072-3719094

איתור נזילה במצלמה תרמית

תוכן עניינים
מצלמה תרמית, מצלמה טרמית, איתור נזילה, מכשיר לאיתור נזילות, גילוי נזילה, רטיבות בקיר, גילוי רטיבות
אריאל - פתרונות טכנולוגיים לבניין

איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית

בדיקה לאיתור נזילה הינה בדיקה שמטרתה איתור האם קיימת נזילת מים במבנה, ואם כן – מה מקור הנזילה. איתור נזילות במצלמה תרמית הוא תהליך של סריקת אזור באמצעות מצלמה תרמית לאיתור נזילות. באמצעות מצלמה תרמית ניתן לאתר נזילות במערכות מים, צנרות מים, צנרת מי גשם וצנרת ביוב.

חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים מבצעת את הבדיקה באמצעות מומחים בעלי ניסיון רב ובאמצעות המכשור המתקדם ביותר בתחום, הכולל: מצלמה תרמית, שימוש ברובוטים, סיבים אופטיים, שימוש במערכת לאיתור באמצעות גז ועוד. מדובר בעבודה מקצועית הדורשת מומחיות והקפדה, הנותנת תמונת מצב מדויקת ויסודית. איתור נזילה מתבצעת על ידי חברתנו ללא הריסה, במקסימום דיוק ובמינימום זמן. בסיום עבודת האיתור אנו נמליץ לכם מהן דרכי הפעולה המומלצות לתיקון הבעיה ונמסור לרשותכם דוח מפורט, הכולל את ממצאי הבדיקה, מקור הרטיבות, תצלומים והמלצות לאופן בטיפול בבעיה.

חברתנו מציעה גם שירות מקצועי לתיקון הליקוי והנזילה לאחר איתורה, באמצעות צוותי תיקונים ייעודיים. מדובר בעבודה נקודתית ואיכותית שחוסכת זמן רב, ניחושים ואבדן זמן ובזבוז כסף רב. חשוב מאוד להזמין את השירות בהקדם האפשרי ומיד ברגע שישנו חשש לנזילה שכן ככל הזמן עובר השלכות הנזילה מתפשטות והופכות לחמורות יותר וגורמות לנזקים שקשה ויקר יותר לתקן אותם, כולל לבעלי דירות שכנים.

מצלמות תרמיות וכיצד הן מזהות דליפות

מצלמות תרמיות, הידועות גם כמצלמות אינפרא אדום, הן מכשירי הדמיה מיוחדים שיכולים לזהות ולמדוד את הטמפרטורה של עצמים. מצלמות אלו פועלות על ידי חישת קרינת אינפרא אדום הנפלטת מאובייקטים והמרתה לתמונה ויזואלית, מה שמאפשר למשתמשים לראות את התפלגות הטמפרטורה של עצם או אזור. למצלמות תרמיות יש מגוון רחב של יישומים, הן משמשות כלי חשוב מאוד בעבודת איתור נזילות מים במבנים. 

הטכנולוגיה מאחורי מצלמות תרמיות מבוססת על עקרונות התרמוגרפיה, שהיא מדע המדידה והפרשנות של האנרגיה התרמית הנפלטת מעצמים. מצלמות תרמיות משתמשות בעדשה מיוחדת כדי למקד את קרינת האינפרה האדומה הנפלטת מעצמים אל גלאי, הממיר את הקרינה לאותות חשמליים. האותות הללו מעובדים על ידי מעבד המצלמה ומוצגים על מסך המצלמה או הצג כתמונה ויזואלית.

יתרונות השימוש במצלמה תרמית לאיתור נזילות

ראשית – איתור הנזילה נעשה באופן "כירורגי" ומבלי לשבור קירות וללא הרס ונזק לבית. המכשיר הוא מאתר נזילות שפשוט מצלם את המרחבים הפנימיים השונים. במידה ואותרה נזילה הוא יתריע על כך באמצעות תמונה המציגה את הממצאים על גבי הצג של המכשיר ולפיו ננתח את הכשל שבגללו הנזילה נוצרה. התמונה תצביע על נקודת הציון המדויקת להתהוות המפגע על מנת לאפשר לחברה המאבחנת לתקן בקלות את הבעיה ולהסירה מסדר יומכם.

כמו כן, אחד היתרונות העיקריים של שימוש במצלמות תרמיות לאיתור נזילות מים הוא בכך שהן יכולות לזהות במהירות ובקלות את מקור הנזילה. שיטות מסורתיות לאיתור נזילות, כגון בדיקה ויזואלית של צינורות או האזנה לצליל של מים זורמים, עשויות לגזול זמן רב וייתכן שאינן יעילות לאיתור נזילות קטנות או עדינות. מצלמות תרמיות, לעומת זאת, יכולות לזהות במהירות ובקלות את מיקום הנזילה על ידי זיהוי הפרשי טמפרטורה באזור.

יתרון נוסף של שימוש במצלמות תרמיות לאיתור נזילות הוא שניתן להשתמש בהן לאיתור נזילות באזורים שקשה להגיע אליהם או לא נגישים. ניתן להתקין מצלמות תרמיות על רחפנים או מכשירים אחרים הנשלטים מרחוק, מה שמאפשר למאתרי הנזילות לגשת ולסרוק בקלות אזורים שקשה להגיע אליהם כמו גגות, עליות גג או צינורות תת קרקעיים.

תהליך איתור נזילת מים באמצעות מצלמה תרמית

תהליך איתור נזילות מים באמצעות מצלמות תרמיות כולל בדרך כלל את השלבים הבאים:

הגדרת המצלמה: המומחה של חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים יגדיר את המצלמה התרמית, ויוודא שהיא מכוילת כראוי ושכל ההגדרות הדרושות מוגדרות.

סריקת האזור: לאחר מכן מאתר הנזילות יסרוק את האזור באמצעות המצלמה התרמית, ויחפש כל אזור עם טמפרטורה חריגה. נזילות גורמות לרוב להפרשי טמפרטורה באזור שמסביב לדליפה, מכיוון שהמים יהיו קרירים יותר מהאוויר שמסביב.

זיהוי הנזילה: לאחר שזוהה אזור של טמפרטורה חריגה, מאתר הנזילות יכול להשתמש במצלמה התרמית כדי לאתר את המיקום המדויק של הנזילה. זה עשוי להיות כרוך בהזזת המצלמה באזור או בשימוש בציוד נוסף, כגון מצלמה או מכשיר אולטרסאונד, כדי לדמיין את הדליפה.

תיקון הנזילה: לאחר איתור הנזילה, המומחה של חברתנו יכול להתחיל בתהליך תיקונה. זה עשוי להיות כרוך בהחלפת צינורות או אביזרים פגומים, ביצוע עבודת איטום חיצונית, מריחת איטום באמצעות רובוט שנכנס לתוך הצנרת, יישום יריעות מיוחדת מתוך פנים הצנרת המאחדות עם הצנרת, או נקיטת אמצעים מתאימים אחרים לתיקון הנזילה.

שימוש במצלמות תרמיות לאיתור נזילות הוא תהליך מהיר וקל שניתן להשלים על ידי מאתר נזילות מיומן תוך זמן קצר בלבד. זוהי שיטה יעילה ואמינה לאיתור נזילות באזורים שקשה להגיע אליהם או לא נגישים ויכולה לחסוך לבעלי בתים ולעסקים כאב ראש, לכלוך, עוגמת נפש ועשרות אלפי שקלים בהריסות ובתיקונים יקרים.

מחירון איתור נזילות מים ורטיבות

שירות מחיר
איתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית 1,200 ש"ח – 2,600 ש"ח
איתור נזילה באמצעות גז 1,300 ש"ח – 2,900 ש"ח
איתור נזילה באמצעות גלאי שמע 1,300 ש"ח – 2,500 ש"ח
בדיקות מערכות מים ואיסטצליה לפני אכלוס 1,200 ש"ח – 2,400 ש"ח
איתור נזילה בגג, בגינה וכיוצ"ב 1,700 ש"ח – 4,000 ש"ח

המחירים לעיל הינם מחירים עקרוניים המבוססים על טווח ממוצע המחירים הקיים בתחום. המחיר המדויק תלוי בנתונים הספציפיים של כל מקרה ובהיקף העבודה ועשוי להשתנות ממקרה אחד לאחר.

זכרו! באיתור נזילה אסור להתפתות למחיר זול או לעבודה "בחינם". מחיר נמוך מאוד צריך לעורר חשד לגבי איכות ועומק הבדיקה. מאתר נזילות מקצועי, מנוסה ואמין יכריע את טיבו והצלחתו של איתור הנזילה ומקור הכשל ואת איכותו של דוח הסיכום וההנחיות בסיום האיתור.   

אריאל פתרונות טכנולוגים מומחים באיתור נזילות ושימוש במצלמה תרמית

חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים מתמחה בשימוש במצלמות תרמיות לאיתור נזילות ורטיבות והיא בעלת מספר צוותים ייעודיים של מאתרי נזילות מיומנים ומנוסים. מומחים אלו מצוידים במצלמות תרמיות מתקדמות ובציוד טכנולוגי מיוחד אחר, המאפשרים להם לאתר ולתקן במהירות ובדייקנות נזילות מים ורטיבויות בקירות ובמבנה. מומחי החברה מיומנים בזיהוי מקור הרטיבות באמצעות מצלמות תרמיות, סיבים אופטיים, רובוטים מתקדמים וציוד טכנולוגי המתקדם ביותר בתחום.

לאחר זיהוי איכותי של מקור הרטיבות, המומחים של חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים יכולים לתקן את הבעיה במהירות וביעילות ולמנוע נזק נוסף לקירות ולבית שלכם ולבתים השכנים. לאחר גילוי מקור הנזילה אנו משתמשים בטכניקות וחומרים מתקדמים לתיקון ואיטום המבנה למניעת חדירת מים.

אחד הפתרונות החדשניים ביותר שאנו מציעים הוא היכולת לתקן ולאטום נזילות מצנרת ומרזבים מבלי לשבור קירות, ריצוף או תקרה. אנו נכנסים עם רובוט מיוחד לתוך הצנרת שלכם, מבלי לשבור את הקירות, ומתקנים את הצנרת מבפנים. שיטה לא פולשנית זו מאפשרת לנו לגשת אל הצינורות או החיבורים הדולפים מבפנים, באמצעות כלים וחומרים מיוחדים לתיקון ואיטום הנזילות. שיטה זו יכולה לחסוך זמן וכסף, מכיוון שהיא מונעת את הצורך בשבירת קירות ושבירת רצפות וחוסכת לכם נזק נוסף ועלויות שיפוצים ואיטום יקרות. יתרה מכך, שיטה זו מסוגלת להגיע למקומות קשים להגעה אשר הגישה אליהם מסובכת או לא אפשרית או במקרים של פתחי גישה קטנים ובעייתיים.

בחברתנו אנו מחויבים לתת לכם את הפתרון הטוב ביותר לאיתור וגילוי הנזילות והרטיבות בנכס שלכם. אנו מבינים כמה שהמצב הזה לא נעים ואת חומרת הבעיה עבורכם, ואנו מחויבים לסייע לכם למנוע ממנה להתפשט. עם צוות המומחים שלנו אשר מטפלים באיתור, גילוי ותיקון נזילה ורטיבויות כבר שנים רבות אצל אלפי לקוחות, והודות לטכנולוגיה החדישה ביותר שברשותנו, אתם יכולים לסמוך על כך שהבית שלכם יהיה מוגן מפני המשך נזילות ורטיבות ושיהיה לכם שקט נפשי בטיפול בבעיה.

אנו בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים מבינים את חומרת הבעיות הקשורות לנזילות ורטיבות, ואנו מחויבים לספק את הפתרון הטוב ביותר לאיתור ולתיקון הבעיה. עם צוות המומחים שלנו והטכנולוגיה החדישה ביותר, אתם יכולים להיות רגועים שהבית שלכם יהיה מוגן מפני נזילות ורטיבות ושיהיה לכם שקט נפשי. הצוות שלנו תמיד יעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר.

מבצעים עבורכם איתור נזילה מקיף מוסמך ומקצועי

מצלמה תרמית, מצלמה טרמית, איתור נזילה, איתור רטיבות, בדיקת רטיבות, בדיקת לחות מד לחץ מים, מדידת לחץ מים, בדיקת לחץ מים, איתור נזילה מד לחות, מודד לחות, מודד לחות בקיר, מודד רטיבות בקיר
סריקה ע"י מצלמה תרמית לגילוי מוקדי נזילה ורטיבות צילום וסריקה של הצנרת ע"י מצלמת סיבים אופטיים בדיקת לחץ וכשלים בצנרת אספקת מים ע"י ציוד ייעודי בדיקת בריחת מים וביוב מצנרת ע"י בלונים פנאומטיים בדיקת לחות נסתרת ע"י מד לחות דיגיטלי

 

מומחיות בטכנולוגית סיבים אופטיים לאיתור נזילות

טכנולוגיית סיבים אופטיים מספקת דרך מתקדמת וללא הרס לבדיקת צנרת ותשתיות מים וביוב, ומאפשרת לזהות בעיות פוטנציאליות ובעיות קיימות מבלי להסיר, להרוס או לפגוע בצינורות. טכנולוגיה זו כוללת שימוש בכבל דק וגמיש עם מצלמה קטנה המחוברת לקצה המוחדרת לצנרת. לאחר מכן, המצלמה שולחת וידאו ותמונות בזמן אמת לצג מחשב שבשליטת מאתר הנזילות, מה שמאפשר בדיקה מפורטת ומדוקדקת של הצנרת.

השימוש בטכנולוגיית סיב אופטי לבדיקת צנרת ותשתיות אינסטלציה ומים מציע מספר יתרונות. ראשית, היא מאפשרת בדיקה מדויקת יותר של הצינורות, שכן המצלמה יכולה לצלם תמונות של אזורים שקשה לגשת אליהם בשיטות אחרות. דבר זה יכול לעזור לזהות בעיות אפשריות כמו סדקים, ניתוק בין מופות, נזילות מים וסתימות (פוטנציאליות וממשיות). בנוסף, הדבר יכול לספק תמונה וניתוח מקיפים יותר של מצב הצנרת והחיבורים, לאפשר תחזוקה יזומה ומניעת תיקונים יקרים ומסובכים יותר בהמשך.

חברתנו מתמחה בטכנולוגיית סיב אופטי גם לאיתור נזילות מים בצורה לא הרסנית. כאשר יש חשד לנזילת מים או לכשל בצנרת או בתשתית מים, המומחים של חברתנו יעשו שימוש בסיב האופטי המתקדם שברשותנו ויסרקו בעזרתו את האיזור הפגוע כדי לבצע צילום וניתוח בזמן אמת של פנים הצנרת. על ידי בחינה מקצועית וניתוח של הצילומים ניתן לזהות את מיקום נזילת המים באופן מדויק וממוקד, המאפשר תיקון ממוקד, מהיר ויעיל וללא כל הרס לצנרת, לקירות ולרצפה.

אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין

אריאל פתרונות טכנולויים הנה חברה המתמחה בשירות איתור נזילות, כשלים בצנרת ובאיטום, איתור וטיפול במקרים של רטיבות בתוך הקירות, התקרה ומתחת לריצוף, ובעלת ציוד טכנולוגי מתקדם ביותר לאיתור מקור התקלות, ללא הריסה ונזק למבנה. החברה הינה מהחברות המובילות בארץ בתחום זה ופועלת באופן יסודי ואמונה גם על הגשת דוחות לגופים רשמיים כמו בתי משפט, חברות ביטוח וחברות מנהלות של בניינים. החברה מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים, מנוסים ובעלי הכשרה מיוחדת ועושה שימוש בציוד המתקדם והאיכותי ביותר לצורך עבודתה, כגון מצלמה תרמית לקווי צנרת והן מצלמה של 360 מעלות בביוב וכן ציוד טכנולוגי רב נוסף משרתים את עובדי החברה.

מצלמות ומכשור אופטי לקווי צנרת

מצלמות אלו נועדו לטפל בקווי צנרת של מערכות מים וביוב ביתיות או מבניות אחרות. המצלמה המשוכללת ממוקדמת על גבי סיב אופטי גמיש באמצעותו ניתן להסתכל לתוך פנים הצנרת ועל מחברי הצנרת ולאתר מפגעים, חבלות וכשלים המהווים מקור לרטיבות ונזילות – ללא שבירת קירות או ריצוף וללא כל הרס. המכשור האופטי משקף על גבי מסך המחשב  את הצנרת ורכיביה ומאתר הנזילות המומחה והמנוסה של חברתנו מאבחן ומנתח את התקלות בהתאם לממצאים. מצלמת סיב אופטי זו מאפשרת זיהוי מהיר של תקלות בתוך הצנרת באיכות צילום חסרת תקדים וללא כל הריסה ומגיעה למקומות נסתרים, מרוחקים וללא גישה שלא ניתן להגיע אליהם ללא מכשור מיוחד זה, כולל מבעד לקירות ולמרצפות. אנו עובדים באמצעות כלי זה פעמים רבות בשילוב יחד עם שימוש במצלמה התרמית על מנת לקבל תמונת מצב מקיפה ויסודית ולאתר את מוקדי הנזילה על הצד הטוב והמקצועי ביותר.

אריאל מספקים מגוון פתרונות בטכנולוגיה מתקדמת לנזילות ורטיבויות 

צוות המומחים שלנו משתמש בטכנולוגיה חדישה ובציוד מיוחד לאיתור ואיתור מקור הנזילה באופן מדויק ומהיר. אנו משתמשים במצלמות הדמיה תרמיות, גלאים, ציוד על בסיס גז, מדי לחות וציוד מיוחד אחר כדי לזהות כל בעיה הקשורה לדליפה ולרטיבות, ומספקים פתרונות מתקדמים למניעת חדירת מים.

בחברת אריאל פתרונות טכנולוגיים אנו משתמשים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר לאיתור ותיקון הגורם לקירות רטובים. לדוגמה, אנו משתמשים במצלמות אינפרא אדום כדי לזהות את מקור הרטיבות, ולאחר מכן משתמשים בטכניקות מיוחדות לייבוש הקירות ולתקן את הגורם לבעיה. שילוב זה יכול למנוע צמיחת עובש ולשמור על שלמות הבית שלכם והימנעות מהתפשטות הבעיה והחמרתה.

בכל הנוגע לנזילות מים, הגישה של אריאל פתרונות טכנולוגיים היא מקיפה, חדשנית וחסכונית. הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, הטכניקות המיוחדות והמחויבות שלנו למציאת שורש הבעיה מבדילות אותנו מחברות אחרות לאיתור ותיקון נזילות מים ורק חברה כמו שלנו יכולה לחסוך לך עלויות ניכרות במצב של רטיבות או נזילה. אריאל פתרונות טכנולוגיים תזהה ותתקן נזילות במינימום הפרעות ויעילות מירבית, תוך חיסכון בעליות וללא הריסה ושבירה של קירות, ריצוף או תקרה.

בנוסף, אנו גאים בשירות הלקוחות והשקיפות שלנו. אנו נעדכן אתכם בכל שלב, מהבדיקה הראשונית ועד התיקונים הסופיים, ונעבוד אתכם על מנת ליצור תוכנית מותאמת אישית המתאימה לצרכים ולתקציב הספציפיים שלך. עם אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים בכך שאתם מקבלים את הפתרון הטוב, המקצועי והאיכותי ביותר לנזילות ורטיבות בדירה שלכם. אנו כאן עבורכם

האם הבחנתם בנפיחות או רטיבות בקיר? חושדים שיש נזילה?

ככל הנראה אתם סובלים מנזילה ואתם זקוקים לאיתור נזילה מהיר ומקצועי. חברת אריאל פתרונות טכנולוגיים מתמחה בשימוש במצלמות תרמיות לאיתור נזילות ויש לה צוות של מאתרי נזילות מיומנים ומנוסים אשר מבצעים את איתור הנזילה ומקור הרטיבות ללא כל הרס. המומחים שלנו מצוידים במצלמות תרמיות מתקדמות ובציוד טכנולוגי מיוחד נוסף, כגון רובוטים, סיבים אופטיים ומכשור נוסף, המאפשרים להם לאתר ולתקן במהירות ובדייקנות נזילות מים ורטיבויות במבנה, מבלי לגרום לנזק או לכלוך. מדובר בעבודה מקצועית הדורשת מומחיות והקפדה, ולכן כדאי לבחור רק בחברה רצינית בעלת צוות מאתרי נזילות מוסמך ומקצועי.

בנוסף לאיתור איכותי ומדויק, חברת אריאל מספקת שירותים לתיקון מקור הרטיבות או הנזילה, כך שאתם מקבלים את כל השירותים תחת קורת גג אחת מקצועית ואמינה.

חברתנו מעניקה שירות ומטפלת באלפי לקוחות בישראל, מבעלי דירות פרטיים ועד לגופים הקבלניים והמסחריים הגדולים ביותר. אנו גאים באיכות העבודה שלנו ובכך שהלקוחות שעובדים עמנו ממליצים עלינו שוב ושוב ומעדיפים להשתמש בשירותינו על פני חברות אחרות, לאור המקצועיות, השירות והניסיון הרב שרכשנו לאורך השנים.

לשיחת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר מעולה ללא התחייבות: 072-3719094

לנו באריאל פתרונות טכנולוגיים, ניסיון רב בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות לאיתור נזילות הדורשות שימוש בציוד מיוחד כדי למנוע הריסה ושבירה של הקירות והריצוף. צוות המומחים שלנו משתמש במצלמות תרמיות מיוחדות, ברובוטים, ובסיבים אופטיים מתקדמים כדי לקבל הבנה מפורטת של מצב הנכס והרטיבות הסמויה או הגלויה. דבר זה מאפשר לנו לזהות כל כשל או נזק אפשרי, עם מינימום הפרעה והרס למבנה שלכם ולשגרת חייכם.

מעוניינים בפרטים נוספים וייעוץ מקצועי מחברת "אריאל פתרונות טכנולוגיים לבניין" ללא עלות?
חייגו עכשיו > 072-3719094 050-9959115 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת.

השירותים שלנו
מידע שעשוי לעניין אותך
היתרונות שלנו

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מה מיחד אותנו?

אחריות, יושרה ואמינות

יושרה והגינות הינם ערך עליון עבורנו ואנו עובדים עם לקוחותינו בשקיפות מלאה. אנו נותנים אחריות מלאה לעבודה שבוצעה על ידנו, בהתאם לסוג העבודה.

זמינות

אנו זמינים 24 שעות ביממה ומתחייבים להגיע לטפל בבעיה רגילה בתוך 24 שעות ובאופן מיידי במקרים דחופים.

פריסה ארצית

החברה מונה מספר צוותים וניידות שירות, כך שאנו מספקים שירות מהיר לכל רחבי הארץ.

שירות מעולה

שביעות רצון לקוחותינו הינה המדד שלנו להצלחנו ואנו מחויבים ליחס אישי ושירות ברמה גבוהה ביותר.

טכנולוגיה מתקדמת

אנו בעלי האמצעים, המכשור והכלים המתקדמים והמדויקים בעולם.

מקצועיות והבנה של צרכי הלקוח

מנהלי החברה ועובדיה הינם בעלי ידע וניסיון רב, אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן שוטף ומגיעים מעולם הבניה. אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של הלקוח הפרטי ,המוסדי, הקבלן וועדי הבתים.

ממליצים עלינו
Call Now Button072-3719094 דילוג לתוכן