של חשד לתקלות מומלץ ליצור קשר עם חברות איכותיות ומיומנות כמו אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין. אנו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים מומחים באיתור ותיקון בעיות איטום ונזילות במקלחות ובשאר אביזרי אינסטלציה ומערכות מים. עם הטכנולוגיה והציוד המתקדמים שלנו, הניסיון והמומחיות הרבים והמחויבות לשירות ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו הבחירה הטובה ביותר למציאת ותיקון מקור הבעיה וייבוש כל האזורים הפגועים.

איתור מקור הרטיבות או הנזילה

אחד השלבים הראשונים בטיפול בבעיות איטום וניקוז המקלחת הוא לקבוע את מקור הבעיה. רק אחרי שנטפל בשורש הבעיה נוכל לעבור לפיתרון שיקום וייבוש האזורים שנפגעו כתוצאה מהכשל. זו יכולה להיות משימה מאתגרת, במיוחד אם הבעיה לא נראית מיד או שהגורם לא ברור. במקרים אלו, חשוב להשתמש בכלים וטכניקות מיוחדות על מנת לאתר במדויק את מקור הבעיה.

ציוד טכנולוגי מתקדם לאיתור בעיות אינסטלציה ואיטום

כאן נכנסים לתמונה הטכנולוגיה והציוד המתקדם שלנו, צוות מאתרי הנזילות המנוסים והמיומנים שלנו, המצוידים במצלמות הדמיה תרמיות ואינפרא אדום, סיבי צילום אופטים, רובוטים שנכנסים לתוך הצנרת, מדי לחות וכלים מיוחדים נוספים המאפשרים לנו לאתר במדויק את מקור הבעיה ולהעריך את היקף הנזק. מצלמות הדמיה תרמיות ואינפרא אדום משתמשות בטכנולוגיית הדמיה תרמית כדי לזהות הבדלי טמפרטורה בתוך חלל נתון, מה שמאפשר לנו לזהות אזורים שבהם קיימת לחות, גם אם היא מוסתרת מאחורי קירות או מתחת לריצוף – ובזכות זאת לאתר את מקור דליפת המים או את האיזור המדויק בו קיים הכשל בצנרת – והכל ללא כל הרס ומבלי לשבור קירות או לחתוך צינורות. מדי רטיבות, מסייעים לנו למדוד את כמות הלחות הקיימת באזור נתון, ומאפשרים לנו לקבוע את היקף הנזק ולהעריך את הצורך בייבוש ותיקון.

 

תיקון מקור הנזילה

לאחר זיהוי מקור הבעיה, אנו פועלים במהירות, ביסודיות ובצורה מדויקת כדי לתקן אותה. בהתאם למיקום ולחומרת הבעיה, הדבר עשוי לכלול מריחת חומרי איטום, חידוש הצנרת ללא הריסה, יישום של יריעות מיוחדות לאיטום הנצמדות לצנרת ומחדשות אותה לגמרי, יישום אפוקסי, החלפת חומרים פגומים או שיטות תיקון אחרות. צוותי השטח של חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים הינם בעלי הכשרה גבוהה ומנוסים מאוד בטכניקות התיקון היעילות והחדשות ביותר, המבטיחים תיקון התקלה במהירות וביסודיות ככל האפשר.

ייבוש האיזור שנפגע מרטיבות כולל ייבוש תת רצפתי

בנוסף לתיקון בעיית האיטום וכשל האינסטלציה, חשוב גם לייבש את כל האזורים הפגועים כדי למנוע נזקים נוספים וצמיחת עובש וטחב. הצוות שלנו משתמש בציוד ייבוש מיוחד ומכשור מתקדם כדי לחלץ את כל הלחות שנותרה ולהבטיח שהאזור יבש לחלוטין. לשם אנו משתמשים בין היתר במכונות לייבוש תת רצפתי אשר שואבות ומייבשות את שאריות המים או מים כלואים מתחת לריצוף, מסחררי אוויר עוצמתיים, מסירי לחות וציוד ייבוש אחר, כמו גם טכניקות שונות כגון הדמיה תרמית ומיפוי לחות כדי לזהות כל רטיבות שנותרה ולהבטיח שהיא תוסר לחלוטין.

שירות ברמה גבוהה ביותר

אירוע של נזילה או רטיבות בשל כשל במערכת האינסטלציה או האיטום במקלחת הוא עניין לא נעים ומטבע הדברים אתם מבקשים שתעמוד לצדכם חברה מקצועית ובעלת תודעת שירות גבוהה מאוד, שתבין את הצרכים שלכם ותבצע את העבודה בצורה אמינה ומקצועית. בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים אנו מתחייבים לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר ולוודא שלקוחותינו מרוצים לחלוטין מהעבודה שאנו עושים. עם הידע שלנו, הטכנולוגיה והציוד המתקדם והניסיון והמומחיות הרבים שלנו, אנו בטוחים שנוכל לעזור לך להחזיר את הבית, הדירה או העסק שלך לשגרה במהירות וביעילות האפשרית. צור קשר עוד היום לשיחת ייעוץ ואבחון ללא עלות עם אחד מהמומחים אצלנו באריאל פתרונות טכנולוגיים.

צרו קשר כבר עכשיו כדי להימנע מנזקים רחבים יותר

חשוב לזכור כי ישנה חשיבות גדולה מאוד לטיפול ברטיבות ובנזקי מים מוקדם ככל האפשר, כדי להימנע מהתמודדות עם היקף נזק גדול יותר, הוצאה כבדה יותר וכדי למנוע את ירידת הערך לדירתכם.

חברת אריאל מתמחה בשירותים לאיתור ותיקון נזילות ורטיבויות עבור בעלי בתים פרטיים, בעלי דירות, קבלנים, מוסדות וגופים ציבוריים, והינה מהחברות המובילות, האיכותיות והאמינות בתחום איתור תיקון ושיקום נזקי מים וצנרת בטכנולוגיות מתקדמות וללא הרס ונזקים. למומחים של חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים ניסיון רב ומאות לקוחות ממליצים אשר טיפלנו בהם במקצועיות ובמסירות לשביעות רצונם.

אנו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים עושים שימוש בציוד ובמכשור המתקדם ביותר בתחום כדי לאפשר לכם להיות שקטים ובטוחים שהמפגע יטופל באופן מדוייק, איכותי ומהיר ככל הניתן. צרו קשר כבר עכשיו ואנו נעזור לכם לשים את הרטיבות מדירת השכן מאחוריכם.


התקשרו עכשיו לשיחת ייעוץ ללא תשלום / לקביעת מועד לטיפול בהקדם:

072-3719094


אריאל - פתרונות טכנולוגיים לבניין, מצלמה תרמית, מצלמה טרמית, איתור נזילה, בדיקת נזילה, איתור רטיבות
 
 

מעוניינים בפרטים נוספים וייעוץ מקצועי מחברת "אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין" ללא עלות?
חייגו עכשיו > 072-3719094 050-9959115 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת.

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן